Can jaw change after 15?

My jaw changed a lot since I was 15 , I'm 16 now, it went like 1.5cm forward
I jut

I'm 5'8ft, still 16,can i reach 6'+ before before puberty end or I'm doomed and it's over and i should rope ?

16,its not got much risks either.

Main risk is...

What is it? Idek..
You don't know the risk of the drug you're taking(no less tren)

Extremely low iq move if you want to live past 40

• JFL
Reactions: Lev Peshkov
You don't know the risk of the drug you're taking(no less tren)

Extremely low iq move if you want to live past 40
Dude, I know all the risks don't worry. I'm just asking why it's so low iq..

Heart, station's and cardio

Liver : organ support

Test levels. Low test base

Testuclar function : pct, tudca

I'm 5'8ft, still 16,can i reach 6'+ before before puberty end or I'm doomed and it's over and i should rope ?
Of course you can my doctor said i was gonna be 6ft6-7-8

1592920569 ronaldin airpods

Damn he does have changed a lot
He probably did alot of chewing to get those big ass gonions, chewing is a looksmax if youre in puberty, it can make your ramus bigger.

I chew 1 hour everyday in both side is it good?

I chew 1 hour everyday in both side is it good?

Non khey mache avec les dents de devant (incisive) sinon tu road to asymétrie. Mache de la gum falim ou mastic 1h par jour pas plus.

Non khey mache avec les dents de devant (incisive) sinon tu road to asymétrie. Mache de la gum falim ou mastic 1h par jour pas plus.
Pourquoi avec les incisives + 1h par cote c'est trop? J'ai deja du falim gum

• +1
Reactions: BradAniston
Pourquoi avec les incisives + 1h par cote c'est trop? J'ai deja du falim gum

Deja tu peux avoir une asymetrie si tu le fais mal, ensuite si tu ne maches pas avec les incisives tu peux rallonger ton visage a ce que j'ai beaucoup lu ici.
Ensuite comme en muscu si ca devient trop facile tu augments la contrainte, pas le temps. Tu as commencé il y a combien de temps ?
Tu devrais avoir des resultats au bout de 4 mois

Deja tu peux avoir une asymetrie si tu le fais mal, ensuite si tu ne maches pas avec les incisives tu peux rallonger ton visage a ce que j'ai beaucoup lu ici.
Ensuite comme en muscu si ca devient trop facile tu augments la contrainte, pas le temps. Tu as commencé il y a combien de temps ?
Tu devrais avoir des resultats au bout de 4 mois

5-6 mois mais pas vraiment assidu j'ai deja stop 2-3 semaines d'affiles car j'en avais plus apres je pense que j'ai quand meme des resultats mais t'es sur que le truc des incisives n'est pas une cope?

Dude, I know all the risks don't worry. I'm just asking why it's so low iq..

Heart, station's and cardio

Liver : organ support

Test levels. Low test base

Testuclar function : pct, tudca
Jfl how can list all those side(still way more btw) and still want to take it? How long have you been in the gym for? Are you at your natty limit?
No offense but this is retard tier iq
Go and watch anabolic doc video or something

5-6 mois mais pas vraiment assidu j'ai deja stop 2-3 semaines d'affiles car j'en avais plus apres je pense que j'ai quand meme des resultats mais t'es sur que le truc des incisives n'est pas une cope?

Nope, en plus si tu fais que de un coté tu as plus de chance de développer un "TMJ" je te laisse regarder c'est quoi

Nope, en plus si tu fais que de un coté tu as plus de chance de développer un "TMJ" je te laisse regarder c'est quoi
En tout cas merci khey

• +1
Reactions: BradAniston
Anyone got a thread for perfect chewing advice?