andy9432
Fuchsia
Need a legit accutane source. My indiamart order got seized. What are the best alternatives?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke problemer med kviser. Sliter bare med litt oljete nese. Det er ikke nok for å få resepthudlege bro hudlege
Enten lege/hudlege eller bare kjøp på indiamart til den går gjennom tollen. Pass på at de pakker den inn på en måte som senker risikoen.Need a legit accutane source. My indiamart order got seized. What are the best alternatives?
Jeg hadde ingen kviser eller noe, hadde faktisk tørr hud før jeg starta, eneste grunn jeg trengte det var fordi jeg hoppa på test senere og ville ha det i tilfelle, men hudlegen min brydde seg lowk ikke, bare sa okay etter jeg forklarte at jeg ville ha det fordi jeg ofte får kviserHar ikke problemer med kviser. Sliter bare med litt oljete nese. Det er ikke nok for å få resept
Skal gi det et forsøk imorgenJeg hadde ingen kviser eller noe, hadde faktisk tørr hud før jeg starta, eneste grunn jeg trengte det var fordi jeg hoppa på test senere og ville ha det i tilfelle, men hudlegen min brydde seg lowk ikke, bare sa okay etter jeg forklarte at jeg ville ha det fordi jeg ofte får kviser
Tror du det er verdt det å bestille ting fra indiamart? Trenger ting som telmisartan og sånt for å minimere bivirkningene fra steroidene. Eller blir det politisak?Skal gi det et forsøk imorgen
Det blir ikke politisak, i verstefall blir det stoppet i tollen, som det gjorde med meg.Tror du det er verdt det å bestille ting fra indiamart? Trenger ting som telmisartan og sånt for å minimere bivirkningene fra steroidene. Eller blir det politisak?