Blood sample on cycle

HighIQbonemash

HighIQbonemash

2 years gandy and forget
I’m 17 years old, what will happen if I take a blood sample at the doctors while being on cycle? Will the authorities get involved because I’m underage?

is it just a routine blood panel?

They usually don't get your hormones unless you ask

is it just a routine blood panel?

They usually don't get your hormones unless you ask
I meant hormones sorry. Because sometime during a 12 week cycle I have to check my hormone levels right? And that takes me back to my question.

• +1
Reactions: BR32
  • +1
Reactions: BR32
Yes and you will die from blood loss.

They wont do it for free

Go with a private clinic or just order one
Om det är din vårdcentral är det ju gratis är ju under 18 också så jo pysen

Om det är din vårdcentral är det ju gratis är ju under 18 också så jo pysen
De ger de efter ha fått remiss från en läkare, de tar inte bara hormonpaneler hur som helst

De ger de efter ha fått remiss från en läkare, de tar inte bara hormonpaneler hur som helst
som sagt är under 18, det kostar inget med offentlig vård och kommer inte få en patient avgift på min lokala vårdcentral, åter igen, när jag är under 18 år. Om något så ska man ju inte gå till en privat klinik för där kostar det ju faktiskt pengar 100% av gångerna

som sagt är under 18, det kostar inget med offentlig vård och kommer inte få en patient avgift på min lokala vårdcentral, åter igen, när jag är under 18 år. Om något så ska man ju inte gå till en privat klinik för där kostar det ju faktiskt pengar 100% av gångerna
Ja inget kostar men de kommer inte göra det överhuvudtaget. Du kan inte bara gå in på en vårdcentral och be om vad du vill, de gör endast vad dem anser är passande för att du ska få vård på bästa sätt. De kommer därför inte testa några hormoner om de inte skulle misstänka att du har alldeles för lite vilket de inte gör om due under 30. Dem kommer säga till dig att gå hem och

En privat klinik är de ända som faktiskt kommer göra testerna bara av att du ber om det då det inte kostar resurser

Ja inget kostar men de kommer inte göra det överhuvudtaget. Du kan inte bara gå in på en vårdcentral och be om vad du vill, de gör endast vad dem anser är passande för att du ska få vård på bästa sätt. De kommer därför inte testa några hormoner om de inte skulle misstänka att du har alldeles för lite vilket de inte gör om due under 30. Dem kommer säga till dig att gå hem och

En privat klinik är de ända som faktiskt kommer göra testerna bara av att du ber om det då det inte kostar resurser
Nej idiot hora man kan boka tid och kolla sin hormoner och läkaren har ingen rätt att ifrågasätta ens behov ifall man har bokat en tid. Har vänner i min ålder som bokat tider och fått prov.

Nej idiot hora man kan boka tid och kolla sin hormoner och läkaren har ingen rätt att ifrågasätta ens behov ifall man har bokat en tid. Har vänner i min ålder som bokat tider och fått prov.
Det är läkaren som bokar tiden, såklart han inte ifrågasätter sig själv

Det är läkaren som bokar tiden, såklart han inte ifrågasätter sig själv
Bror du är helt dum i huvudet detta är bara ragebait atp

Bror du är helt dum i huvudet detta är bara ragebait atp
Vad tror du en läkare gör? Dem är där för att diagnostisera och bestämma behandling, tror du de har tester där för skojs skull? Nej det är för vård genom att hjälpa till med diagnistiken, inte för att hjälpa folk med kurer.

Tror du att man bara kan gå in och få röntgen utan att träffa läkare också? Skanner och dialyser på vad du nu känner för? Nej för läkaren bestämmer vad du har för behov

Vad tror du en läkare gör? Dem är där för att diagnostisera och bestämma behandling, tror du de har tester där för skojs skull? Nej det är för vård genom att hjälpa till med diagnistiken, inte för att hjälpa folk med kurer.

Tror du att man bara kan gå in och få röntgen utan att träffa läkare också? Skanner och dialyser på vad du nu känner för? Nej för läkaren bestämmer vad du har för behov
Ja men om en person vill veta sina hormon värden för att hen är orolig över det ska en läkare då bara säga nej eftersom att man utgår ifrån vad statistiken säger? Nej. Speciellt inte om det är en lokal vårdcentral som är betalt från skattepengar. Så såklart att jag kan få hjälp med att kolla mina hormon nivåer. Om en läkare har en ledig tid under sin arbetsdag ska det väl självklart vara så att man ska få den tiden oavsett hur barnsligt det än är? Du snackar ur röven verkligen det är helt sjukt. Du snackar som om att om en läkare inte har några möten så är den ledig för dagen hahaha, helt dum i huvudet

Ja men om en person vill veta sina hormon värden för att hen är orolig över det ska en läkare då bara säga nej eftersom att man utgår ifrån vad statistiken säger?
De kommer fråga dig ett par frågor och känna på dina pungkulor, om du inte råkar hapungkulor som ärtor så kommer de inte göra nåt, de gör inget för att man är orolig, de gör nåt när läkaren är orolig,

Om en läkare har en ledig tid under sin arbetsdag ska det väl självklart vara så att man ska få den tiden oavsett hur barnsligt det än är? Du snackar ur röven verkligen det är helt sjukt. Du snackar som om att om en läkare inte har några möten så är den ledig för dagen hahaha, helt dum i huvudet
Läkaren kommer bara boka en tid för diagnostik, tillsvidigare diagnostik sker int evara efter vad du känner för, de är tvungna att bara göra saker utifrån deras bedömning, de kommer inte spender tusentals kronor per person för att skicka iväg blood till lab utan att kunna rättfärdiga de från deras perspektiv. Hormonpaneler är inget läkaren bara kan göra på en kvart.
Nej. Speciellt inte om det är en lokal vårdcentral som är betalt från skattepengar. Så såklart att jag kan få hjälp med att kolla mina hormon nivåer
Det är speciellt dom som gör endast minimum då de har mindre budgetar än vad du tror och de tvingas snåla där de kan. Du får endast hjälp med det de anser att du behöver hjälp med, det är ett sjukhus inte en buffe av vad fan du känner för

De kommer fråga dig ett par frågor och känna på dina pungkulor, om du inte råkar hapungkulor som ärtor så kommer de inte göra nåt, de gör inget för att man är orolig, de gör nåt när läkaren är orolig,

Läkaren kommer bara boka en tid för diagnostik, tillsvidigare diagnostik sker int evara efter vad du känner för, de är tvungna att bara göra saker utifrån deras bedömning, de kommer inte spender tusentals kronor per person för att skicka iväg blood till lab utan att kunna rättfärdiga de från deras perspektiv. Hormonpaneler är inget läkaren bara kan göra på en kvart.

Det är speciellt dom som gör endast minimum då de har mindre budgetar än vad du tror och de tvingas snåla där de kan. Du får endast hjälp med det de anser att du behöver hjälp med, det är ett sjukhus inte en buffe av vad fan du känner för
Fortfarande inte ett sjukhus grabben en lokal vårdcentral som är gjort för att ta prover, gick dit för ett schlatter knä i typ 7:an men det var inga problem med mitt knä så uppenbarligen gör de tider för idiotiska skäl

Fortfarande inte ett sjukhus grabben en lokal vårdcentral som är gjort för att ta prover, gick dit för ett schlatter knä i typ 7:an men det var inga problem med mitt knä så uppenbarligen gör de tider för idiotiska skäl
Läkaren kommer bara boka en tid för diagnostik, tillsvidigare diagnostik sker int evara efter vad du känner för, de är tvungna att bara göra saker utifrån deras bedömning