D
Deleted member 22124
Prosocial, accountable, well-adjusted participant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer gå dit när dom öppnar, lägst statistisk chans att jag råkar ut för olycka då.
Looksmax meetup på grönanKommer gå dit när dom öppnar, lägst statistisk chans att jag råkar ut för olycka då.
Säkert asliten risk oavsett. Farligare att åka motorcykel. Problemet är väl att det blir dyrare när de ska hålla öppet och färre vågar åka. Som en bio, skulle ju inte gå runt om bara 5 gick dit. Kanske kan ses som 'paradoxalt' då att priset går upp när efterfrågan sjunker.Kommer gå dit när dom öppnar, lägst statistisk chans att jag råkar ut för olycka då.
Kul typ.Looksmax meetup på grönan
Kanske men hoppas på att de kör någon sorts rabatt istället som ett förlåt åt folket.Säkert asliten risk oavsett. Farligare att åka motorcykel. Problemet är väl att det blir dyrare när de ska hålla öppet och färre vågar åka. Som en bio, skulle ju inte gå runt om bara 5 gick dit. Kanske kan ses som 'paradoxalt' då att priset går upp när efterfrågan sjunker.
Är rädd av rollercoasters så kan vi bara gå runt och köra flygande mattan och blåa tåget??!Looksmax meetup på grönan
Det är nog att hoppas på mycketKanske men hoppas på att de kör någon sorts rabatt istället som ett förlåt åt folket.
Kapitalistisk propaganda att de inte klarar av att ge ut rabatter på grund av 7 dagars stängt, men gröna Lund maffian är väl giriga som alla andra.Det är nog att hoppas på mycket
![]()
Kostnaden för Gröna Lunds stängning efter olyckan: ”26 miljoner”
Gröna Lund är forsatt avspärrat och utredningen av vad som hände när Jetline spårade ur pågår. Gröna Lund ska hålla stängt i minst sju dagar, någonting som är kostsamt för nöjesparken mitt under högsäsongen. – Under den här veckan bedömer vi att vi förlorar ungefär 26 miljoner, berättar Christer...www.svt.se