BELGIUM NIGGAS FOR LIFE

PsychoDsk

PsychoDsk

I'm like really really desperate for sex, I need i
10 000 luchtballonnen kleuren de …

• JFL
Reactions: Xangsane, 5'7 zoomer and PsychoH
het is voorbij :feelsbadman:

• JFL
Reactions: PsychoDsk, 5'7 zoomer and PsychoH
Autisten assemble
the avengers GIF

• JFL
  • +1
Reactions: notaheartbreaker, PsychoDsk and 5'7 zoomer
I am PsychoH, calling all autists : It is time to come home.

revenge of the fallen transformers GIF

• JFL
Reactions: PsychoDsk and 5'7 zoomer
Het is klaar boyo

• JFL
Reactions: PsychoDsk
:feelsree: Er is al een Nederlandse draad, racist. :feelsree:

• JFL
Reactions: 5'7 zoomer, PsychoH and PsychoDsk
1718614394691

• Love it
Reactions: PsychoH
But invented in Belgium nigger
did you not click on the link faggot LOL

they were invented in Paris during 1840 and sold as "pommes-frites"

the only thing belgium came up with was putting them in oil a second time LOL WHAT A DISCOVERY !

did you not click on the link faggot LOL

they were invented in Paris during 1840 and sold as "pommes-frites"

the only thing belgium came up with was putting them in oil a second time LOL WHAT A DISCOVERY !
No shut up and no I didn’t click your Jew link you nigger who tf u calling a faggot gtfo

• JFL
Reactions: PsychoDsk
No shut up and no I didn’t click your Jew link you nigger who tf u calling a faggot gtfo
cope belcuck french fries are french you fags got 0 revolutionary inventions so you try to claim shit france made

0 world cups

0 nothing

cope belcuck french fries are french you fags got 0 revolutionary inventions so you try to claim shit france made

0 world cups

0 nothing
the average belgian here mogs your bloodline
but alright kys and leave niggercuck

the average belgian here mogs your bloodline
but alright kys and leave niggercuck
JFL the country is filled with 99% of congolese cunts
and the last 1% of deranged arabs

• +1
JFL the country is filled with 99% of congolese cunts
and the last 1% of deranged arabs
exagerrated but yes europe is flooded with dirty ethnics
VlaamsBelang winning though (far right)
same in NL, Sweden and Germany

0 world cups

0 nothing
Come On Wow GIF by Atrium.art

ej gasten
ooit al negerinnetetten gegeten?

1718670156735

• JFL
  • +1
Vandaag rapport wens me geluk bros
@PsychoDsk @Michael Myers @NorwoodAscender @Narcissus🥀

• +1
  • Woah
Reactions: Gengar, Deleted member 39838 and Zeta
@Zeta @Charisma @Crisick

• +1
Reactions: Charisma, Zeta and Deleted member 49341
C I’m done.
Repeating the fucking year
Gonna go do drugs now to atleast take my mind off of it fucking hell
:lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul::lul:

komt goed bhai

• WTF
Vandaag rapport wens me geluk bros
@PsychoDsk @Michael Myers @NorwoodAscender @Narcissus🥀
Veel succes bhai, is het niet trouwens een beetje aan de late kant? :hnghn:

• +1
C I’m done.
Repeating the fucking year
Gonna go do drugs now to atleast take my mind off of it fucking hell
Shit, man. Dat zuigt. Ik heb dat ook moeten doen. Ik ben ook sinds kort gestopt met mijn opleiding omdat ik een module niet behaald had (drama, vond het ongemakkelijk). Ik deed een docentenopleiding. Dus ik begin vanaf het begin weer. Hebben jullie ook een mavo-havo-vwo systeem? Ik bleef zitten in havo 4 en ook havo 5, waardoor ik van school af moest en naar een VAVO (volwassenonderwijs) school moest gaan.

• +1
Reactions: PsychoDsk and PsychoH
Shit, man. Dat zuigt. Ik heb dat ook moeten doen. Ik ben ook sinds kort gestopt met mijn opleiding omdat ik een module niet behaald had (drama, vond het ongemakkelijk). Ik deed een docentenopleiding. Dus ik begin vanaf het begin weer. Hebben jullie ook een mavo-havo-vwo systeem? Ik bleef zitten in havo 4 en ook havo 5, waardoor ik van school af moest en naar een VAVO (volwassenonderwijs) school moest gaan.
Aso bso tso tf mavo havo bavo

• +1
  • JFL
Reactions: PsychoDsk and Gengar
Aso bso tso tf mavo havo bavo
Ik deed havo. Blijven zitten is niet de ergste zaak van de wereld, neem het maar van mij aan. Je bent nog jong. En je vergt respect van de nieuwe klasgenoten, omdat je een jaartje ouder bent. En daar maakt het wel uit of je een maandje ouder of jonger bent, laat staan een jaar. Geen stress bhai. :Comfy:

• +1
Ik deed havo. Blijven zitten is niet de ergste zaak van de wereld, neem het maar van mij aan. Je bent nog jong. En je vergt respect van de nieuwe klasgenoten, omdat je een jaartje ouder bent. En daar maakt het wel uit of je een maandje ouder of jonger bent, laat staan een jaar. Geen stress bhai. :Comfy:
Exact klopt

• +1
Reactions: Gengar
Blijven zitten was beste wat me overkomen is ngl

• +1
Reactions: Gengar and PsychoH
Exact klopt
En voordeel is, je kent de lesstof al, dus hoef je niet even hard te leren. :ogre: Maar snap best dat het kut voelt op dit moment, maar je komt er over heen bhai.:Comfy:

• Love it
Blijven zitten was beste wat me overkomen is ngl
Nice! Waarom was dat zo? Ik weet niet toen ik bleef zitten, dacht shit man… en bleek dat mijn oneitis ook bleef zitten. :feelsautistic: Toen voelde ik me weer beter, hebben we allebei even lang op dezelfde school gezeten. :Comfy:

• +1
Nice! Waarom was dat zo? Ik weet niet toen ik bleef zitten, dacht shit man… en bleek dat mijn oneitis ook bleef zitten. :feelsautistic: Toen voelde ik me weer beter, hebben we allebei even lang op dezelfde school gezeten. :Comfy:
nieuwe vrienden, veel makkelijker omdat ik het al eens gezien had, ...
heb je gepraat met je oneitis dan?

• +1
Reactions: PsychoH and Gengar
En voordeel is, je kent de lesstof al, dus hoef je niet even hard te leren. :ogre: Maar snap best dat het kut voelt op dit moment, maar je komt er over heen bhai.:Comfy:
Thx bhaiiiii

• Love it
Reactions: Gengar
nieuwe vrienden, veel makkelijker omdat ik het al eens gezien had, ...
heb je gepraat met je oneitis dan?
Ahhh, dat is begrijpelijk. Ik had dat niet echt, de jongere mensen die ik had bevriend zaten in andere klassen. Maar ik had wel nieuwe klasgenoten met wie ik kon opschieten in het algemeen.

Ja bhai, ik dacht dat ze me leuk vond. Dat was de enige reden dat ik haar begon leuk te vinden, omdat ik dacht “oh, ze vindt me leuk, dan moet ik haar ook leuk vinden.” Twee jaar later afgewezen. :fuk: Ze was wel erg aardig erover, dus dat was wel fijn.

• +1