GONNA GET MY ASS BEATEN TOMMOROW!

starvecell

starvecell

gaana likh du kya uspe? 🦄
Joined
Dec 14, 2023
Posts
1,389
Reputation
1,366
Accidently texted shit like “you’re flat, whore, low tier becky, you’ll get yo ass bouncing like a spring for chad and stuff” to a girl from my uni when i was really high in the morning.

Now after waking up, i have like 24 missed calls from 4 different numbers including hers and around 128 txt msgs all saying theyll beat the shit out of me tommorow when I’ll arrive.

I don’t even wanna go out of my room now, am scared.

And ik dese guy will beat me infront of public and i won’t be able to do anything.

Theyre calling me stalker n shit, and they’ve also got my name n adress from somewhere, dey even could be here any moment.

My phoen is still ringing every 3 minutes.

Fuck im scared af.!!

And it was my mistake too, plz guys help me out plz.


Plz tell em what should i do!!!! Any advice will be extremely helpful, i dont wanna get beaten up in public.

JUST GOT ANOTHER CALL :((, plz niggas you’re the only one who i have rn.


@PseduoAryan
@RAMU KAKA
@Jason Voorhees
@Michael Myers
@BrahminBoss
 
  • JFL
  • +1
  • So Sad
Reactions: Funnyunenjoyer1, Bonecel01, JL~ and 22 others
Bump
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
Bump
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
Bump
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
Bump
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, nathan and 2 others
Bump
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
bumppplll
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
Plz reply fast plz
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, rand anon and 2 others
Evry car horn feals like its fo em
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, rand anon and 3 others
Bunp
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
,,
 
  • JFL
  • +1
Reactions: try2beme, raleqtambrobret and 5'7 zoomer
@try2beme
 
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, raleqtambrobret and 1 other person
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, Aero, nathan and 2 others
plz help me niggad
 
  • JFL
  • WTF
  • +1
Reactions: Bonecel01, Aero and raleqtambrobret
Baseball bat, gun, knife

Call ur friends

If u cant do any of that sleep in a hotel or smth
 
  • +1
  • Ugh..
Reactions: lemonnz, butterworld and raleqtambrobret
Don't care dnt read. Drink Lassi, enjoy life. Just call me and I'll come in a Scorpio to pull a salmon Boi

 
  • +1
  • JFL
Reactions: PrinceLuenLeoncur, n9wiff, butterworld and 1 other person
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01 and raleqtambrobret
Help
 
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01 and raleqtambrobret
carry a gun, or a knige for self defence
 
  • +1
Reactions: lemonnz, whiteislandpill and raleqtambrobret
  • +1
  • Ugh..
Reactions: capitalV and raleqtambrobret
Watch my 9mm go bang
Download
 
  • Woah
Reactions: raleqtambrobret
  • JFL
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01, raleqtambrobret and try2beme
  • +1
  • WTF
Reactions: Bonecel01 and raleqtambrobret
Hope you get gang raped:lul:
 
  • Woah
Reactions: raleqtambrobret
Imma off myself even if i saw em in my lane or sum
 
  • WTF
Reactions: raleqtambrobret
  • +1
  • Ugh..
Reactions: capitalV and raleqtambrobret
Are you larping for views or is this real? Jfl at the simps fighting for that bitch
 
Will sure, but should i go to clg
Bro if u can get access to any firearm do that

And screenshot as much shit as u can and send it here

Stay in a hotel or smth for as long as possible
 
  • +1
Reactions: butterworld
Are you larping for views or is this real? Jfl at the simps fighting for that bitch
Seems kinda larpy since he cant back it up with screenshots

Never mess with whores, they always have 6-10 guys ready to die for he
 
  • +1
Reactions: capitalV
Bro if u can get access to any firearm do that

And screenshot as much shit as u can and send it here

Stay in a hotel or smth for as long as possible
Will do bhai will do
Wiat
 
Proof otherwise Tales
 
Seems kinda larpy since he cant back it up with screenshots

Never mess with whores, they always have 6-10 guys ready to die for he
NOT LARPING!!! Wait
 
  • +1
Reactions: ShawarmaFilth
Will not read a single molecule until you send texts
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates, starvecell and ShawarmaFilth
Will a sorry do?
 
  • JFL
Reactions: tigrxs
Will a sorry do?
Better to double down and call her a whore for having a bunch of dudes jump you cause her and them cant stand on anything by themselves
 
  • +1
Reactions: Zonar and capitalV
Better to double down and call her a whore for having a bunch of dudes jump you cause her and them cant stand on anything by themselves
What if i tell her iwas high, fuckkkkk
 
What if i tell her iwas high, fuckkkkk
thats better than straight up saying sorey

But you’ll still sound like a obedient little pussy
 
here comes my proof
 
The y were typing smthg and now stopped
 
  • +1
Reactions: ShawarmaFilth
delete this while you still can
 
  • JFL
  • +1
Reactions: capitalV and ShawarmaFilth

Similar threads

NoGo
Replies
9
Views
110
arab_chink
arab_chink
try2beme
Replies
55
Views
475
The Grinch
The Grinch
asdvek
Replies
18
Views
235
moreroidsmoredates
moreroidsmoredates
Vermilioncore
Replies
42
Views
334
LevantinePsycho
LevantinePsycho
C
Replies
53
Views
622
chrisN
C

Users who are viewing this thread

Back
Top