delusionalretard
Wise beyond all measure
1. St BlackOpsCel
2. Destru (Never Give Up)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No it's himWhat makes bo2cel the incel saint is his skull. Its boderline deformed and absolutely unsalvageable. Even a fucking monobloc can't fix it. Btw the second pic to the right isn't bo2cel it's someone who looks similar to him
Its not. It's someone else. This has already been debunked a million timesNo it's him
No it's him, look closer you can see his lips, eyebrows, ears, neck, nose, chin, all is the exact same (unless it's photoshoped)Its not. It's someone else. This has already been debunked a million times
do we use before or after for blackops2cel?1. St BlackOpsCel
View attachment 1213530
View attachment 1213531
If that is him then yeah, Preston said it might not be him.do we use before or after for blackops2cel?
He's half Czech and an annoying and ungrateful parasitethe swedish guy ofc
Agreed I voted for StBlackOps because he doesn't look like a lethargic goblin, but rather just a soulless retard.Black ops mogs
Destru looks beyond terrible man
Yet he has had multiple girlfriends and is in a relationshipBlack ops mogs
Destru looks beyond terrible man
Blue eyes are magical it would seem, judging by YouTube comments.Yet he has had multiple girlfriends and is in a relationship
nordic looks win again
han är ju helt blåst jag har snackat med honom på discordHe's half Czech and an annoying and ungrateful parasite
Agreed I voted for StBlackOps because he doesn't look like a lethargic goblin, but rather just a soulless retard.
Same jag och mina polare brukar trackasera honom på hans Discord, avskyr verkligen honomhan är ju helt blåst jag har snackat med honom på discord
man kan inte vara incel med blå ögonBlue eyes are magical it would seem, judging by YouTube comments.
FaceApp thinks he is a female everytime I morph himWait wtf destru is a man? Is so, he looks like a titan
Över ifall man inte har blå-ögon i ett land där omrking 80 av urbefolkningen har det, då har man otur kekman kan inte vara incel med blå ögon
@N1c lika bra att hänga sig direkt
jag, min far och min syster har alla bruna ögonÖver ifall man inte har blå-ögon i ett land där omrking 80 av urbefolkningen har det, då har man otur kek
Här är minajag, min far och min syster har alla bruna ögon
reported for braggingHär är mina
At which point does PCT become too excessive/pronounced
As a man with somewhat feminine and feline-looking PCT eyes, I am curious as too if too much is a looksminlooksmax.org
Det är lungt, resterade delar av min ansikte är Destru tier. Men det spelar ingen roll, för kom ihåg ''cant be incel with blue eyes''reported for bragging
The pheno pill broke meYet he has had multiple girlfriends and is in a relationship
nordic looks win again
Pappa hade samma ögonfärg som jag har nu när han var yngre och nu är hans så ljusa att de nästan är gråDet är lungt, resterade delar av min ansikte är Destru tier. Men det spelar ingen roll, för kom ihåg ''cant be incel with blue eyes''
bara till att ta flyget till thailand så kan ''tarr, handsome, fail eyed foligner'' få sucky fuckyPappa hade samma ögonfärg som jag har nu när han var yngre och nu är hans så ljusa att de nästan är grå
Så när jag är 50 kanske jag också får ha ljusa ögon, lifefuel
inte ett enda stämmer intarr, handsome, fail eyed
I jämförelse med djungelgulingarna är du detinte ett enda stämmer in
hellre latinamerikaI jämförelse med djungelgulingarna är du det
Trodde inte du använde discordhan är ju helt blåst jag har snackat med honom på discord
Vet inte om det är tur eller otur. Åtminstånde är du inte den ända som har mörka ögon. Varken jag eller min bror fick några av våra föräldrars ögonfärger vi fick en blanding av dom fast min brorsas ögonfärg moggar min åt helvetejag, min far och min syster har alla bruna ögon
Då kan du vara glad för hans skullVet inte om det är tur eller otur. Åtminstånde är du inte den ända som har mörka ögon. Varken jag eller min bror fick några av våra föräldrars ögonfärger vi fick en blanding av dom fast min brorsas ögonfärg moggar min åt helvete
Nej det gör jag inte om det inte är så att discord är det enda sättet att kontakta någonTrodde inte du använde discord
Skulle vara det men är jävligt störigt när han och min pappa som var chad när han var ung predikar sina livserfarenheter för migDå kan du vara glad för hans skull
du glömmer att jag blev rödhårig ocksåVet inte om det är tur eller otur. Åtminstånde är du inte den ända som har mörka ögon. Varken jag eller min bror fick några av våra föräldrars ögonfärger vi fick en blanding av dom fast min brorsas ögonfärg moggar min åt helvete
Aa förstår det rött hår är till och med värre än blont tyvär. Jag har turen att ha mörkt hår och bra hy men ögonfärgen förstör hela mitt kontrast. Var född med svart hår och blå ögon men såklart skulle ögonen bli mörkare och håret lite ljusare. Nä använder inte linser men försöker hitta något bra sätt att göra ögonfärgen ljusare med typ någon slags drog. Rent teoretiskt ska det funka och vara rätt så säkert om du var född med blåa ögon och har melerade eller kanske till och med ljusbruna ögon. Dock så har jag ej hittat mycket och är väldigt lat. Finns någon neger på den här hemsidan som hade kollat på det men han har inte uppdaterat tråden om det.du glömmer att jag blev rödhårig också
det är ju inte svårt att färga men det suger ändå
Använder du inte linser eller nåt?
Who got pumped 800 times and probably declines seks with himDestru is not incel, he has a becky gf
Seks meseks
tbh both of these guys could pull JBW, maybe besides the last because he actually looks deformed but st blackops2cel would be slayer in SEAfirst is a slayer in africa
And what psl for his brother?Blackopscel isnt even that ugly as everyone claims
He is 2.5psl
3.5PSL with average appealAnd what psl for his brother?
View attachment 1213855
I would have said 4 PSL, need to see his side3.5PSL with average appeal
TbhI would have said 4 PSL, need to see his side