''Dutchcels Only'' Welke protein poeder moet ik kopen om te bulken?

S

Shotgun

Bronze
Joined
Jun 20, 2021
Posts
287
Reputation
398
@Syobevoli @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Gazzamogga @eduardkoopman @TRUE_CEL @Zias @invincible1 @mamacookoil @Pumanator @coolguy1 @Latebloomer10 @vuvubu

Heb geen zin om 36 euro uit te geven zodat Joel Beukers in zijn lamborghini kan blijven rijden lmao:lul::lul:


Nu jullie toch hier zijn en ik jullie allemaal heb moeten taggen krijgen jullie deze mashup van steen er gratis bij:feelsgood:

 
  • +1
Reactions: Michael Myers, Deleted member 6217, Hollywood and 3 others
Bro fuck die poeder 1kg kwark:love:
 
  • +1
  • Love it
Reactions: Deleted member 6217 and Shotgun
I hate KLM
 
  • JFL
Reactions: Zias
geen poeder nodig gewoon melk drinken
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 9274, Lars, coolguy1 and 2 others
i doont untersdaand enythiink in dees threed bot stiel preteend liek i speek duetch
 
  • JFL
Reactions: terrorblade, Deleted member 6723 and Deleted member 14157
Op 1 dag???

Dat is kk veel kwark lmao:lul::lul:
Ajoh halve kg in de ochtend halve in de avond beetje flavdrops van myprotein erbij en eet het zo weg
 
@Syobevoli @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Gazzamogga @eduardkoopman @TRUE_CEL @Zias @invincible1 @mamacookoil @Pumanator @coolguy1 @Latebloomer10 @vuvubu

Heb geen zin om 36 euro uit te geven zodat Joel Beukers in zijn lamborghini kan blijven rijden lmao:lul::lul:


Nu jullie toch hier zijn en ik jullie allemaal heb moeten taggen krijgen jullie deze mashup van steen er gratis bij:feelsgood:


just buy any, add banana, add oats, add peanut butter
 
Ik ben een waardeloze gymmaxxer atm, heb fokking eiwitpoeder van de action en ik slinger een beetje bij de calisthenics parken.

Moet weer naar de gym man...
 
  • JFL
Reactions: coolguy1
w
@Syobevoli @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Gazzamogga @eduardkoopman @TRUE_CEL @Zias @invincible1 @mamacookoil @Pumanator @coolguy1 @Latebloomer10 @vuvubu

Heb geen zin om 36 euro uit te geven zodat Joel Beukers in zijn lamborghini kan blijven rijden lmao:lul::lul:


Nu jullie toch hier zijn en ik jullie allemaal heb moeten taggen krijgen jullie deze mashup van steen er gratis bij:feelsgood:


winklewagen
kanker
 
Ik heb er geen verstand van, maar ik heb die shit van de Action
Nu jullie toch hier zijn en ik jullie allemaal heb moeten taggen krijgen jullie deze mashup van steen er gratis bij:feelsgood:


Nu jij hier toch bent, krijg je deze remix er gratis bij.
 
  • JFL
  • Love it
Reactions: coolguy1 and Shotgun
Myprotein 5kg zakken met korting.

Lulz
 
ik weet het niet, maar eiwitpoeder is fucking ass, je moet roids gebruiken en versnipperd worden door die flikker
 
  • JFL
  • +1
Reactions: coolguy1 and Deleted member 6217
 
  • JFL
Reactions: coolguy1
Je kan je eiwit beter uit echt eten halen. Beste kwaliteit eiwit zijn eieren en melk. Het beste is als je ze rauw drinkt, misschien dat je dan ook geen uitslag van de melk krijgt.
 
  • +1
Reactions: Shotgun
english motherfucker

do you speak it
 
  • Love it
Reactions: Toth's thot
Ik neem zelf geen protein poeder, echt gore shit

maar zou anders gewoon een willekeurige nemen. Zit niet veel verschil in.
 
  • +1
Reactions: Shotgun
Ik neem zelf geen protein poeder, echt gore shit

maar zou anders gewoon een willekeurige nemen. Zit niet veel verschil in.
Aii :) hoeveel keer in de week ga jij naar de Gym toe? En welke oefeningen doe je allemaal?
 
Ik ben een waardeloze gymmaxxer atm, heb fokking eiwitpoeder van de action en ik slinger een beetje bij de calisthenics parken.

Moet weer naar de gym man...
Ik wist niet dat je nl was greycel. Mirin
 
@Syobevoli @larsanova69 @DutchPrettyBoy @Gazzamogga @eduardkoopman @TRUE_CEL @Zias @invincible1 @mamacookoil @Pumanator @coolguy1 @Latebloomer10 @vuvubu

Heb geen zin om 36 euro uit te geven zodat Joel Beukers in zijn lamborghini kan blijven rijden lmao:lul::lul:


Nu jullie toch hier zijn en ik jullie allemaal heb moeten taggen krijgen jullie deze mashup van steen er gratis bij:feelsgood:


geen idee, ik weet niks van gymcellen:feelshah:
 
@GODmaxxing op zelfmoordhorloge omdat hij niet getagged was
 
  • JFL
Reactions: coolguy1 and Deleted member 9274

Users who are viewing this thread

Back
Top