Got hired as security guard

D

Deleted member 4387

.
Joined
Dec 17, 2019
Posts
911
Reputation
2,175
0 experince and no training or anything JFL. Its a lot of money for a 19 year old ngl gonna earn about 2100 euros for doing jack shit. I applied for the lols thinking I wouldn't get it, but the dude called me and asked if I was intressted and set up a interview.
Walked in answered some general questions and he told me I was hired.

Gonna start next week. JFL all I've got to do is sit in some room filled with monitors and make sure no ones stealing might even browser looksmax while doing it. :lul: I was about to take a shitty supermarket job but instead landed here.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 11963, Deleted member 5292, chaddyboi66 and 14 others
2100€ for that? Lifefuel tbh, don't spend that money in dumb shit.
Invest it or spend it smartly (looksmaxing, business idea, travel).
 
  • +1
Reactions: bugeye, Yerico7, Cacas112 and 7 others
Where do you live?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387 and Deleted member 5969
They got these jobs in Canada?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
2100€ for that? Lifefuel tbh, don't spend that money in dumb shit.
Invest it or spend it smartly (looksmaxing, business idea, travel).
You're right, gonna invest atleast 75% of it in crypto, putting my eggs in diffrent baskets. Stocks seem rigged after the whole GME stuff so I wont touch that shit no more.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 2632, AlwaysHaveQuestions, Deleted member 11748 and 2 others
The Netherlands

I live in the Netherlands idk about canada
You basically just have to check for Morrocans entering the supermarket, easy job
 
  • JFL
Reactions: Chadrapist, ManzareK, chaddyboi66 and 12 others
do you have good frame?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 10987
You basically just have to check for Morrocans entering the supermarket, easy job
thoughts on this barking abused dog? @Maesthetic @JoseFromLondon @MoroccanDweller
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6128, LastHopeForNorman, Deleted member 10696 and 3 others
I can imagine that this job will be VEEEERY boring and time wont pass
 
do you have good frame?
Average but I am pretty tall even for dutch standard (6ft4). And I'm about 100kg, but my job isn't really pysical I just watch people on a monitor even a 5ft8 skinnyfag could do it.
 
  • +1
  • Woah
Reactions: BigBoy, IdiAmin, Beetlejuice and 2 others
  • +1
Reactions: Deleted member 10696 and Michael Myers
Average but I am pretty tall even for dutch standard (6ft4). And I'm about 100kg, but my job isn't really pysical I just watch people on a monitor even a 5ft8 skinnyfag could do it.
wtf jbw halo, klinkt wel als leuk werk tbh ded srs
 
  • +1
Reactions: RODEBLUR and Deleted member 4387
I can imagine that this job will be VEEEERY boring and time wont pass
True ngl but it mogs the other options i had eg stock clerk or dish washer. Im still in highschool.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 11748 and .👽.
True ngl but it mogs the other options i had eg stock clerk or dish washer. Im still in highschool.
Oh ok man thats a great job/payment then ngl
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
Ben eigenlijk cubaans xd
slayer. zijn weinig latinos hier in nederland jammer genoeg. mensen denken zeker vaak dat je indo bent?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
2100 euros is like what a good doctor receives montly after studying like crazy and with some experience here on brazil, fuck this country jfl
 
  • JFL
  • +1
  • Ugh..
Reactions: chaddyboi66, Chadrapist, Yerico7 and 4 others
slayer. zijn weinig latinos hier in nederland jammer genoeg. mensen denken zeker vaak dat je indo bent?
Nee ze denken meestal mix of antiliaans. Ik sta op mn pf was ik ongeveer 18. Ben naar looksmax gekomen toen ik 16 was en 182cm, heb hgh en test cycle gedaan voor groei en dismorpic gezichts kenmerken.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
4387.jpg
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
6'4 chad gets a job

Feeling Dumb Jim Carrey GIF
 
  • JFL
  • +1
Reactions: chaddyboi66, IdiAmin, Deleted member 7465 and 2 others
Nee ze denken meestal mix of antiliaans. Ik sta op mn pf was ik ongeveer 18. Ben naar looksmax gekomen toen ik 16 was en 182cm, heb hgh en test cycle gedaan voor groei en dismorpic gezichts kenmerken.
jfl ben jij dat? chadriguez. wat voor types slay je allemaal? je ziet er niet uit als een anti in mn ogen tbh
 
  • Love it
Reactions: Deleted member 4387
  • +1
Reactions: Deleted member 4387 and Deleted member 10696
jfl ben jij dat? chadriguez. wat voor types slay je allemaal? je ziet er niet uit als een anti in mn ogen tbh
Ik zeg je eerlijk ik heb niet eens zoveel meisjes gehad, 4 totaal. Heb nog niet echt ''game'' ben sociale retard. Heb wel paar echte slayers in vrienden groep die me uit namen maar door corona gaat dat niet meer door.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Ik zeg je eerlijk ik heb niet eens zoveel meisjes gehad, 4 totaal. Heb nog niet echt ''game'' ben sociale retard. Heb wel paar echte slayers in vrienden groep die me uit namen maar door corona gaat dat niet meer door.
je bent tenminste eerlijk, anderen zouden gelijk liegen tbh. en wat voor afkomst waren die 4? tbh covid cuckt ons allemaal hard jfl. maar voor mij eigenlijk geen verschil. hou oud ben je nu?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
"Wagecucking" ain't bad. I also browse web during the work day
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
je bent tenminste eerlijk, anderen zouden gelijk liegen tbh. en wat voor afkomst waren die 4? tbh covid cuckt ons allemaal hard jfl. maar voor mij eigenlijk geen verschil. hou oud ben je nu?
Ja man ben blijven zitten door kr covid :lul: ben nu 19 en nog op de middelbare. 2 waren NL 1 zag er Turks uit idk wat haar afkomst was en 1 was mix nl en blacka.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
"Wagecucking" ain't bad. I also browse web during the work day
I couldn't even NEET bux if i wanted to, really strict rules for that in my country gotta be a 21+ failure.
 
  • +1
Reactions: Wallenberg
This is a shit job. I hated it and it only got me through Undergrad and Grad school
 
Ja man ben blijven zitten door kr covid :lul: ben nu 19 en nog op de middelbare. 2 waren NL 1 zag er Turks uit idk wat haar afkomst was en 1 was mix nl en blacka.
jfl geen zorgen ik ben al in mn 20e jarigen en ik moet alweer opnieuw eerstejaar beginnen op t hbo. jfl @ dat je de afkomst niet wist van die ene. ik kan meestal herkennen aan haarstijl. had ze krullend/golvend of steil haar? je zit zeker op vwo dan?
 
This is a shit job. I hated it and it only got me through Undergrad and Grad school
Mogs all other options money wise for me, it was either this washing dishes, or refilling stocks in euroshops. I don't plan on doing this for long tho.
 
jfl geen zorgen ik ben al in mn 20e jarigen en ik moet alweer opnieuw eerstejaar beginnen op t hbo. jfl @ dat je de afkomst niet wist van die ene. ik kan meestal herkennen aan haarstijl. had ze krullend/golvend of steil haar? je zit zeker op vwo dan?
Ben daar slecht in man ze had golvend haar, ja doe nu vwo zou eigenlijk ''free'' diploma krijgen cijfers waren goed maar mijn pws heeft me geneukt en die was slecht want door corona had ik 0 motivatie. Succes op het hbo wat wil je studeren? Ik zit te denken aan data science maar stem jobs hebben slechte rep hier op het forum.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Ben daar slecht in man, ja doe nu vwo zou eigenlijk ''free'' diploma krijgen cijfers waren goed maar mijn pws heeft me geneukt en die was slecht want door corona had ik 0 motivatie. Succes op het hbo wat wil je studeren? Ik zit te denken aan data science maar stem jobs hebben slechte rep hier op het forum.
jfl ik dacht eigenlijk dat je vmbo deed ded srs maar toen zei je dat je 19 was. ik ben 2x blijven zitten in de bovenbouw dus moest ik naar de vavo gaan, toen na een jaar na mijn examens was ik alsnog niet geslaagd jfl, ik kwam 1 punt te kort. toen deed ik pws opnieuw, deed m eerst op mn eigen middelbare maar kreeg er een 4 voor, op vavo kreeg ik een 8. ze zeiden in t begin al van "doe m opnieuw, we zijn er heel laks mee" en ik had er geen zin in. jfl als ik naar hun had geluisterd was ik al eerder klaar. ik ga docentenstudie doen tbh. ben al 10x gestopt met hbo opleidingen want ik verander steeds jfl.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
jfl ik dacht eigenlijk dat je vmbo deed ded srs maar toen zei je dat je 19 was. ik ben 2x blijven zitten in de bovenbouw dus moest ik naar de vavo gaan, toen na een jaar na mijn examens was ik alsnog niet geslaagd jfl, ik kwam 1 punt te kort. toen deed ik pws opnieuw, deed m eerst op mn eigen middelbare maar kreeg er een 4 voor, op vavo kreeg ik een 8. ze zeiden in t begin al van "doe m opnieuw, we zijn er heel laks mee" en ik had er geen zin in. jfl als ik naar hun had geluisterd was ik al eerder klaar. ik ga docentenstudie doen tbh. ben al 10x gestopt met hbo opleidingen want ik verander steeds jfl.
Ik ben gewoon boekslim niet echt slim snap je wat ik bedoel, onthoud die leerstof makkelijk maar als je met me praat ga ik geen dure woorden gooien en over politiek praten. Ja het is echt moeilijk om een carrière te kiezen nu begrijp je struggle, hbo lijkt me leuker dan universiteit tho misschien ga ik dat doen. Universiteit moet je in een hoog tempo heel veel doen dan kan je niet genieten van je studenten tijd. Docent is wel een mogger job goeie vakanties en je kan makkelijk een side hussle doen online business ofzo.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
How did the previous employee die?
 
Ik ben gewoon boekslim niet echt slim snap je wat ik bedoel, onthoud die leerstof makkelijk maar als je met me praat ga ik geen dure woorden gooien en over politiek praten. Ja het is echt moeilijk om een carrière te kiezen nu begrijp je struggle, hbo lijkt me leuker dan universiteit tho misschien ga ik dat doen. Universiteit moet je in een hoog tempo heel veel doen dan kan je niet genieten van je studenten tijd. Docent is wel een mogger job goeie vakanties en je kan makkelijk een side hussle doen online business ofzo.
ik snap wat je bedoelt met boekslim, maar goed dat is wel belangrijk voor op school. dat heb ik weer niet. als je leuke studietijd wilt raad ik je hbo aan maar voor een goed salaris raad ik je uni aan maar dan heb je wel saaie white people allemaal dus ja kijk maar. woon je in een stad of in een dorp? idk ik wil alleen maar 1 baan, geen zin in extra baantje erbij jfl
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
ik snap wat je bedoelt met boekslim, maar goed dat is wel belangrijk voor op school. dat heb ik weer niet. als je leuke studietijd wilt raad ik je hbo aan maar voor een goed salaris raad ik je uni aan maar dan heb je wel saaie white people allemaal dus ja kijk maar. woon je in een stad of in een dorp? idk ik wil alleen maar 1 baan, geen zin in extra baantje erbij jfl
Ik woon in Amsterdam ga ook of naar hva of de vu sowieso ga ik richting de ICT branche want daar heb je veel free lance mogelijkheden maar ja klopt veel white folks. Ik ben juist tegenovergestelde ik wil zoveel mogelijk geld stromen maken, eg website design normale baan en crypto mining. Ik doe nu ook crypto mining maar de opbrengst wordt steeds minder want m'n specs kunnen niet concurreren met die grote mining bedrijven. Ik adviseer je echt in ETH te gaan als er nog een dip komt, en een side hussle te doen vooral omdat docenten zoveel vrije tijd krijgen. Je kan dan makkelijk 5k per maand aan tikken.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Ik woon in Amsterdam ga ook of naar hva of de vu sowieso ga ik richting de ICT branche want daar heb je veel free lance mogelijkheden maar ja klopt veel white folks. Ik ben juist tegenovergestelde ik wil zoveel mogelijk geld stromen maken, eg website design normale baan en crypto mining. Ik doe nu ook crypto mining maar de opbrengst wordt steeds minder want m'n specs kunnen niet concurreren met die grote mining bedrijven. Ik adviseer je echt in ETH te gaan als er nog een dip komt, en een side hussle te doen vooral omdat docenten zoveel vrije tijd krijgen. Je kan dan makkelijk 5k per maand aan tikken.
ik woon zelf in rotterdam, ooit hier geweest? ik wel in amsterdam. te veel toeristen daar dus ik vind t niks. haha bro geld vind ik niet interessant, ik wil gewoon genoeg verdienen dat ik nog beetje overhoud. al dat investeren en ict gedoe is ook niks voor mij maar ik zie dat iedereen er wel mee bezig is. meeste hbo studenten volgen dan ook een economische opleiding, had t gelezen via een officieel bron. mja je krijgt tegemoetkoming toch omdat je 18+ bent en op de middelbare zit?
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
Speak English
 
ik woon zelf in rotterdam, ooit hier geweest? ik wel in amsterdam. te veel toeristen daar dus ik vind t niks. haha bro geld vind ik niet interessant, ik wil gewoon genoeg verdienen dat ik nog beetje overhoud. al dat investeren en ict gedoe is ook niks voor mij maar ik zie dat iedereen er wel mee bezig is. meeste hbo studenten volgen dan ook een economische opleiding, had t gelezen via een officieel bron. mja je krijgt tegemoetkoming toch omdat je 18+ bent en op de middelbare zit?
Ja wil misschien ook naar Rotterdam later, als ik geen student meer ben. Woningen in Amsterdam zijn veel te duur buiten campussen. En ja je hebt gelijk geld is niet alles maar helpt best veel. Mn tegemoetkoming is maar 110 euro ofzo kan ik niks mee,. Ik wens je veel succes op je hbo opleiding bro you're gonna make it. Ga nu slapen ben tired asf.
 
  • +1
Reactions: Michael Myers
Ja wil misschien ook naar Rotterdam later, als ik geen student meer ben. Woningen in Amsterdam zijn veel te duur buiten campussen. En ja je hebt gelijk geld is niet alles maar helpt best veel. Mn tegemoetkoming is maar 110 euro ofzo kan ik niks mee,. Ik wens je veel succes op je hbo opleiding bro you're gonna make it. Ga nu slapen ben tired asf.
weet je ook waar in rotterdam je wilt zijn of nog niet? aan een huis komen is lastig, velen die hier geboren zijn proberen t en voor hun is t ook al moeilijk. ahha ik kocht sigaretten met mn geld in die tijd. en thanks bro met jou komt t ook wel goed. slaap lekker.
 
Nice job , do u have the bod of a security guy? I also have started my first job. It’s a call centre job for booking vaccination but I can do it from my bed and I only get one call every half an hour so it’s basically free money. I watch movies and study and take calls in the bath
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
Also don’t listen to the guys in here who tell u to invest in Bitcoin or whatever. If it was that simple everyone would be doing it. Best investment would be to save it up, buy a house and rent it out. Then you’ll make 400 per month atleast and you’ll still have the house
 
  • +1
Reactions: Deleted member 4387
Maroccans got bad boy halo
That’s definitely only a dutch perception , in uk they’re classed as trash. I was mistaken for Moroccan when I was in Netherlands and I was getting a lot of attention in a good way. People said they liked my bad boi look
 
Were are you from?
Security guard's often do nothing, they just have to stand there doing whatever the fuck they want and call the police if something happens, which usually never does.
 

Similar threads

dreamcake1mo
Replies
87
Views
19K
xuzky
xuzky
9Romance
Replies
19
Views
569
supergreencar
supergreencar
chaddyboi66
Replies
85
Views
6K
Roge
Roge

Users who are viewing this thread

Back
Top