Over Curry suicide roped

Octillionaire

Octillionaire

Homorejectus
Joined
Dec 6, 2021
Posts
1,137
Reputation
2,103
@Curry Suicide hasn’t been online since September 11 and this was his last post

B8F62702 61ED 4C38 9F0C 2CD1F7836ECA
 
_MVP_

_MVP_

The smarter you are, the less you will suffer
Joined
Jul 15, 2022
Posts
3,321
Reputation
3,343
TheHandcel

TheHandcel

Diamond
Joined
May 22, 2022
Posts
1,453
Reputation
1,516
Bro killed himself out of respect for Osama
 
JimmyDreamsOfZygos

JimmyDreamsOfZygos

president of knajjd fanclub ❤️
Joined
Jul 26, 2020
Posts
4,358
Reputation
8,014
Nah he’s currently planning a terrorist attack against Pakistan, probably gonna try to crop dust them with deodorant
 
Growth Plate

Growth Plate

3 PSL 5'7" 119lb 16yo Virgin 7.5" BP BBC Thug
Joined
Jan 10, 2021
Posts
19,693
Reputation
31,952
Even if he did rope, why is yall acting like it a bad thing?

He wasn't even funny. He did make some good brutal jb blackpill threads though

But yeah, he's short, indian, sub 5 and 30 years old, anyone with common sense would rope with those stats. I know I would. Can't blame him
 
to be human

to be human

Zephir
Joined
Aug 9, 2022
Posts
1,182
Reputation
1,684
Even if he did rope, why is yall acting like it a bad thing?

He wasn't even funny. He did make some good brutal jb blackpill threads though

But yeah, he's short, indian, sub 5 and 30 years old, anyone with common sense would rope with those stats. I know I would. Can't blame him
ur stats are almost as bad as this yet u live a happier life.. why is this?
 
Growth Plate

Growth Plate

3 PSL 5'7" 119lb 16yo Virgin 7.5" BP BBC Thug
Joined
Jan 10, 2021
Posts
19,693
Reputation
31,952
ur stats are almost as bad as this yet u live a happier life.. why is this?
By the time I reach his age I would've already been looksmaxxed and had surgery

Plus he's probably even shorter than me and I already have insane torso leg proportions which make me look much taller than I am irl meanwhile he probably has dogshit torso leg proportions

Also my dick is 7.5 inches bonepressed and indian smv is indisputably lower than black smv

Also youthpill

My life is still extremely depressing though
 
Beastimmung

Beastimmung

Zephir
Joined
Jul 26, 2021
Posts
5,577
Reputation
11,552
damn on the same day my father died while flying a plane 21 years ago what a coincidence
 
ShowerMaxxing

ShowerMaxxing

Zephir
Joined
Mar 19, 2021
Posts
8,121
Reputation
11,247
His real name was David Krish Nand. He was a recluse weirdo but all around nice guy. Sad to see him pass ;( His father found the body while on videochat. If you have the heart to watch, I’ve attached the footage below

RIP DAVE
 

Similar threads

Daiquiris
Replies
29
Views
160
TheHandcel
TheHandcel
Daiquiris
Replies
0
Views
61
Daiquiris
Daiquiris
Deleted member 15827
Replies
14
Views
251
Elegant567
Elegant567
WhiteBlackpiller
Replies
11
Views
71
Vain786
Vain786
BugeyeBigNoseCurry
Replies
8
Views
254
stickyblickyhuh
S

Users who are viewing this thread

Top