boş

iwishiwastaller

iwishiwastaller

LDAR HATER
Joined
Jan 14, 2026
Posts
435
Reputation
1,003
en değerli zamanlarımı boş geçiriyorum, artık 1% bile ilerleyemiyorum, şimdi sahip olamadıklarıma ileride sahip olsam bile tatmin olamayacağım gg
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: velwetyy, Iranidnordid, veneficus and 6 others
günüm çok güzel geçti ama gece olunca neden böyle oluyor bilmiyorum belkide yanlız kalınca gerçeklerle yüzleşiyorumdur, galiba en iyisi kendimi kandırmak, kafam çok karışık
 
  • +1
Reactions: velwetyy, balve and stacyworshipper
Geceleri kendi düşüncelerinle kalınca kendinle ilgili gerçekleri ogrendigindendir
 
  • +1
Reactions: iwishiwastaller, Kayra139 and balve
tam olarak aynı şeyi yaşıyorum aq ilerde başarsam bile çok geç olucak
 
  • +1
Reactions: iwishiwastaller and balve
Hayat bu

İyi haber, hayaline ve sahip olmadığın şeylere sahip olabilirsin

Kötü haber, sahip olduktan sonra eski hevesinden bir kırıntı bile kalmadığını fark edeceksin
 
  • +1
Reactions: iwishiwastaller and Kayra139

Similar threads

EK0
Replies
33
Views
463
Trenmaxx1
Trenmaxx1
meynet
Replies
2
Views
109
meynet
meynet
googlegemini
Replies
5
Views
155
Futanari
Futanari
pslephant
Replies
9
Views
269
Gordon Freeman
Gordon Freeman
Aven
Replies
5
Views
167
meynet
meynet

Users who are viewing this thread

Back
Top