Romeo1111
Sphinx
title
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
stop trying to change ur eye area, its good brotitle
Finns inga bra här i alla fall inte i Sverige och kommer kosta skjortan av dig om du skulle åka utanför Sverige för dettitle
Nah man i dont like itstop trying to change ur eye area, its good bro
Fan assåFinns inga bra här i alla fall inte i Sverige och kommer kosta skjortan av dig om du skulle åka utanför Sverige för det
ur going to get botched just like titbot and regret it so hard, i can bet before psl brainwashing u liked it, cause it looks good.Nah man i dont like it
Yeah I’m saving for rhinoplasty to make my nose smaller on the frontur going to get botched just like titbot and regret it so hard, i can bet before psl brainwashing u liked it, cause it looks good.
if u wanna get trough the knife start with rhinoplasty
Det gör dock inget eftersom att du kommer inte se bättre ut i alla fall med hans ögonform. Ända sättet för dig att se bättre ut är att få en ljusare ögonfärg pga att ditt kontrast är inte idealt.Fan asså
bro but pls dont try to change eye area, ur only minor flaw is UEE and till now ive only seen botches that u make look old on that areaYeah I’m saving for rhinoplasty to make my nose smaller on the front
Vet men vågar inte han nån sån där operation i Indien men försöker hitta andra alternativDet gör dock inget eftersom att du kommer inte se bättre ut i alla fall med hans ögonform. Ända sättet för dig att se bättre ut är att få en ljusare ögonfärg pga att ditt kontrast är inte idealt.
Thanks manbro but pls dont try to change eye area, ur only minor flaw is UEE and till now ive only seen botches that u make look old on that area
Du kan försöka ändra den kemikaliskt det är det jag försöker men det beror på vad för ögonfärg du har nu. Om du har ljusbruna eller melerade ögon så kan du ändra dem kemikaliskt men om du har mörkare än det så går det nog inteVet men vågar inte han nån sån där operation i Indien men försöker hitta andra alternativ
Ska försöka hitta nån bra bild då man kan se min ögonfärg tydligt men har ganska mörkaDu kan försöka ändra den kemikaliskt det är det jag försöker men det beror på vad för ögonfärg du har nu. Om du har ljusbruna eller melerade ögon så kan du ändra dem kemikaliskt men om du har mörkare än det så går det nog inte
Det här är nog den ända med sol, har nog tyvärr för mörkaDu kan försöka ändra den kemikaliskt det är det jag försöker men det beror på vad för ögonfärg du har nu. Om du har ljusbruna eller melerade ögon så kan du ändra dem kemikaliskt men om du har mörkare än det så går det nog inte
Same nose as me lolDet här är nog den ända med sol, har nog tyvärr för mörka
Kolla när det är ljust ute i spegeln. Om du är guldbruna eller guldiga så har du ljusbruna och om du har lite blått och grönt i dom har du meleradeDet här är nog den ända med sol, har nog tyvärr för mörka
Girls do more than you probablyNah man i dont like it