BELGIUM NIGGAS FOR LIFE

Ahhh, dat is begrijpelijk. Ik had dat niet echt, de jongere mensen die ik had bevriend zaten in andere klassen. Maar ik had wel nieuwe klasgenoten met wie ik kon opschieten in het algemeen.

Ja bhai, ik dacht dat ze me leuk vond. Dat was de enige reden dat ik haar begon leuk te vinden, omdat ik dacht “oh, ze vindt me leuk, dan moet ik haar ook leuk vinden.” Twee jaar later afgewezen. :fuk: Ze was wel erg aardig erover, dus dat was wel fijn.
volgende beter schattebol 🤭🤭🤭🤭
 
  • JFL
Reactions: PsychoH and Michael Myers
volgende beter schattebol 🤭🤭🤭🤭
Dat was terug in 2011, JFL. Maar na de middelbare school had ik een andere oneitis en die had mij kankerbruut afgewezen en mij volledig als troep behandeld. :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah: (Ze was ook islamitisch en ethnic). Vrouwen zijn harteloos, vooral als ze islamitisch zijn. :feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah::feelswah:
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Hyk en je bent nog eens blijven zitten ook ahaahahahaha kzei et toch net scroll boven ngrtje
hyk aso wetenschappen
ga die wiskunde in je kont stoppn
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Michael Myers and PsychoH
On P Diddy je bent srs blijven zitten?
yisssss
maar kwam gewoon omdat ik heel het jaar op xtc naar school ging en de helft van mn examens ni heb gemaakt
 
  • Woah
  • +1
Reactions: Michael Myers and PsychoH
yisssss
maar kwam gewoon omdat ik heel het jaar op xtc naar school ging en de helft van mn examens ni heb gemaakt
Ik heb xtc nooit gedaan op de middelbare (of er na). Mijn beste vriend had wel pillen maar ik wilde ze niet nemen. :Comfy:
 
  • +1
Reactions: PsychoDsk
1719513151052


subhuman asf toen

:lul::lul::lul::lul::lul::lul:
 
  • Love it
  • JFL
Reactions: PsychoH and Michael Myers
Ik heb xtc nooit gedaan op de middelbare (of er na). Mijn beste vriend had wel pillen maar ik wilde ze niet nemen. :Comfy:
beste drug op de planeet ngl
 
  • +1
Reactions: PsychoH and Michael Myers
ong 6-8u, de dag erna is wel enorm depressief jfl
Waarom is het depressief? En dat is ook best lang. Ik dacht 15-60 minuten max. LSD blijft 12 uurtjes lang aanhouden. :fuk:
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Waarom is het depressief? En dat is ook best lang. Ik dacht 15-60 minuten max. LSD blijft 12 uurtjes lang aanhouden. :fuk:
xtc neemt al je serotonine en gebruikt het in die 6u
de dag erna heb je geen serotonine meer en voel je je veel te depressief

Ik heb 1x LSD gedaan en het was de meest fuckte trip van mijn leven, had 2 jaar lang psychose erdoor :hnghn:
 
  • So Sad
Reactions: Michael Myers
  • +1
Reactions: PsychoH and Michael Myers
xtc neemt al je serotonine en gebruikt het in die 6u
de dag erna heb je geen serotonine meer en voel je je veel te depressief
Dat lijkt me echt niks. Drugs is toch juist om je beter te laten voelen, en niet slechter? Als het slechte neveneffecten heeft, dan vind ik het niks.
1x LSD gedaan en het was de meest fuckte trip van mijn leven, had 2 jaar lang psychose erdoor :hnghn:
Mijn beste neger, hoeveel microgram had u geconsumeerd?
 
  • +1
Reactions: PsychoH and PsychoDsk
hoe vond jij LSD?
Eerste keer nam ik 150 mcg en dat was wel een goede trip, zou ik zeggen. Ik voelde een kalm die ik lang niet had gevoeld en dat hielp.

Tweede keer nam ik 170 mcg en die trip was niet goed.

Derde keer nam ik 400 mcg op een volle maag en toen kotste ik een paar uur later. Sindsdien nooit meer gedaan. Als ik van iets kots, dan stop ik ermee. Had ik ook met wiet op een lege maag.

Ik zat zo hard te trippen tijdens mijn laatste dat ik dacht dat iemand anders aan het kosten was. :fuk:
 
  • +1
Reactions: PsychoDsk
Dat lijkt me echt niks. Drugs is toch juist om je beter te laten voelen, en niet slechter? Als het slechte neveneffecten heeft, dan vind ik het niks.

Mijn beste neger, hoeveel microgram had u geconsumeerd?
de high van xtc is niet te beschrijven maar de comedown is zo fucked.

Ik had 1 tab van 200 mcg, kon wel gelaced zijn tbh

Eerste keer nam ik 150 mcg en dat was wel een goede trip, zou ik zeggen. Ik voelde een kalm die ik lang niet had gevoeld en dat hielp.

Tweede keer nam ik 170 mcg en die trip was niet goed.

Derde keer nam ik 400 mcg op een volle maag en toen kotste ik een paar uur later. Sindsdien nooit meer gedaan. Als ik van iets kots, dan stop ik ermee. Had ik ook met wiet op een lege maag.

Ik zat zo hard te trippen tijdens mijn laatste dat ik dacht dat iemand anders aan het kosten was. :fuk:
lmaooooo
400 is wel insane veel jfl
doe je nu nog iets van drugs?
 
  • +1
Reactions: PsychoH and Michael Myers
de high van xtc is niet te beschrijven maar de comedown is zo fucked.

Ik had 1 tab van 200 mcg, kon wel gelaced zijn tbh
Dat is het voordeel van LSD, de comedown de eerste keer was geweldig. Voelde me zo.. chill. Zo chill dat het feit dat ik depressief was mij niet boeide. Alleen bij de tweede keer ging dat niet meer en ook niet bij de derde.

200 mcg is eigenlijk te veel voor een beginner. Ideaal is 100 mcg. En ja, kans is dat het gelaced was. Je moet het online kopen, niet via een dealer op straat.
lmaooooo
400 is wel insane veel jfl
doe je nu nog iets van drugs?
Ja, en vooral op een volle maag. Je hoort het niet eens te doen op een volle maag. Neen, ik doe geen drugs meer. Ik wilde het testen. Kijken of het werkelijk hielp, maar was tijdelijk. Ik heb nog 600 mcg op de wc verstopt maar dat is waarschijnlijk al over datum, want het is van augustus 2022. :feelshaha:
 
Dat is het voordeel van LSD, de comedown de eerste keer was geweldig. Voelde me zo.. chill. Zo chill dat het feit dat ik depressief was mij niet boeide. Alleen bij de tweede keer ging dat niet meer en ook niet bij de derde.

200 mcg is eigenlijk te veel voor een beginner. Ideaal is 100 mcg. En ja, kans is dat het gelaced was. Je moet het online kopen, niet via een dealer op straat.

Ja, en vooral op een volle maag. Je hoort het niet eens te doen op een volle maag. Neen, ik doe geen drugs meer. Ik wilde het testen. Kijken of het werkelijk hielp, maar was tijdelijk. Ik heb nog 600 mcg op de wc verstopt maar dat is waarschijnlijk al over datum, want het is van augustus 2022. :feelshaha:
ik had echt zware derealisation end depersonalisation van lsd, was echt kut.
Wel leuk dat het bij jou goed liep de eerste keer.

Ik wist niet eens dat je lsd moest nemen op een lege maag jfl

Kom naar Rotterdam. :Comfy:
naar de hoereee
red light district
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
ik had echt zware derealisation end depersonalisation van lsd, was echt kut.
Wel leuk dat het bij jou goed liep de eerste keer.

Ik wist niet eens dat je lsd moest nemen op een lege maag jfl
Was je toevallig nerveus? Hoe je je voelt voordat je het neemt en ook de omgeving waarin je je bevindt hebben allebei veel invloed hoe je trip zal zijn. En uiteraard ook op een lege maag doen en een lagere dosis. Je hebt het in verkeerde omstandigheden gedaan, vandaar de bad trip. Jammer dat je het niet zo fijn vond.
naar de hoereee
red light district
JFL, we hebben geen red light districts in Rotterdam. We hebben wel een stripclub en een paar massagesalons waarin je ook seks kan hebben. Red light districts vindt je in Amsterdam maar je hebt ze ook in Den Haag. Ik ben beide plaatsen geweest. Ook in België zoals ik aangaf en Duitsland. Duitsland heeft de beste selectie, daarna Nederland en daarna België. Daar had je toch die hoeren van €20 waar ik je over vertelde. :hnghn:
 
Was je toevallig nerveus? Hoe je je voelt voordat je het neemt en ook de omgeving waarin je je bevindt hebben allebei veel invloed hoe je trip zal zijn. En uiteraard ook op een lege maag doen en een lagere dosis. Je hebt het in verkeerde omstandigheden gedaan, vandaar de bad trip. Jammer dat je het niet zo fijn vond.


JFL, we hebben geen red light districts in Rotterdam. We hebben wel een stripclub en een paar massagesalons waarin je ook seks kan hebben. Red light districts vindt je in Amsterdam maar je hebt ze ook in Den Haag. Ik ben beide plaatsen geweest. Ook in België zoals ik aangaf en Duitsland. Duitsland heeft de beste selectie, daarna Nederland en daarna België. Daar had je toch die hoeren van €20 waar ik je over vertelde. :hnghn:
Red light district ratings lmao
 
  • JFL
Reactions: Michael Myers
Kben amper 17 nigga en Kzou zo graag willen maar ben binnenkort naar zuid Amerika Kzal picca sturen
Bhai wilt niet de grens over maar gaat wel naar een heel ander continent en dan het zuiden. :feelswhat:
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Red light district ratings lmao
PROSTITUTE RATING LIST:

In Germany, I would say there’s up to HTBs.

In the Netherlands, I would say there’s up to MTBs.

In Belgium, I would say it’s just LTBs and borderline femcels.
 
  • +1
Reactions: PsychoH and bfol7
PROSTITUTE RATING LIST:

In Germany, I would say there’s up to HTBs.

In the Netherlands, I would say there’s up to MTBs.

In Belgium, I would say it’s just LTBs and borderline femcels.
Ben 1x Amsterdam gegaan, wel spijt achteraf maar goed. Alleen maar oostblok wijven die meestal alleen hoofd geven voor $50
 
  • Woah
  • +1
Reactions: PsychoH and Michael Myers
Ben 1x Amsterdam gegaan, wel spijt achteraf maar goed. Alleen maar oostblok wijven die meestal alleen hoofd geven voor $50
Ahh, je spreekt gewoon Nederlands. Over voor mij.

Waarom had je achteraf spijt? Was het je eerste keer? In Amsterdam vragen ze meer geld, €50 per half uur. In Den Haag vragen ze €30 per half uur of €50 per half uur, ligt aan welke straat je kiest.

In Den Haag krijg je gewoon seks voor €30, meeste zijn inderdaad Roemenen maar je hebt ook Latijnse vrouwen in Den Haag.

In België heb je zelfs Afrikaanse wijven, die hebben hun eigen buurtje waar ze zijn, bijna niemand komt daar langs. Dus de prijs is ook maar €20, maar als je naar de werkelijke straat gaat, betaal je €50.

Ik ben zelf nooit gegaan om zelf te doen, ik ging altijd met vrienden mee die het wel deden, dus vandaar dat ik dit weet.
 
  • +1
Reactions: PsychoH and bfol7
Ahh, je spreekt gewoon Nederlands. Over voor mij.

Waarom had je achteraf spijt? Was het je eerste keer? In Amsterdam vragen ze meer geld, €50 per half uur. In Den Haag vragen ze €30 per half uur of €50 per half uur, ligt aan welke straat je kiest.

In Den Haag krijg je gewoon seks voor €30, meeste zijn inderdaad Roemenen maar je hebt ook Latijnse vrouwen in Den Haag.

In België heb je zelfs Afrikaanse wijven, die hebben hun eigen buurtje waar ze zijn, bijna niemand komt daar langs. Dus de prijs is ook maar €20, maar als je naar de werkelijke straat gaat, betaal je €50.

Ik ben zelf nooit gegaan om zelf te doen, ik ging altijd met vrienden mee die het wel deden, dus vandaar dat ik dit weet.
Ik was toen 16 en was met vrienden dus dacht ah is grappig. Al m'n vrienden zijn toen ook gegaan maar omdat ik als eerste ging had ik veruit de kutste:lul: Veruit dubbel m'n leeftijd, je kent het wel.

Kan er nu wel om lachen, zou nooit meer gaan tho
 
  • So Sad
  • +1
Reactions: PsychoH and Michael Myers
Ik was toen 16 en was met vrienden dus dacht ah is grappig. Al m'n vrienden zijn toen ook gegaan maar omdat ik als eerste ging had ik veruit de kutste:lul: Veruit dubbel m'n leeftijd, je kent het wel.

Kan er nu wel om lachen, zou nooit meer gaan tho
Ja, veel jongeren gaan op een leeftijd rond de 16. Mijn vriend zei dat zijn Turkse vrienden al vanaf hun 14e en 15e naar de hoeren gingen. Je was jong, je brein was nog niet volledig gegroeid dus je hebt een domme fout gemaakt. Iedereen maakt wel eens fouten, maak je er geen zorgen om. Zolang je het maar niet meer doet. Heb je nu tenminste wel een vriendin?
 
  • +1
Reactions: PsychoH and bfol7
Bhai wilt niet de grens over maar gaat wel naar een heel ander continent en dan het zuiden. :feelswhat:
Nee maar betaald vliegtuig door ouders is iets anders als alleen gaan naar NL om drugs te doen he
 
Ja, veel jongeren gaan op een leeftijd rond de 16. Mijn vriend zei dat zijn Turkse vrienden al vanaf hun 14e en 15e naar de hoeren gingen. Je was jong, je brein was nog niet volledig gegroeid dus je hebt een domme fout gemaakt. Iedereen maakt wel eens fouten, maak je er geen zorgen om. Zolang je het maar niet meer doet. Heb je nu tenminste wel een vriendin?
Geen vriendin hier, gelukkig ook maar eigenlijk. Hier en daar een slay
 
  • +1
Reactions: PsychoH
Dude?
 
  • Hmm...
Reactions: PsychoH
Dude?
 
  • JFL
Reactions: PsychoH

Similar threads

try2beme
Replies
6
Views
129
slowakike
S
ClearEmOut
Replies
0
Views
39
ClearEmOut
ClearEmOut
Bitchwhipper2
Replies
2
Views
68
Bitchwhipper2
Bitchwhipper2
Goyim
Replies
1
Views
56
Deleted member 74042
D
jxck7468
Replies
48
Views
237
jxck7468
jxck7468

Users who are viewing this thread

Back
Top