Got potential?

zandvliet

zandvliet

Iron
Screenshot 20230922 144124 Video Player

• JFL
  • +1
Reactions: poopoohead, St.TikTokcel and UndiagnosedSchizo
Betabuxxing looks tbh, but you might be able to find your way to a low-tier MTB.

• JFL
Reactions: GabachoCopium, workingondying and UndiagnosedSchizo
probably, saw a guy who looked simialir to you have a God tier ascension

• +1
Reactions: poopoohead
probably, saw a guy who looked simialir to you have a God tier ascension
I'm not really sure what to improve except for tan, better beard, and maybe leaner/debloat, they're all not going to make a huge difference though I think since I'm already single digit bf%

Latisse for lashes maybe but also won't do much

• +1
  • JFL
Reactions: poopoohead and UndiagnosedSchizo
Also ignore the hair the barber fucked me up and made it way too short

• JFL
Reactions: UndiagnosedSchizo
no

• JFL
Reactions: charizy and UndiagnosedSchizo
U live in NL?

• +1
Reactions: poopoohead
Come to india babyyyyyyy

• JFL
Reactions: mayo mogger
Chadlite potential

• +1
Reactions: zandvliet
Hardmax only

Hardmax only
What hardmaxxing can he do besides hair transplant? I think he should softmax his dull ass skin. Looks very bland to me. I mean his jaw is good. His eye area is also decent but could be better. Maybe rhino for that weird nose. I think his lips and his balding are his biggest flaws. His lips look very weird. low MTN imo. But he is white so mid-MTN appeal.

What hardmaxxing can he do besides hair transplant? I think he should softmax his dull ass skin. Looks very bland to me. I mean his jaw is good. His eye area is also decent but could be better. Maybe rhino for that weird nose. I think his lips and his balding are his biggest flaws. His lips look very weird. low MTN imo. But he is white so mid-MTN appeal.
This needs some high iq angle obsessed users pov all I know is some softmaxxes wont fix him

Jij hebt veel potentie naar mijn mening. Je ooggebied kan beter worden gemaakt door haarserum op je wimpers te doen en op je wenkbrauwen. Minox op je haren en wenkbrauwen. Je hebt neusoperatie en haartransplantatie nodig. Je moet ook retinol dagelijks gebruiken om die acne littekens te vervagen. Verder zou ik zeggen ga gymmaxxen zonder veel aan te komen en zorg voor een beter dieet met vooral groenten, fruit en lean protein zoals kwark of eieren.

Orbital implant and rhino

You live in NL? Gl ppl are way rarer here than like Spain, Croatia for example
Echt de grootste cope die ik ook heb gehoord. Wij leven in chad centraal van de wereld maatje

Echt de grootste cope die ik ook heb gehoord. Wij leven in chad centraal van de wereld maatje
Niet echt ik zie chadlites zelden in het openbaar. De meesten zijn hier normies door overgewicht of slechte huidkwaliteit. Iedereen eet hier bijna junk.

Jij hebt veel potentie naar mijn mening. Je ooggebied kan beter worden gemaakt door haarserum op je wimpers te doen en op je wenkbrauwen. Minox op je haren en wenkbrauwen. Je hebt neusoperatie en haartransplantatie nodig. Je moet ook retinol dagelijks gebruiken om die acne littekens te vervagen. Verder zou ik zeggen ga gymmaxxen zonder veel aan te komen en zorg voor een beter dieet met vooral groenten, fruit en lean protein zoals kwark of eieren.
How do you think I can improve?
Op dit moment ben je rond de 5/10 op normie schaal. Geen failos maar ook zeker geen halos. Miss iets boven gemiddelde oogarea

Maar dat fix eerst gewoon dat kapsel uit 2010 met curtains of fringe om je voorhoofd te bedekken, en miss proberen om je baard langer te groeien om je lower third te verbergen. En gymmaxxen natuurlijk.

Moeilijkste datingsmarkt in de wereld bijna qua competitie. In oost Europa ben je htn

Hoe lang ben je trouwens?

Ik zie veel high tier normies en redelijk wat chadlites hoor

features zijn aight alleen je hebt betabuxx pheno ofz

Op dit moment ben je rond de 5/10 op normie schaal. Geen failos maar ook zeker geen halos. Miss iets boven gemiddelde oogarea

Maar dat fix eerst gewoon dat kapsel uit 2010 met curtains of fringe om je voorhoofd te bedekken, en miss proberen om je baard langer te groeien om je lower third te verbergen. En gymmaxxen natuurlijk.

Moeilijkste datingsmarkt in de wereld bijna qua competitie. In oost Europa ben je htn

ja kapsel is echt garbage

Grow out ur hair to cover forehead

Ik raad geen baard aan als je early twenties bent tbh stubble of cleanshaven, je baard is ook nog niet dik genoeg.

Doe nu finasteride en minoxidil voor haar, doe minoxidil ook op baard en wenkbrauwen en wimpers atm (wilde minox pillen maar dat wilden ze niet geven samen met finasteride). HT en rhino ga ik wss niet doen. Gymmaxxen doe ik al 7 maanden ofzo, heb wel redelijk gains ig

Ik raad geen baard aan als je early twenties bent tbh stubble of cleanshaven, je baard is ook nog niet dik genoeg.
ik hou het vrij kort, rond 6mm

hoe oud ben je?

change ur hair

• +1
Reactions: zandvliet
idk misschien vertekent het gaan naar een technische universiteit mijn beeld

lengte en age?

ja kapsel was gewoon een textured fringe iets, dat was veel beter, ben iets van 182cm, baard wil ik niet te lang, heb daar niet de density voor vgm

182cm 23 jaar
Wat is je doel LTR/ONS? Naar mijn mening ben je gewoon normie, je lijkt een beetje plain, probeer te nichemaxxen zodat je ergens boven uitstaat.

I'll just post physique too, why not, at least my arms get more shredded than my face 🤷‍♂️

Attachments

• 4b3fe58e06c993c75956266256a79c45.png
    4b3fe58e06c993c75956266256a79c45.png
    373.1 KB · Views: 0
Wat is je doel LTR/ONS? Naar mijn mening ben je gewoon normie, je lijkt een beetje plain, probeer te nichemaxxen zodat je ergens boven uitstaat.
LTR, vraag me wel af hoe je precies minder plain zou kunnen zijn, niet qua kledingsstijl ofzo toch bedoel je?

LTR, vraag me wel af hoe je precies minder plain zou kunnen zijn, niet qua kledingsstijl ofzo toch bedoel je?
kan ook, je moet proberen iets te hebben waardoor je minder generic bent en sommige je echt niks vinden en andere je echt wel wat.

noice, nooit dat dit 7 maanden zonder roids is tho.
geen roids lol, 7 maanden sinds ik zeg maar weer begonnen ben, heb tussen mijn 16e en 18e on en off getraind maar echt heel suboptimaal en inconsistent, maar was niet eens te zien dat ik trainde, dus pretty much 7 maanden zou ik zeggen

kan ook, je moet proberen iets te hebben waardoor je minder generic bent en sommige je echt niks vinden en andere je echt wel wat.
aha, denk dat er dan qua haarstijl wel wat te veranderen valt iig, dat is nu echt mega basic ig, soort lego haar achtig idee lol, maar voor de rest zoals een ander zei "bland skin" weet ik niet echt wat ik daarmee kan, misschien meer tan ofzo

Take fin or get an hair transplant, your hair makes you looking like very old And also look into mse, your lips are very narrow which is a sign of narrow palate. If you do that I can see you being mtn. Grow your eyebrows too.

• +1
Reactions: poopoohead and Deleted member 29581