zandvliet
Iron
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I'm not really sure what to improve except for tan, better beard, and maybe leaner/debloat, they're all not going to make a huge difference though I think since I'm already single digit bf%probably, saw a guy who looked simialir to you have a God tier ascension
YeaU live in NL?
over
You live in NL? Gl ppl are way rarer here than like Spain, Croatia for exampleover
How do you think I can improve?Chadlite potential
What hardmaxxing can he do besides hair transplant? I think he should softmax his dull ass skin. Looks very bland to me. I mean his jaw is good. His eye area is also decent but could be better. Maybe rhino for that weird nose. I think his lips and his balding are his biggest flaws. His lips look very weird. low MTN imo. But he is white so mid-MTN appeal.Hardmax only
This needs some high iq angle obsessed users pov all I know is some softmaxxes wont fix himWhat hardmaxxing can he do besides hair transplant? I think he should softmax his dull ass skin. Looks very bland to me. I mean his jaw is good. His eye area is also decent but could be better. Maybe rhino for that weird nose. I think his lips and his balding are his biggest flaws. His lips look very weird. low MTN imo. But he is white so mid-MTN appeal.
Jij hebt veel potentie naar mijn mening. Je ooggebied kan beter worden gemaakt door haarserum op je wimpers te doen en op je wenkbrauwen. Minox op je haren en wenkbrauwen. Je hebt neusoperatie en haartransplantatie nodig. Je moet ook retinol dagelijks gebruiken om die acne littekens te vervagen. Verder zou ik zeggen ga gymmaxxen zonder veel aan te komen en zorg voor een beter dieet met vooral groenten, fruit en lean protein zoals kwark of eieren.
Orbital implant and rhinoWhat hardmaxxing can he do besides hair transplant? I think he should softmax his dull ass skin. Looks very bland to me. I mean his jaw is good. His eye area is also decent but could be better. Maybe rhino for that weird nose. I think his lips and his balding are his biggest flaws. His lips look very weird. low MTN imo. But he is white so mid-MTN appeal.
Echt de grootste cope die ik ook heb gehoord. Wij leven in chad centraal van de wereld maatjeYou live in NL? Gl ppl are way rarer here than like Spain, Croatia for example
Niet echt ik zie chadlites zelden in het openbaar. De meesten zijn hier normies door overgewicht of slechte huidkwaliteit. Iedereen eet hier bijna junk.Echt de grootste cope die ik ook heb gehoord. Wij leven in chad centraal van de wereld maatje
Do I need orbital implant?Orbital implant and rhino
Jij hebt veel potentie naar mijn mening. Je ooggebied kan beter worden gemaakt door haarserum op je wimpers te doen en op je wenkbrauwen. Minox op je haren en wenkbrauwen. Je hebt neusoperatie en haartransplantatie nodig. Je moet ook retinol dagelijks gebruiken om die acne littekens te vervagen. Verder zou ik zeggen ga gymmaxxen zonder veel aan te komen en zorg voor een beter dieet met vooral groenten, fruit en lean protein zoals kwark of eieren.
How do you think I can improve?
Op dit moment ben je rond de 5/10 op normie schaal. Geen failos maar ook zeker geen halos. Miss iets boven gemiddelde oogareaover
Send faceDo I need orbital implant?
ja kapsel is echt garbageOp dit moment ben je rond de 5/10 op normie schaal. Geen failos maar ook zeker geen halos. Miss iets boven gemiddelde oogarea
Maar dat fix eerst gewoon dat kapsel uit 2010 met curtains of fringe om je voorhoofd te bedekken, en miss proberen om je baard langer te groeien om je lower third te verbergen. En gymmaxxen natuurlijk.
Moeilijkste datingsmarkt in de wereld bijna qua competitie. In oost Europa ben je htn
Hoe lang ben je trouwens?
Doe nu finasteride en minoxidil voor haar, doe minoxidil ook op baard en wenkbrauwen en wimpers atm (wilde minox pillen maar dat wilden ze niet geven samen met finasteride). HT en rhino ga ik wss niet doen. Gymmaxxen doe ik al 7 maanden ofzo, heb wel redelijk gains igJij hebt veel potentie naar mijn mening. Je ooggebied kan beter worden gemaakt door haarserum op je wimpers te doen en op je wenkbrauwen. Minox op je haren en wenkbrauwen. Je hebt neusoperatie en haartransplantatie nodig. Je moet ook retinol dagelijks gebruiken om die acne littekens te vervagen. Verder zou ik zeggen ga gymmaxxen zonder veel aan te komen en zorg voor een beter dieet met vooral groenten, fruit en lean protein zoals kwark of eieren.
ik hou het vrij kort, rond 6mmIk raad geen baard aan als je early twenties bent tbh stubble of cleanshaven, je baard is ook nog niet dik genoeg.
klopt, kapper heeft het verneukt tbh, was ineens kk kort gemaaktja kapsel is echt garbage
te lang in die pic hierbovenik hou het vrij kort, rond 6mm
idk misschien vertekent het gaan naar een technische universiteit mijn beeldEcht de grootste cope die ik ook heb gehoord. Wij leven in chad centraal van de wereld maatje
23hoe oud ben je?
Denk het wel man. STEM trekt wel incels aan.idk misschien vertekent het gaan naar een technische universiteit mijn beeld
ja kapsel was gewoon een textured fringe iets, dat was veel beter, ben iets van 182cm, baard wil ik niet te lang, heb daar niet de density voor vgmOp dit moment ben je rond de 5/10 op normie schaal. Geen failos maar ook zeker geen halos. Miss iets boven gemiddelde oogarea
Maar dat fix eerst gewoon dat kapsel uit 2010 met curtains of fringe om je voorhoofd te bedekken, en miss proberen om je baard langer te groeien om je lower third te verbergen. En gymmaxxen natuurlijk.
Moeilijkste datingsmarkt in de wereld bijna qua competitie. In oost Europa ben je htn
Hoe lang ben je trouwens?
182cm 23 jaarlengte en age?
Wat is je doel LTR/ONS? Naar mijn mening ben je gewoon normie, je lijkt een beetje plain, probeer te nichemaxxen zodat je ergens boven uitstaat.182cm 23 jaar
Everyone has potential
noice, nooit dat dit 7 maanden zonder roids is tho.I'll just post physique too, why not, at least my arms get more shredded than my face
LTR, vraag me wel af hoe je precies minder plain zou kunnen zijn, niet qua kledingsstijl ofzo toch bedoel je?Wat is je doel LTR/ONS? Naar mijn mening ben je gewoon normie, je lijkt een beetje plain, probeer te nichemaxxen zodat je ergens boven uitstaat.
kan ook, je moet proberen iets te hebben waardoor je minder generic bent en sommige je echt niks vinden en andere je echt wel wat.LTR, vraag me wel af hoe je precies minder plain zou kunnen zijn, niet qua kledingsstijl ofzo toch bedoel je?
geen roids lol, 7 maanden sinds ik zeg maar weer begonnen ben, heb tussen mijn 16e en 18e on en off getraind maar echt heel suboptimaal en inconsistent, maar was niet eens te zien dat ik trainde, dus pretty much 7 maanden zou ik zeggennoice, nooit dat dit 7 maanden zonder roids is tho.
aha, denk dat er dan qua haarstijl wel wat te veranderen valt iig, dat is nu echt mega basic ig, soort lego haar achtig idee lol, maar voor de rest zoals een ander zei "bland skin" weet ik niet echt wat ik daarmee kan, misschien meer tan ofzokan ook, je moet proberen iets te hebben waardoor je minder generic bent en sommige je echt niks vinden en andere je echt wel wat.