God I hate Turkish people so much

What a cartoonish language.

Also impossible to be incel in the Netherlands tbh @Gengar is fakecel. Dutch women are way more open to curries and ethnics in general than American women.
They don’t like me. I’m too ugly for them.
 
They don’t like me. I’m too ugly for them.
Broski ik zag een keer een curry thugmaxxed (LTN, reccesed asf) met een groene ogen lightskin met krullen MTB. Ze knuffelen en zoenen enzo.

Thugmax. Become NT. wear some accessories. You will get ur dick wet in no time
 
  • JFL
Reactions: Gengar
Broski ik zag een keer een curry thugmaxxed (LTN, reccesed asf) met een groene ogen lightskin met krullen MTB. Ze knuffelen en zoenen enzo.

Thugmax. Become NT. wear some accessories. You will get ur dick wet in no time
Weet je zeker dat ie curry was? Wellicht was hij gewoon mixed of iets. Hoe moet ik thugmaxxed bhai? Ik ben niet gespierd noch breed. :feelswah:
 
Weet je zeker dat ie curry was? Wellicht was hij gewoon mixed of iets. Hoe moet ik thugmaxxed bhai? Ik ben niet gespierd noch breed. :feelswah:
nigger u dont have to be jacked
the thugs are skinny
tbh idk how to
Explain. Je weet wel toch die typische mocros met gucci pet enzo, fatbikes.
Try to copy them as much as possible.
Straattaal, style, personality.
Heb je de thugmax thread niet gezien bhai?!
thugmaxxen vooral in NL kan je onmaagd raken in no time. Ik weet het klinkt stom maar het is enige
Hoop voor je. Nadat je sex heb gehad kan je weer
“Normaal” gedragen
 
  • +1
Reactions: Gengar
nigger u dont have to be jacked
the thugs are skinny
tbh idk how to
Explain. Je weet wel toch die typische mocros met gucci pet enzo, fatbikes.
Try to copy them as much as possible.
Straattaal, style, personality.
Heb je de thugmax thread niet gezien bhai?!
thugmaxxen vooral in NL kan je onmaagd raken in no time. Ik weet het klinkt stom maar het is enige
Hoop voor je. Nadat je sex heb gehad kan je weer
“Normaal” gedragen
Bhai, ik ben al 28. :fuk: Denk niet dat ik me als een tiener moet gedragen als ik al tegen de 30 aanloop haha. Heb die draadje niet gezien, nee. Stuur eens een linkje.
 
  • +1
Reactions: beefliverontop
Bhai, ik ben al 28. :fuk: Denk niet dat ik me als een tiener moet gedragen als ik al tegen de 30 aanloop haha. Heb die draadje niet gezien, nee. Stuur eens een linkje.
Ik weet dan niet echt wat k moet zeggen.
💔
Bhai, kan je gewoon niet softmaxxen tot tenminste HTN? Wat is je lengte?
Ben je NT?
 
  • +1
Reactions: Gengar
Ik weet dan niet echt wat k moet zeggen.
💔
Bhai, kan je gewoon niet softmaxxen tot tenminste HTN? Wat is je lengte?
Ben je NT?
Nee bhai, ik ben qua gezicht truecel. Heel misschien een zwakke LTN als ik geluk heb, alleen klopt het niet. Nou eh, ik ben 178 cm kort. En NT… vroeger veel meer dan nu. Ik kan wel normaal overkomen als je dat bedoelt. :ogre:
 
  • +1
Reactions: beefliverontop
Nee bhai, ik ben qua gezicht truecel. Heel misschien een zwakke LTN als ik geluk heb, alleen klopt het niet. Nou eh, ik ben 178 cm kort. En NT… vroeger veel meer dan nu. Ik kan wel normaal overkomen als je dat bedoelt. :ogre:
mag ik jou gezicht zien?
Hoeft niet hoor alleen ik wil het graag wel weten.
kan je gewoon niet sparen voor een reisje naar turkije en surgerymaxxen?
 
  • So Sad
Reactions: Gengar
Nee bhai, ik ben qua gezicht truecel. Heel misschien een zwakke LTN als ik geluk heb, alleen klopt het niet. Nou eh, ik ben 178 cm kort. En NT… vroeger veel meer dan nu. Ik kan wel normaal overkomen als je dat bedoelt. :ogre:
Some 10CM LLS and a nice bone remodeling surgery, and your the next salludon.
6’2 paki mogger 💯
 
  • JFL
Reactions: Gengar
mag ik jou gezicht zien?
Kom naar Rotterdam. :ogre:

Ik ben namelijk niet iemand van de foto’s, vind het ongemakkelijk.
Hoeft niet hoor alleen ik wil het graag wel weten.
kan je gewoon niet sparen voor een reisje naar turkije en surgerymaxxen?
Ik zie het nut niet als ik van sub-chad naar sub-chad ga. Naja, zelfs al zou ik op een magische wijze chad worden, dan zou ik het alsnog niet doen. :forcedsmile::ogre:
 
  • +1
Reactions: beefliverontop
Kom naar Rotterdam. :ogre:

Ik ben namelijk niet iemand van de foto’s, vind het ongemakkelijk.

Ik zie het nut niet als ik van sub-chad naar sub-chad ga. Naja, zelfs al zou ik op een magische wijze chad worden, dan zou ik het alsnog niet doen. :forcedsmile::ogre:
Oke. Vertel je me failos tenminste. Van wat ik hoor ben je subhuman toch? En surgery gaat je sws naar minimaal MTN ascenden! maar leven als een MTN is veel beter dan subhuman.
Een mooie trendy sexy haarstijl, lekker veel goede vrienden. Een LTB vrouw als je geluk hebt, larp als 21 jaar om paar 18 jarigen te neuken of tieners als je een pedofiel zoals mij bent. Veel Tieners hebben een age fetish. Zeg je bent 20 en neuk en 14-18 jarigen. Klinkt gek maar vertrouw me.
Als je MTN bent, gespierd,!breed, en lang is dat al genoeg bhai. Als je dat bent hmu ik ken iemand serieus die je zou doen als je zo was. Enige probleem is ze is 14 nu. Ze heeft een goede body maar wel LTB helaas maar dat is niet heel erg toch? Maar ik heb het nu over sex, zoenen, knuffels enzo. Maar relaties? Sorry broski maar het is voorbij.

Maakt niet uit, je kon sws al geen loyale chicks vinden in deze kut land, al sws overal heel het wereld. Er bestaat geen liefde meer. Niet in deze generatie tenminste
 
  • So Sad
Reactions: Gengar
Kom naar Rotterdam. :ogre:

Ik ben namelijk niet iemand van de foto’s, vind het ongemakkelijk.

Ik zie het nut niet als ik van sub-chad naar sub-chad ga. Naja, zelfs al zou ik op een magische wijze chad worden, dan zou ik het alsnog niet doen. :forcedsmile::ogre:
En waarom niet?
 
Oke. Vertel je me failos tenminste. Van wat ik hoor ben je subhuman toch? En surgery gaat je sws naar minimaal MTN ascenden! maar leven als een MTN is veel beter dan subhuman.
Een mooie trendy sexy haarstijl, lekker veel goede vrienden. Een LTB vrouw als je geluk hebt, larp als 21 jaar om paar 18 jarigen te neuken of tieners als je een pedofiel zoals mij bent. Veel Tieners hebben een age fetish. Zeg je bent 20 en neuk en 14-18 jarigen. Klinkt gek maar vertrouw me.
Als je MTN bent, gespierd,!breed, en lang is dat al genoeg bhai. Als je dat bent hmu ik ken iemand serieus die je zou doen als je zo was. Enige probleem is ze is 14 nu. Ze heeft een goede body maar wel LTB helaas maar dat is niet heel erg toch? Maar ik heb het nu over sex, zoenen, knuffels enzo. Maar relaties? Sorry broski maar het is voorbij.

Maakt niet uit, je kon sws al geen loyale chicks vinden in deze kut land, al sws overal heel het wereld. Er bestaat geen liefde meer. Niet in deze generatie tenminste
Ik reageer wel in het privé, bhai. :Comfy:
 
  • +1
Reactions: beefliverontop

Similar threads

Users who are viewing this thread

Back
Top