Another day filled with looksmatched couples. JFL at looks theory

LTR's don't mean shit, women just get in them for a slight sense of security and a safety net while they look for an alpha to have sex with
 
Last edited:
  • +1
Reactions: HighIQcel
10/10 chang tbh ngl

Legit, Imagine leaving the house looking like this

Ideal exotic looking chang

giphy.gif
 
Jag ser rätt många fula killar med snygga tjejer i storstäderna, såg flera idag faktiskt.

En kille såg ut som någon kört över hans ansikte med en lastbil och gick tillsammans med en snygg blondin lol
De kan vara endast vänner. Och om de är ihop så kan han vara rik eller känd.
Looks
Money
Status
Är vad är attraktivt


Alltså lol om man tror Hypergamy är vanligt i Sverige. Jag bor i Stockholm, detta ser jag varje dag. Jag gör helt ok på Tinder, även då jag är Mellanöstern och Svensk mix, och jag är som mest PSL 4. Det är så jävla mycket överdrivet på denna sida om hur seriös situationen faktist är. Gå till en mataffär ffs och titta på paren som går runt, antingen är det looksmatch eller så är tjejen snyggare än killen lmao. Det kanske är Hypergamy om tjejen är PSL 5.5 och killen är 6-7, men inte fan är det någon typ PSL 3-4 brud som går runt med en PSL 6 kille eller något. Sjukt överdrivet.
 
  • Love it
  • +1
Reactions: Deleted member 5393 and Deleted member 6695
Alltså lol om man tror Hypergamy är vanligt i Sverige. Jag bor i Stockholm, detta ser jag varje dag. Jag gör helt ok på Tinder, även då jag är Mellanöstern och Svensk mix, och jag är som mest PSL 4. Det är så jävla mycket överdrivet på denna sida om hur seriös situationen faktist är. Gå till en mataffär ffs och titta på paren som går runt, antingen är det looksmatch eller så är tjejen snyggare än killen lmao. Det kanske är Hypergamy om tjejen är PSL 5.5 och killen är 6-7, men inte fan är det någon typ PSL 3-4 brud som går runt med en PSL 6 kille eller något. Sjukt överdrivet.
Exakt. Tjejer här är så mycket snyggare än killarna, ser en modelltjej på varje gata. Nästan ett skämt när man ser snygga brudar gå tillsammans med en ful 170cm kille på stan hela tiden lol

det jag tycker är vanligast bland svenska killar är att de är väldigt spinkiga i kroppen och ser mesiga ut. Några killar har bra ansikte men de ser ut som benrangel. När jag var i USA var killar mycket större och mer robusta.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6695
Alltså lol om man tror Hypergamy är vanligt i Sverige. Jag bor i Stockholm, detta ser jag varje dag. Jag gör helt ok på Tinder, även då jag är Mellanöstern och Svensk mix, och jag är som mest PSL 4. Det är så jävla mycket överdrivet på denna sida om hur seriös situationen faktist är. Gå till en mataffär ffs och titta på paren som går runt, antingen är det looksmatch eller så är tjejen snyggare än killen lmao. Det kanske är Hypergamy om tjejen är PSL 5.5 och killen är 6-7, men inte fan är det någon typ PSL 3-4 brud som går runt med en PSL 6 kille eller något. Sjukt överdrivet.
Jag bor i Skåne där det är vanligare. Jag ser många par där killen är mycket snyggare än tjejen i de större städerna här i Skåne. Och man hör tjejer snacka om Chads och hur de vill ha en.
Kan även vara så att paren du ser är äldre och är inte hypergamous på grund av det
 
  • +1
Reactions: hebbewem
I'm gonna tell you this once. It's not all about getting a gf. It's about looksmaxing and being the best version about ourselves and a platform to talk about Hypergamy and men's rights. Please who told you we all are desperate to get pussy?
 
Tell me what fucking chance I have as a giga manlet you bluepilled cuck
 

Similar threads

MoggerGaston
Blackpill JFL at looks
Replies
26
Views
290
depressionmaxxing
depressionmaxxing
D
Replies
0
Views
152
Deleted member 84615
D
JohnDoe
Replies
32
Views
470
ferbite666
ferbite666
$Abomination
Replies
20
Views
226
$Abomination
$Abomination
Growth Plate
Replies
11
Views
228
curryascenderr
C

Users who are viewing this thread

Back
Top