Scandicel
Luminary
I live in norway and its hard as fuuckk to get in norway for cheap, finally i can start

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

mirin
oh shi u just didniggas aren't even congratulating me
but do you get through tho?Yeah, I'm from Finland so I know the struggle with the customs bratha
I got my roids and most of my sides through albeit my peptides got seized by the customsbut do you get through tho?
Do you do pharmaceutical sites or buy off of telegram or something like that? I work in a gym and i see tons of bulkheads on anabolics but i'm skeptical of low quality.I got my roids and most of my sides through albeit my peptides got seized by the customs
I find most of my sources from bodybuilding forums like meso-rxDo you do pharmaceutical sites or buy off of telegram or something like that? I work in a gym and i see tons of bulkheads on anabolics but i'm skeptical of low quality.
ah i don't buy from websites, i just found a reliable source and i have talked to alot of people and it has good vouches, i can't share any sources thoDo you do pharmaceutical sites or buy off of telegram or something like that? I work in a gym and i see tons of bulkheads on anabolics but i'm skeptical of low quality.
congrats bhajaanI live in norway and its hard as fuuckk to get in norway for cheap, finally i can start![]()
Yeah i'm new to the site so i have a lot of caching up to do. Also i'm from Denmark and the customs are rough here. Any tips on how to bypass or is it just pure luck?ah i don't buy from websites, i just found a reliable source and i have talked to alot of people and it has good vouches, i can't share any sources tho
but the people i have talked to have said its good
you'll have to get a little lucky but there are also some good sources that makes it through pretty easilyYeah i'm new to the site so i have a lot of caching up to do. Also i'm from Denmark and the customs are rough here. Any tips on how to bypass or is it just pure luck?
Alr i'll be searching. Godspeed with your stack nordmandyou'll have to get a little lucky but there are also some good sources that makes it through pretty easily
yo hvor kjøper du fra?I live in norway and its hard as fuuckk to get in norway for cheap, finally i can start![]()
jeg kjøper fra en discord men jeg tror ikke jeg kan leake det på .org, så da hadde du vert nødt til og adde meg på disc og så kan jeg sende deryo hvor kjøper du fra?
ok hva heter dujeg kjøper fra en discord men jeg tror ikke jeg kan leake det på .org, så da hadde du vert nødt til og adde meg på disc og så kan jeg sende der
det var en ban wave som skjedde på discord i går, så jeg må lage en ny konto, drit mangen jeg kjenner fra .org ble bannet, men jeg kan skrive til deg når jeg har fått opp kontoenok hva heter du
betdet var en ban wave som skjedde på discord i går, så jeg må lage en ny konto, drit mangen jeg kjenner fra .org ble bannet, men jeg kan skrive til deg når jeg har fått opp kontoen
ait, jeg bare replyer til den her posten når jeg har fått fikset det
når du er nået længere ind i processen så send lige et reply til mig også, hvis din supplier altså sender over grænsenait, jeg bare replyer til den her posten når jeg har fått fikset det
i don't speak danish but i did inderstand what u said, sure ill do that for younår du er nået længere ind i processen så send lige et reply til mig også, hvis din supplier altså sender over grænsen
takker. Synes næsten at norsk er identisk til dansk over skrift, men det kan være at det er sværere omvendt. Skriver bare engelsk fremoveri don't speak danish but i did inderstand what u said, sure ill do that for you
alr, ill make sure to replytakker. Synes næsten at norsk er identisk til dansk over skrift, men det kan være at det er sværere omvendt. Skriver bare engelsk fremover

bare add den nye discorden min guystakker. Synes næsten at norsk er identisk til dansk over skrift, men det kan være at det er sværere omvendt. Skriver bare engelsk fremover
Addedbare add den nye discorden min guys
disc: scandinavianoverlord
YOO goodluck manI live in norway and its hard as fuuckk to get in norway for cheap, finally i can start![]()
im heading to a party right now, but ill add u laterAdded
Let’s gooI live in norway and its hard as fuuckk to get in norway for cheap, finally i can start![]()