PsychoDsk
I'm like really really desperate for sex, I need i
10 000 luchtballonnen kleuren de …
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10 000 luchtballonnen kleuren de …
het is voorbij
Autisten assemble
Het is klaar boyo
Blijf maar copen boyo….
Belgium is a french department.
But invented in Belgium nigger
did you not click on the link faggot LOLBut invented in Belgium nigger
No shut up and no I didn’t click your Jew link you nigger who tf u calling a faggot gtfodid you not click on the link faggot LOL
they were invented in Paris during 1840 and sold as "pommes-frites"
the only thing belgium came up with was putting them in oil a second time LOL WHAT A DISCOVERY !
cope belcuck french fries are french you fags got 0 revolutionary inventions so you try to claim shit france madeNo shut up and no I didn’t click your Jew link you nigger who tf u calling a faggot gtfo
the average belgian here mogs your bloodlinecope belcuck french fries are french you fags got 0 revolutionary inventions so you try to claim shit france made
0 world cups
0 nothing
JFL the country is filled with 99% of congolese cuntsthe average belgian here mogs your bloodline
but alright kys and leave niggercuck
exagerrated but yes europe is flooded with dirty ethnicsJFL the country is filled with 99% of congolese cunts
and the last 1% of deranged arabs
cope belcuck french fries are french you fags got 0 revolutionary inventions so you try to claim shit france made
0 world cups
0 nothing
why are they called that LOL
No clue bro lmaowhy are they called that LOL
is that not from switzerland
Vandaag rapport wens me geluk bros
@PsychoDsk @Michael Myers @NorwoodAscender @Narcissus🥀
C I’m done.@Zeta @Charisma @Crisick
C I’m done.
Repeating the fucking year
Gonna go do drugs now to atleast take my mind off of it fucking hell
knkzrhond wa is er zo grappig dan
komt goed bhai
oke zaddyWish I could tor
knkzrhond wa is er zo grappig dan
Stuur een fucking titty pic
Nu
Doe nu dan ik wachtoke zaddy
Veel succes bhai, is het niet trouwens een beetje aan de late kant?Vandaag rapport wens me geluk bros
@PsychoDsk @Michael Myers @NorwoodAscender @Narcissus🥀
Shit, man. Dat zuigt. Ik heb dat ook moeten doen. Ik ben ook sinds kort gestopt met mijn opleiding omdat ik een module niet behaald had (drama, vond het ongemakkelijk). Ik deed een docentenopleiding. Dus ik begin vanaf het begin weer. Hebben jullie ook een mavo-havo-vwo systeem? Ik bleef zitten in havo 4 en ook havo 5, waardoor ik van school af moest en naar een VAVO (volwassenonderwijs) school moest gaan.C I’m done.
Repeating the fucking year
Gonna go do drugs now to atleast take my mind off of it fucking hell
NopeVeel succes bhai, is het niet trouwens een beetje aan de late kant?
Aso bso tso tf mavo havo bavoShit, man. Dat zuigt. Ik heb dat ook moeten doen. Ik ben ook sinds kort gestopt met mijn opleiding omdat ik een module niet behaald had (drama, vond het ongemakkelijk). Ik deed een docentenopleiding. Dus ik begin vanaf het begin weer. Hebben jullie ook een mavo-havo-vwo systeem? Ik bleef zitten in havo 4 en ook havo 5, waardoor ik van school af moest en naar een VAVO (volwassenonderwijs) school moest gaan.
Ik deed havo. Blijven zitten is niet de ergste zaak van de wereld, neem het maar van mij aan. Je bent nog jong. En je vergt respect van de nieuwe klasgenoten, omdat je een jaartje ouder bent. En daar maakt het wel uit of je een maandje ouder of jonger bent, laat staan een jaar. Geen stress bhai.Aso bso tso tf mavo havo bavo
Exact kloptIk deed havo. Blijven zitten is niet de ergste zaak van de wereld, neem het maar van mij aan. Je bent nog jong. En je vergt respect van de nieuwe klasgenoten, omdat je een jaartje ouder bent. En daar maakt het wel uit of je een maandje ouder of jonger bent, laat staan een jaar. Geen stress bhai.
Je zit buso niet liegenAso bso tso tf mavo havo bavo
Blijven zitten was beste wat me overkomen is nglIk deed havo. Blijven zitten is niet de ergste zaak van de wereld, neem het maar van mij aan. Je bent nog jong. En je vergt respect van de nieuwe klasgenoten, omdat je een jaartje ouder bent. En daar maakt het wel uit of je een maandje ouder of jonger bent, laat staan een jaar. Geen stress bhai.
Aso wetenschap wiskunde 7 uur wiskundeJe zit buso niet liegen
Jij ook al? Leg uitBlijven zitten was beste wat me overkomen is ngl
En voordeel is, je kent de lesstof al, dus hoef je niet even hard te leren. Maar snap best dat het kut voelt op dit moment, maar je komt er over heen bhai.Exact klopt
Is dat goed of slecht?Je zit buso niet liegen
Nice! Waarom was dat zo? Ik weet niet toen ik bleef zitten, dacht shit man… en bleek dat mijn oneitis ook bleef zitten. Toen voelde ik me weer beter, hebben we allebei even lang op dezelfde school gezeten.Blijven zitten was beste wat me overkomen is ngl
nieuwe vrienden, veel makkelijker omdat ik het al eens gezien had, ...Nice! Waarom was dat zo? Ik weet niet toen ik bleef zitten, dacht shit man… en bleek dat mijn oneitis ook bleef zitten. Toen voelde ik me weer beter, hebben we allebei even lang op dezelfde school gezeten.
betekent dat je down syndroom hebtIs dat goed of slecht?
Thx bhaiiiiiEn voordeel is, je kent de lesstof al, dus hoef je niet even hard te leren. Maar snap best dat het kut voelt op dit moment, maar je komt er over heen bhai.
Mentaal gehandicapte schoolIs dat goed of slecht?
oh schatje neuk mij hard in mijn poepThx bhaiiiii
Welke richting beertje?nieuwe vrienden, veel makkelijker omdat ik het al eens gezien had, ...
heb je gepraat met je oneitis dan?
Graagoh schatje neuk mij hard in mijn poep
Ahhh, dat is begrijpelijk. Ik had dat niet echt, de jongere mensen die ik had bevriend zaten in andere klassen. Maar ik had wel nieuwe klasgenoten met wie ik kon opschieten in het algemeen.nieuwe vrienden, veel makkelijker omdat ik het al eens gezien had, ...
heb je gepraat met je oneitis dan?
sociale technische wetenschappenWelke richting beertje?