D
Deleted member 13945
Silver
title
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
cool cool, i thought it'd require as much "aesthetic skill" so to speak as say bimax.literally every surgeon from the slums of mumbai can do BSSO and genioplasty
what skills? it literally cut and move of the mandible in one direction. In addition, most people here are pranoid and think that you need someone who charges 100K and have a degree in sculpture or art school to operate jaw surgery.cool cool, i thought it'd require as much "aesthetic skill" so to speak as say bimax.
The one nearest to you. Its a basic ass surgery lol
cool glad to hear, i have an overbite so do u think i can get it put under insurance?what skills? it literally cut and move of the mandible in one direction. In addition, most people here are pranoid and think that you need someone who charges 100K and have a degree in sculpture or art school to operate jaw surgery.
cool glad to hear, i have an overbite so do u think i can get it put under insurance?
Heb je het er al met je tandarts/ortho over gehad?cool glad to hear, i have an overbite so do u think i can get it put under insurance?
grootste oplichters in NL, ik wil eerst een consult met Defrancq o.i.d. en dan invisalign krijgen, ben niet van plan gecucked te worden en tanden te laten rukkenHeb je het er al met je tandarts/ortho over gehad?
Ik vraag me af of je het vergoed krijgt als je het bij een chirurg doet die uiterlijk belangrijk vindt. Ben zelf ook aan het nadenken over bsso.grootste oplichters in NL, ik wil eerst een consult met Defrancq o.i.d. en dan invisalign krijgen, ben niet van plan gecucked te worden en tanden te laten rukken
nope gelukkig niet.Ik vraag me af of je het vergoed krijgt als je het bij een chirurg doet die uiterlijk belangrijk vindt. Ben zelf ook aan het nadenken over bsso.
Heb jij een beugel gehad voor je overbeet?
elabthe mental asylum
een BSSO is op papier alleen je beet een Klasse 1 beet maken,Maakt het denk je wel veel uit bij welke chirurg je het laat doen als je toch alleen bsso wil. Het enige probleem zou kunnen zijn dat ze hem niet ver genoeg naar voren willen plaatsen of mis ik iets.
Heeft de heer @Pumanator ervaring met Defranq?nope gelukkig niet.
ik hoor dat Defrancq het meestal onder verzekering kan lullen
@Pumanator
Ja dat heb ik.Heeft de heer @Pumanator ervaring met Defranq?
Had al veel symptomen van slaap apneau,nope gelukkig niet.
ik hoor dat Defrancq het meestal onder verzekering kan lullen
@Pumanator
Heb je een operatie bij hem gehad of alleen consultatie?Ja dat heb ik.
Had al veel symptomen van slaap apneau,
meerdere keren naar huisarts gegaan voor vermoeidheid en ik had totaal geen kin waardoor de diagnose makkelijk gemaakt kon worden.
Tot nu toe alleen consults (heb er 4 ofzo gehad). Doordat mijn gebit niet symmetrisch is en dat gecorrigeerd wordt is een beugel in het voortraject benodigd. Ik verwacht dat ik over 4-8 maanden geopereerd kan worden.Heb je een operatie bij hem gehad of alleen consultatie?
Welke operatieTot nu toe alleen consults (heb er 4 ofzo gehad). Doordat mijn gebit niet symmetrisch is en dat gecorrigeerd wordt is een beugel in het voortraject benodigd. Ik verwacht dat ik over 4-8 maanden geopereerd kan worden.
Trimax, dat is een lefort 1 + bsso + genioplasty.Welke operatie
Succes man, geef ons een update als je het achter de rug hebtTrimax, dat is een lefort 1 + bsso + genioplasty.
Ja is goed zal ik wel doen. Misschien ook een post maken als ik een soort van anoniem kan blijven.Succes man, geef ons een update als je het achter de rug hebt
can i pm u abt what kind of cut i'd need?assessing what kind of bsso you need is the difficult part
most surgeons will probably just give you a standard low cut, but that might not be optimal
The operating itself, unless it’s some special shit, can be done by anyone. However you need to find a surgeon who plans correctly so that the result is not too much or too less of a advancement.title
Nog eén vraag. Ik neem aan dat het niet wordt vergoed aangezien ze ook een genioplasty doen?Trimax, dat is een lefort 1 + bsso + genioplasty.
Dat klopt, lefort 1 + BSSO wordt enkel voor een gedeelte vergoed. In nederland is een maximale bedrag wat we vergoed wordt per ingreep en defranq zit daar boven.Nog eén vraag. Ik neem aan dat het niet wordt vergoed aangezien ze ook een genioplasty doen?