(Dutchcels) Hoe hack ik magister

RODEBLUR

RODEBLUR

Most oppressed user on org Threadmaking REINSTATED
Joined
Jun 20, 2020
Posts
21,401
Reputation
20,961
Ik weet nog op magister kon je naar zo'n deel gaan waar gegevens stonden zoals geboortedatum, volledige naam, adres etc.

Heb dit nodig van iemand anders die naar een andere school gaat, ik heb hun magister link en ik weet dat magister meestal werkt met voorletter +achternaam, misschien ook e-mail daarachter maar is zo lang geleden ben vergeten hoe dat allemaal werkte

meeste scholen hebben een soort default wachtwoord, bij mij was het welkom + het schooljaar. Bijv Welkom1718. Boeide me nooit om het te veranderen dus ik neem aan dat het ook zo was bij meeste andere mensen.

Dus ik moet weten wat het wachtwoord voor hun school zou zijn, en misschien ook het e-mail domein, ideeën?
 
English?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 14323
Stop stalking your oneitis.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 14323
  • +1
Reactions: Baldingman1998
I think he wants to get into another schools system by hacking it or some shit
Noooo lol cage all it is is just knowing login information getting into someone else's account and dipping
 
  • +1
Reactions: Deleted member 14323
  • +1
Reactions: ✿👍col
Geen idee bro heb al jaren geen magister hoeven gebruiken, maar ik wens je veel geluk.
Weet je nog wat hoe de gebruikersnamen op je school waren ? Ik zat op een redelijk kleine school dus gewoon voorletter + achternaam was genoeg maar misschien op grotere scholen is het anders
 
Vlgs mij was het je eerste letter van je achternaam dan je volledige naam en je kreeg een random wachtwoord, zo werkte het bij ons dan.
Ooh shit

Dus is zo van dan krijg je achternaam voorletter, dan punt, en dan je voornaam en middelnaam bij elkaar? Shit man hoop dat dit wijffie geen middelnaam heeft want da weet ik echt nie
 
  • +1
Reactions: ✿👍col
Nah ik denk niet dat middelnamen gebruikt werden. Stel je heet Stefan van houten dan zou dit zijn gebruikers naam zijn HSTEFAN en dan een random wachtwoord.
ahh shit ik dacht dat er een punt bij ging zoals bij mij

maar van alle manieren lukt niks man ik denk dat ik aan m'n fkn broer's vriendin ga moete vragen hoe magister bij hun in elkaar zat want ze zat vroeger ook op die school

fk raar omdat ik nooi met dat wijf praat en ik haar überhaupt niet mag maar t moet dan waarschijnlijk wel
 
  • +1
Reactions: ✿👍col

Users who are viewing this thread

Back
Top