Dutch Waffen-SS soldiers interview

Hernan

Hernan

Looksmax- and ratings- (sub)forums sub-mod

you can auto-translate and it also has english voice-over.

@Gengar @Gargantuan

Last edited:
  • +1
  • Nerd
  • So Sad
Reactions: johnny Depp, borntokill, BigBallsLarry and 14 others
Gast ik ga niet een documantaire van een uur kijken🥀

• +1
  • So Sad
  • JFL
Reactions: borntokill, Gengar, laworg and 2 others
I wish there was english subtitles

• +1
  • JFL
Reactions: vevcred and Hernan
Cucked Dutch. Now they flee to other nations as their homes are in ruin.

• +1
  • JFL
Reactions: Debetro, Luca_., vevcred and 1 other person
  • JFL
  • +1
Reactions: borntokill, Gengar, Luca_. and 5 others
is that your opinion as a hungarian?
@TechnoBoss i cant stop help.
metal-gear-twin-snakes.gif

• +1
Reactions: Gengar, TechnoBoss, vevcred and 1 other person
  • +1
Reactions: BigBallsLarry, vevcred and Finnishmogger
nigga doe gewoon keertje.

try youtube's?

is that your opinion as a hungarian?
Yes. I dislike them more as they migrated to Hungary in large groups.

• Hmm...
Reactions: Hernan
Mijn oudoom was ook in de SS en ik kan me nog goed herinneren dat hij ooit ter sprake kwam op een verjaardag toen ik veel jonger was. Ze noemden hem het zwarte schaap van de familie lol. Ironisch, want hij is de enige van die hele bloedlijn waar ik ooit respect voor heb gehad.
De rest heeft altijd voor lafheid gekozen, en precies daarom kijken ze op hem neer. Natuurlijk doen ze dat. Schapen herkennen een vrij mens niet, ze vrezen hem :)

• Love it
Mijn oudoom was ook in de SS en ik kan me nog goed herinneren dat hij ooit ter sprake kwam op een verjaardag toen ik veel jonger was. Ze noemden hem het zwarte schaap van de familie lol. Ironisch, want hij is de enige van die hele bloedlijn waar ik ooit respect voor heb gehad.
De rest heeft altijd voor lafheid gekozen, en precies daarom kijken ze op hem neer. Natuurlijk doen ze dat. Schapen herkennen een vrij mens niet, ze vrezen hem :)
Oh ik dacht dat je een pool was, of ben jij/je oudoom dat niet? Kben wel heel jaloers dat je een echte SS soldaat in het echt hebt kunnen zien en er ook nog eens mee hebt kunnen praten, laat staan je familie dan. 😍

• +1
Reactions: BigBallsLarry and Gargantuan
What is the largest migrant group in Hungary do you think ? Atleast in your area
Currently the Dutch, I have two villages full of Dutch people only. I do not trust them.

• +1
Reactions: psychomandible and Hernan
  • Hmm...
Reactions: InanimatePragmatist
  • +1
Oh ik dacht dat je een pool was, of ben jij/je oudoom dat niet? Kben wel heel jaloers dat je een echte SS soldaat in het echt hebt kunnen zien en er ook nog eens mee hebt kunnen praten, laat staan je familie dan. 😍
Hele familie is gewoon Nederlands. En nee, ik heb helaas nooit met hem kunnen praten, hij is tijdens de oorlog vermist geraakt op het Oostfront. Alles wat ik over hem weet komt uit verhalen, en mn laffe familie wilde dr sws nooit over praten haha, typisch

Hij is al meer dan een halve eeuw voor mijn geboorte verdwenen, maar ik voel nog steeds meer verbondenheid met hem dan met wie dan ook in de familie.

• +1
  • Love it
Reactions: Luca_. and Hernan
Hele familie is gewoon Nederlands. En nee, ik heb helaas nooit met hem kunnen praten, hij is tijdens de oorlog vermist geraakt op het Oostfront. Alles wat ik over hem weet komt uit verhalen, en mn laffe familie wilde dr sws nooit over praten haha, typisch

Hij is al meer dan een halve eeuw voor mijn geboorte verdwenen, maar ik voel nog steeds meer verbondenheid met hem dan met wie dan ook in de familie.
Ja dat snap ik het zal dan ook een heel erg moedige en dappere man zijn geweest die held. Was hij in 34. SS-Freiwilligen-Grenadier-Division Landstorm Nederland ?

• +1
Reactions: Luca_. and Gargantuan
  • +1
Reactions: Luca_. and InanimatePragmatist
They’re good people.
Uh I wouldn't say that but I also wouldn't say they're bad they're kinda just there but a little cucked

Whys that ? Just cause of politics?
Yes. They voted in migrants. Why would I want them in my country only for them to vote more worse systems in.

• +1
Reactions: Luca_., psychomandible and Hernan
Ja dat snap ik het zal dan ook een heel erg moedige en dappere man zijn geweest die held. Was hij in 34. SS-Freiwilligen-Grenadier-Division Landstorm Nederland ?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Wat ik wel weet, is dat hij in het Baltische gebied zat, voor zover ik heb gehoord in Litouwen.
Mijn familie heeft nooit details gedeeld op het niveau van divisie verder.

• +1
  • Love it
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Wat ik wel weet, is dat hij in het Baltische gebied zat, voor zover ik heb gehoord in Litouwen.
Mijn familie heeft nooit details gedeeld op het niveau van divisie verder.
Nee dan niet maar SS is nog steeds wel ongelooflijk, niet eens normale leger maar direct de elite, mirin chad.

• +1
Reactions: Luca_. and Gargantuan
  • +1
Is he Hungarian?
No Iliquid Snake hand a line he said to Sniper Wolf “is that your opinion as a Kurd?” and now I’m saying it to that guy.

• +1
Reactions: Luca_.