Do u see a difference in the under eye area?

Leo0509

Leo0509

From 5.25psl to 2psl within 2months in 2018
left ist is before stress, right is now

Attachments

• 26F61716-15D3-4A50-97E2-A82B46817704.jpeg
    26F61716-15D3-4A50-97E2-A82B46817704.jpeg
    1.5 MB · Views: 0
  • So Sad
  • JFL
Reactions: Johanjohan and Deleted member 15827
Night and day. Looks like a reverse facelift + someone put a flamethrower to your fat pads. Kill yourself ASAP

• JFL
  • +1
Reactions: Prince88, Deleted member 19896, Deleted member 15827 and 2 others
Night and day. Looks like a reverse facelift + someone put a flamethrower to your fat pads. Kill yourself ASAP
Maybe it’s just collagen?

• JFL
Reactions: Deleted member 15827
Looks better on the right. Shave pls

Attachments

• BCFC2BBC-939A-4DAF-87B1-705D422C34F5.jpeg
    BCFC2BBC-939A-4DAF-87B1-705D422C34F5.jpeg
    955.9 KB · Views: 0
bro stop. please.

• JFL
reduzieren sie bitte den Stress.

reduzieren sie bitte den Stress.
Funktioniert nicht so lange die haut nicht wieder normal ist. Bin in einem kreis gefangen.

I recommend staying in an asylum for few days

Funktioniert nicht so lange die haut nicht wieder normal ist. Bin in einem kreis gefangen.
Das ist ein Paradoxon.

Ein Tipp; Zum Arzt gehen, irgendwas gegen Stress verschreiben lassen, nicht mehr gestresst sein = perfekter Augenbereich.

Das ist ein Paradoxon.

Ein Tipp; Zum Arzt gehen, irgendwas gegen Stress verschreiben lassen, nicht mehr gestresst sein = perfekter Augenbereich.
z.b xanax? Also meinst du das sich die augen einfach regenerieren wenns mir wieder gut geht?

because ur a meme here, none of us can see any discernible difference in ur pics and if there is any it can be fixed with good skincare in a few months. stop being a crybaby youre like 12 yo me self conscious about my obesity. have you seen my skin pics before? i was 20 times worse than you stop being a bitch boy and start a skincare routine and stop flooding this forum with the same hackneyed posts again and again

• +1
Reactions: Bdh and Deleted member 1140
z.b xanax? Also meinst du das sich die augen einfach regenerieren wenns mir wieder gut geht?
Primär ist das Problem dein Schlaf.

Die Augen sehen nicht so aus, nur weil du gestresst bist... die sehen so aus, weil du gestresst bist und deswegen schlecht/nicht erholsam schläfst

Es gibt viele Medikamente, die den Stress reduzieren aber manche von denen (zb Benzodiazepine) machen körperlich abhängig
Aber wenn du es schaffst, das Medikament nur bei Bedarf (also nicht täglich) nimmst, dann wärst du auch nicht abhängig davon

Aber bevor du irgendwelche Medikamente nimmst, würde ich an deiner Stelle zum Dermatologen gehen und mal nachfragen, was da los ist mit deinen Augen

(Sry guys for writing german.. i hope im not gonna banned jfl)

Primär ist das Problem dein Schlaf.

Die Augen sehen nicht so aus, nur weil du gestresst bist... die sehen so aus, weil du gestresst bist und deswegen schlecht/nicht erholsam schläfst

Es gibt viele Medikamente, die den Stress reduzieren aber manche von denen (zb Benzodiazepine) machen körperlich abhängig
Aber wenn du es schaffst, das Medikament nur bei Bedarf (also nicht täglich) nimmst, dann wärst du auch nicht abhängig davon

Aber bevor du irgendwelche Medikamente nimmst, würde ich an deiner Stelle zum Dermatologen gehen und mal nachfragen, was da los ist mit deinen Augen

(Sry guys for writing german.. i hope im not gonna banned jfl)
Ich schlaf zwar lange aber ja wahrscheinlich nicht erholsam.
Was genau soll den der dermatologe da sagen? Mehr als filler oder fett unterspritzen wird der da nicht vorschlagen.. dasselbe war damals bei meinen nasolabial folds, und dann haben sie sich von alleiner erholt

• +1
Reactions: exeight
because ur a meme here, none of us can see any discernible difference in ur pics and if there is any it can be fixed with good skincare in a few months. stop being a crybaby youre like 12 yo me self conscious about my obesity. have you seen my skin pics before? i was 20 times worse than you stop being a bitch boy and start a skincare routine and stop flooding this forum with the same hackneyed posts again and again
I do skicare since 4 years and it’s still not like it was

I do skicare since 4 years and it’s still not like it was
use tret and hylauronic acid. go on the ray peat diet and sleep 12 hours

Then help , tell me natural ways to make it like before
your best bet would be fillers or fat grafting, but us both know its shit.
but my point is that there is barely any difference. its the same. and this shit doesnt even matter in looks.

your best bet would be fillers or fat grafting, but us both know its shit.
but my point is that there is barely any difference. its the same. and this shit doesnt even matter in looks.
It does matter I look like a drug addict 40 yo

• JFL