PsychoDsk
Just a guy
- OP
@RaidenJTRbitte komm ich bin nicht schwarz ! ich habe keine freunde ouainnnnnnnnnnnn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@RaidenJTRbitte komm ich bin nicht schwarz ! ich habe keine freunde ouainnnnnnnnnnnn
wi?? hahaah lmfao tf betekent da zelfs 'in'? ''op'? kk woordenboek nodig voorjELABA! DA ZIJN GEEN FRIETEN VOORJOU WI DE VRIJDAGAVOND!!!
wa, versta je da nie?wi?? hahaah lmfao tf betekent da zelfs 'in'? ''op'? kk woordenboek nodig voorj
jongn, alst int duits te doen is magj voort gaanes gibt viele immigranten in den niederlanden ? von wo
wa, versta je da nie?
kgoat ne kji beter utlegn nji
dat zijn geen frieten voor jou de vrijdag avond
merksem? gij vuilen aap
nigga you live near roubaix and dont speak french?
jbent er nooit geweest maar godzijdank woon ik aan de justen kant vande bredabaan waar de morros ni komen xDmerksem? gij vuilen aap
gelukzak, ier in kortrijk zit et voljbent er nooit geweest maar godzijdank woon ik aan de justen kant vande bredabaan waar de morros ni komen xD
stfu filthy monkey
@PsychoDsk
HOLY SHIT echt??? cv nu? kzou ni weten wa te doen zonder jou dus wees extra voorzichtig schat!gelukzak, ier in kortrijk zit et vol
ik ben vorig jaar in elkaar geslaan door 6 tsjetjenen
ja broer hayek ik heb ze allemaal ko geslaan (ik was bang en wil jou niet kwijt, ik kom nooitm eer buiten)HOLY SHIT echt??? cv nu? kzou ni weten wa te doen zonder jou dus wees extra voorzichtig schat!
ja broer hayek ik heb ze allemaal ko geslaan
BARTJEEEEE (jbent zelf KO geslagen en bestolen ni liege)
nee broer keb ze allemaal gepakt easy (ja en het werd gefilmd en verspreid )BARTJEEEEE (jbent zelf KO geslagen en bestolen ni liege)
mag ik et zien? stuur op ignee broer keb ze allemaal gepakt easy (ja en het werd gefilmd en verspreid )
hondmag ik et zien? stuur op ig
ptn rip sorry manhond
kb et nooit gekregen was allemaal achter mijn rug lol
boeit ni, was ni zo ergptn rip sorry man
HAHHAHA grootste thread op offtopic nuView attachment 2924004
kk veel niggas lezen dit nu wtf
en die begrijpen geen woordHAHHAHA grootste thread op offtopic nu
HAHHHAHHAen die begrijpen geen woord
jk I love you so so so so much
ik kijk bij similar threads en zie deze opeens terugja ik ga dood van de verveling
wanneer gaan we eens anaal sexen
Like penis in the afterhole and do it in and out
schatje
patatje
beertje
poepje
pompoentje
soepje
snoepje
schoentje
kapoentje