slayer69
Forum Advisor
disaster speedrun basically
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
women are emotional creatures that function on emotions, feelings, and perception than logic unlike men.Why would their looks range change their abilities?
Lots of words, little value.women are emotional creatures that function on emotions, feelings, and perception than logic unlike men.
stacies have a lifetime supply of validation that lets them relatively focus on the job
non stacies dont have enough validation and as a result they try to derive it from their job by doing stupid things, like inefficient PR stuff or radical actions that put the company/business/government into turmoil etc
Lots of words, little value.
Jag kan engelska idiot, du behöver inte översätta den till svenska för jag kommer ändå inte läsa den.Kvinnor är känslomässiga varelser som fungerar på känslor, känslor och uppfattning än logik till skillnad från män.
Stacies har en livstidsförsörjning av validering som låter dem relativt fokusera på jobbet
Icke -stabilitet har inte tillräckligt med validering och som ett resultat försöker de härleda det från sitt jobb genom att göra dumma saker, som ineffektiva PR -saker eller radikala åtgärder som sätter företaget/företaget/regeringen i oro etc
Jag är knullande din systerJag kan engelska idiot, du behöver inte översätta den till svenska för jag kommer ändå inte läsa den.
@StrangerDanger average förortsunge.Jag är knullande din syster