dutchboi
Lhtn foid annihalator
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I have a good social circle, might even expand it, im kinda nt ig and i do play sports, used to do rugbynigha you're 14 leave this site and build a rombust Social circle and play high T sports, act super NT and you'll ascend easy
Nah im going prettyboy so no buzz for meget a normal human hair cute , 3cm max
you hide your face with hair i dont see face
Might look like it but my maxilla isnt actually recessed, in pics it kinda does tho, its weirdHtn but looks a bit estrogenic + recessed maxilla. Focus on leanmaxxing.
Im not bro i just have shit puffy red lipsWhy are you wearing lipstick faggot?
Thx man, i will try. Im sick rn so im gonna sleep alot tonight lmaoLook good OP, just make sure ur getting enough sleep, eating clean, lots of meat etc![]()
Wat doe je op deze website? Blijf hier ver vandaan voordat je verandert in een van deze gekkies.
Ik ben echt niet zo, ik kwam hier alleen om te kijken enzo, ik geloof niet dat de wereld gedoemd is ofz aangezien het best goed gaat met mij in het leven nu, zou ik never nooit een incel ofz wordenWat doe je op deze website? Blijf hier ver vandaan voordat je verandert in een van deze gekkies.
zo begint het, langzaam maar zeker begint de incel/looksmax mindset door te seipelen in je normale levenIk ben echt niet zo, ik kwam hier alleen om te kijken enzo, ik geloof niet dat de wereld gedoemd is ofz aangezien het best goed gaat met mij in het leven nu, zou ik never nooit een incel ofz worden
Honestly i improved nothing, i just deleted some weird shit in the pic
Zeker waar, is idd ook wat ik ga doenzo begint het, langzaam maar zeker begint de incel/looksmax mindset door te seipelen in je normale leven
probeer gewoon goed te eten, slapen, veel vrienden te behouden en sport te beoefenen. zo valt alles wel op z'n plaats, op jouw leeftijd is het ''looksmaxxen'' simpelweg de puberteit maximaal benutten.