D
Deleted member 297912
Year 4 of Looksmaxxing
Hardmaxxing starts in 2 weeks. Going to see if I can get MSE, Invisalign, and Genio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
glHardmaxxing starts in 2 weeks. Going to see if I can get MSE, Invisalign, and Genio
Out of curiosity are you finnish? I've been looking into marpe but there's not really any options in Finland as far as I knowHardmaxxing starts in 2 weeks. Going to see if I can get MSE, Invisalign, and Genio
Yes. I've been looking for MARPE or MSE providers. The only ones I found were doing SARPE, which is cope. Seems like this shithole doesn't have anyone doing palatal expansion for adultsOut of curiosity are you finnish? I've been looking into marpe but there's not really any options in Finland as far as I know
Sanos muuta. Oon ite koittanu ettiä kans Suomesta, mut ainoo mitä oon löytäny koko aiheesta on joku random tutkielma minkä joku lääkisopiskelija on joskus tehny. Pitäis siis todennäköisesti ulkomailla hoitaa. Ootko ite harkinnu et tekisit ulkomailla?Yes. I've been looking for MARPE or MSE providers. The only ones I found were doing SARPE, which is cope. Seems like this shithole doesn't have anyone doing palatal expansion for adults
Miettinyt asiaa. Täytyy ensin kysellä ympäriinsä ja katsoa sen jälkeen. Luultavasti en hommais ulkomailla.Sanos muuta. Oon ite koittanu ettiä kans Suomesta, mut ainoo mitä oon löytäny koko aiheesta on joku random tutkielma minkä joku lääkisopiskelija on joskus tehny. Pitäis siis todennäköisesti ulkomailla hoitaa. Ootko ite harkinnu et tekisit ulkomailla?
Ymmärrän. Itsellä yksi tuttu, joka ammatiltaan hammaslääkäri, voisin häneltä kysyä asiasta kans enemmän. Ei ole toki ihan samaa osaamisaluetta, mut varmaan mun paras veto tässä kohtaa. Ootko ite kyselly moneltaki eri oikojalta marpesta?Miettinyt asiaa. Täytyy ensin kysellä ympäriinsä ja katsoa sen jälkeen. Luultavasti en hommais ulkomailla.