Accutane source Norway

andy9432

andy9432

Fuchsia
Need a legit accutane source. My indiamart order got seized. What are the best alternatives?

• +1
Reactions: Yani
Need a legit accutane source. My indiamart order got seized. What are the best alternatives?
Enten lege/hudlege eller bare kjøp på indiamart til den går gjennom tollen. Pass på at de pakker den inn på en måte som senker risikoen.

• +1
Reactions: WannabeClavicular and andy9432
Har ikke problemer med kviser. Sliter bare med litt oljete nese. Det er ikke nok for å få resept
Jeg hadde ingen kviser eller noe, hadde faktisk tørr hud før jeg starta, eneste grunn jeg trengte det var fordi jeg hoppa på test senere og ville ha det i tilfelle, men hudlegen min brydde seg lowk ikke, bare sa okay etter jeg forklarte at jeg ville ha det fordi jeg ofte får kviser

• +1
Reactions: andy9432
Jeg hadde ingen kviser eller noe, hadde faktisk tørr hud før jeg starta, eneste grunn jeg trengte det var fordi jeg hoppa på test senere og ville ha det i tilfelle, men hudlegen min brydde seg lowk ikke, bare sa okay etter jeg forklarte at jeg ville ha det fordi jeg ofte får kviser
Skal gi det et forsøk imorgen

• +1
Reactions: gihk342
Tror du det er verdt det å bestille ting fra indiamart? Trenger ting som telmisartan og sånt for å minimere bivirkningene fra steroidene. Eller blir det politisak?
Det blir ikke politisak, i verstefall blir det stoppet i tollen, som det gjorde med meg.

For å komme gjennom tollen må de "fake" produktnavnet til noe som er godkjent i Norge, og jeg er sikker på at noen fra indiamart gjør dette.

• +1
Reactions: gihk342