Deleted member 13094
Kraken
thread is still alive ? brutal our community is strong on this forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GTFO OUT OF HERE YOU FUCKING NIGGERcant work it out even when i used google translate
just smash your head on the keyboard theory.möjligtvis
jak e bökcant work it out even when i used google translate
Jaha ska vi ta ett svensk fika eller? Svensson o abdul ska äta lite giflar, drycka saft o kolla på blommor det blir en härlig svensk eftermiddag.möjligtvis
Jävla subhumans hela bunten sverige oss inv land nu.
jag ar svensk how kan en scandi ble en nigger. jag probably har mera svensk genes than du du ar probably mera somalian factisGTFO OUT OF HERE YOU FUCKING NIGGER
gärna! det låter mumsigtJaha ska vi ta ett svensk fika eller? Svensson o abdul ska äta lite giflar, drycka saft o kolla på blommor det blir en härlig svensk eftermiddag.
jag viet the last word meanar book men jag viet inte vad forstar tva words menarjak e bök
Jag är mer svensk än dig och jag är somalier hur känns det sug på denna mog.jag ar svensk how kan en scandi ble en nigger. jag probably har mera svensk genes than du du ar probably mera somalian factis
heter jag elnourjag viet the last word meanar book men jag viet inte vad forstar tva words menar
va menar last sentence?Jag är mer svensk än dig och jag är somalier hur känns det sug på denna mog.
va menar last sentence?
jeg er blandet, men jeg er fortsatt 50% + norskjag ar svensk how kan en scandi ble en nigger. jag probably har mera svensk genes than du du ar probably mera somalian factis
You’re a fine brittish gentlemen.va menar last sentence?
stackars lilla grisheter jag elnour
which nordic country mogsstackars lilla gris
Hi Belgian here
självklart det ar sverige. ar de ha thread alla scandi countries? jag tror at de he var bara svensk. var ar du fran?which nordic country mogs
Hi Belgian here
svea rikesjälvklart det ar sverige. ar de ha thread alla scandi countries? jag tror at de he var bara svensk. var ar du fran?
jfl its literally a swear word youd be sent out for doing that in england. its not a swear word u would use in a serious situation but its still a swear word. did he ever get pissed or did he find it funny?@FastBananaCEO vi brukade ha en britisk lärare i 9an och alla brukade kalla honom för ”wanka” det var roligt som fan fast det var lite synd dock.
vafor har du homo aviYou’re a fine brittish gentlemen.
He didn’t seem to care at all i think he took it as a joke how nice of him.jfl its literally a swear word youd be sent out for doing that in england. its not a swear word u would use in a serious situation but its still a swear word. did he ever get pissed or did he find it funny?
det är från Naruto. Itachi is based and uchiha pilledvafor har du homo avi
va menar uchihadet är från Naruto. Itachi is based and uchiha pilled
Danish retard och nobragger är de enda aktiva från norge eller danmarksjälvklart det ar sverige. ar de ha thread alla scandi countries? jag tror at de he var bara svensk. var ar du fran?
Du skulle förstå om du hade kollat på naruto shippuden it’s a reference.va menar uchiha
Wallon or flemishThat's a lie
vart är killen med de kolsvarta ögonbrynen och håret med ljusblåa ögonenDanish retard och nobragger är de enda aktiva från norge eller danmark
@Danish_Retard tittar väl på VR-porr just nu
AAAAAMEN låt honom kolla på sitt vr porr höruduDanish retard och nobragger är de enda aktiva från norge eller danmark
WallonWallon or flemish
we have wallons in swedenWallon
Niet baseertWallon
jag titta inte pa animeDu skulle förstå om du hade kollat på naruto shippuden it’s a reference.
Wallon fucks, flemish cucksNiet baseert
Vem är bruden i din avi hon är kol svart fast ger mig en rasande stånd tbh är hon nilotic.Niet baseert
Fvolkek er også norsk tror jegDanish retard och nobragger är de enda aktiva från norge eller danmark
Går under namnet the black hannah montana eller nåt liknande, tror inte hon är så kändVem är bruden i din avi hon är kol svart fast ger mig en rasande stånd tbh är hon nilotic.
Wallon fucks, flemish cucks
La Wallonie n’est plus que la FranceWallon fucks, flemish cucks
Tjena kompis jag mår bra håller på att förbereda ett par saker, dd?@delusionalretard
hur mår du kompis
bra, vafan gör du vaken nu?DAGS ATT BLI AKTIVA NU BOYS
Tjena kompis jag mår bra håller på att förbereda ett par saker, dd?
Var är du själv någonstans? Ja, jag vet hur mycket klockan är, har ett armbandsur på migbra, vafan gör du vaken nu?
klockan är ju 3 på natten där du bor
Sverige såklartVar är du själv någonstans? Ja, jag vet hur mycket klockan är, har ett armbandsur på mig
arla mjölk + oboy is a classicanyone else have these? @lutte @itisogre
View attachment 1223839View attachment 1223840View attachment 1223841View attachment 1223842View attachment 1223843View attachment 1223844