Hoe is jullie ervaring als een nederlandstalige blackpiller in het dagelijkse leven?

Ray0n

Ray0n

haircel
hoe is jullie ervaring als een nederlandstalige blackpiller in het dagelijkse leven? Ken je nog andere blackpilled mensen of ben je de enige? Hoe ga je om met andere mensen op school? Vertel ff want ik verveel me

• +1
Reactions: mangacel, BimaxLaser, JohnBaza and 4 others
bump

• +1
Reactions: JohnBaza, gangiewangie, Zagro and 1 other person
@JohnBaza @BimaxLaser @gangiewangie @emeraldglass

• +1
  • Love it
Reactions: BimaxLaser, JohnBaza, emeraldglass and 1 other person
helft van deze forum is nederlands heb ik het gevoel dus ik begin te denken dat het aan nederland ligt en niet aan mij maar boeit me niet heel veel in dagelijkse leven ik merk gewoon meer op wanneer mensen knapper zijn enzo

• +1
  • JFL
Reactions: Aviddegree40571, BimaxLaser, JohnBaza and 5 others
helft van deze forum is nederlands heb ik het gevoel dus ik begin te denken dat het aan nederland ligt en niet aan mij maar boeit me niet heel veel in dagelijkse leven ik merk gewoon meer op wanneer mensen knapper zijn enzo
nou ja het is waar dat vele mensen hier nederlands spreken of zijn maar denk je dat er ook veel blackpillers zijn in belgië? ikzelf woon in belgie en ik heb 2 vrienden die bp aware zijn

• +1
Reactions: DarkAscender, AverageMoroccan and gangiewangie
dnr flikker

• JFL
  • +1
Reactions: Aviddegree40571, Xyn, iBlameWilly and 3 others
nou ja het is waar dat vele mensen hier nederlands spreken of zijn maar denk je dat er ook veel blackpillers zijn in belgië? ikzelf woon in belgie en ik heb 2 vrienden die bp aware zijn
Ik heb geen idee hoe het is in belgie man, als ik eerlijk ben. weet alleen dat veel nederlands kk ND zijn en gewoon niet kunnen praten over emoties en alles en dat dit wss ervoor zorgt dat mensen naar dit soort sites komen, je moet uit eigen ervaring spreken man. ik ken 4 mensen die BP aware zijn in het echt persoonlijk

• +1
Reactions: BimaxLaser, DarkAscender, AverageMoroccan and 2 others
Ik heb geen idee hoe het is in belgie man, als ik eerlijk ben. weet alleen dat veel nederlands kk ND zijn en gewoon niet kunnen praten over emoties en alles en dat dit wss ervoor zorgt dat mensen naar dit soort sites komen, je moet uit eigen ervaring spreken man. ik ken 4 mensen die BP aware zijn in het echt persoonlijk
persoonlijk meeste belgen hier zijn echt corny en denken maar alleen aan politiek en zijn meestal racistisch, misschien is dit niet zo in andere provincies maar hier in west-vlaanderen wel. ik ben na de kerstvakantie verandert van school en de leerlingen zijn qua persoonlijkheid hetzelfde maar ze hebben een andere humor. ze denken dat uiterlijk maar een beetje telt en dat je voor de rest een goeie "persoonlijkheid" moet hebben, een goeie kapsel enzovoort. er zijn amper buitenlanders in die school en je hebt koppels met verschrikkelijke looksmatches. voor de rest probeer ik me nt te gedragen op school en het openbaar

• +1
Reactions: BimaxLaser, gangiewangie and AverageMoroccan
persoonlijk meeste belgen hier zijn echt corny en denken maar alleen aan politiek en zijn meestal racistisch, misschien is dit niet zo in andere provincies maar hier in west-vlaanderen wel. ik ben na de kerstvakantie verandert van school en de leerlingen zijn qua persoonlijkheid hetzelfde maar ze hebben een andere humor. ze denken dat uiterlijk maar een beetje telt en dat je voor de rest een goeie "persoonlijkheid" moet hebben, een goeie kapsel enzovoort. er zijn amper buitenlanders in die school en je hebt koppels met verschrikkelijke looksmatches. voor de rest probeer ik me nt te gedragen op school en het openbaar
belgie vinden wij altijd al djallas maarja weten jullie ook wel en denken jullie wss ook van ons haha ja als k eerlijk ben wnnr je jong bent is het enige wat echt uitmaakt inderdaad is hoe NT je bent en wat voor haar je hebt en of het er goed uit ziet, wanneer je uiteindelijk bij uni ofzo komt komen je er echt achter dat gezicht wel echt uitmaakt. maar wanneer je op de middelbare zit maakt het idd niet uit voor het grootste deel tenminste behalve als je echt cooked bent maar zijn meeste niet, maar racistisch man das fk kut, ben jij volledig belgisch of getint? en vind je kut dat je van school verandert bent? lijkt mij opzich niet zo chill maarja wee tniet wat je situatie was op je vorige school natuurlijk

• +1
Reactions: Ray0n, Zagro and AverageMoroccan
@gangiewangie is die gast waarover ik het had, hij heeft zeta irl gezien

• +1
  • JFL
Reactions: Ray0n, Zagro and gangiewangie
Ik denk dat iedereen tegenwoordig, al is het maar onderbewust, enigszins blackpilled is, maar persoonlijk ken ik niemand die dat echt is.

• +1
Reactions: mangacel, BimaxLaser, AverageMoroccan and 3 others
belgie vinden wij altijd al djallas maarja weten jullie ook wel en denken jullie wss ook van ons haha ja als k eerlijk ben wnnr je jong bent is het enige wat echt uitmaakt inderdaad is hoe NT je bent en wat voor haar je hebt en of het er goed uit ziet, wanneer je uiteindelijk bij uni ofzo komt komen je er echt achter dat gezicht wel echt uitmaakt. maar wanneer je op de middelbare zit maakt het idd niet uit voor het grootste deel tenminste behalve als je echt cooked bent maar zijn meeste niet, maar racistisch man das fk kut, ben jij volledig belgisch of getint? en vind je kut dat je van school verandert bent? lijkt mij opzich niet zo chill maarja wee tniet wat je situatie was op je vorige school natuurlijk
ja ik weet het het is echt kut, ik ben geboren in belgië maar ik ben eigenlijk een marokkaan, ik ben eigenlijk best wel wit voor een marokkaan (omdat mijn moeder zeer wit is) maar je ziet wel dat ik er een ben (omdat mn vader een zuid marokkaan is en lijkt op de typische marokkaan) het is niet zo dat je niet zou kunnen zeggen waar ik vandaan ben. Het maakt niet uit of je getint of niet getint bent als buitenlander, als je een witte buitenlander bent zal je altijd als een buitenlander gezien worden. bv. mijn broer had vroeger blond haar en hij is ook best wel wit maar hij wordt op school gezien als een buitenlander. ikzelf krijg minstens elke dag racistische opmerkingen gewoon omdat ik geen belg ben en de enige buitenlander ben van mijn studiejaar. en voordat ik het ben vergeten te zeggen, ik ben verandert van school omdat mijn rapport niet zo goed was. ik kon blijven maar dan moest ik herexamens maken en riskeerde ik een c-attest en moest ik dan dubbelen, dus hebben mijn ouders beslist om te veranderen van school. opzich is er geen groot verschil tussen mijn vorige school en die van nu, mijn vorige school was meer racistischer dan deze, je had zelf leerkrachten die extra streng waren voor me gewoon omdat ik geen belg ben en de leerlingen maakten alleen racistische grappen als ze de kans hadden. nu ja ik zeg het woord racistisch vaak maar eigenlijk is iedereen wel een "beetje" racistisch.
(en nee ik ben niet de typische straat marokkaan die je meestal in nederland of belgie ziet)
fuck man dit is eig een fkn lange tekst

• +1
Reactions: Aviddegree40571, AverageMoroccan and gangiewangie
ja ik weet het het is echt kut, ik ben geboren in belgië maar ik ben eigenlijk een marokkaan, ik ben eigenlijk best wel wit voor een marokkaan (omdat mijn moeder zeer wit is) maar je ziet wel dat ik er een ben (omdat mn vader een zuid marokkaan is en lijkt op de typische marokkaan) het is niet zo dat je niet zou kunnen zeggen waar ik vandaan ben. Het maakt niet uit of je getint of niet getint bent als buitenlander, als je een witte buitenlander bent zal je altijd als een buitenlander gezien worden. bv. mijn broer had vroeger blond haar en hij is ook best wel wit maar hij wordt op school gezien als een buitenlander. ikzelf krijg minstens elke dag racistische opmerkingen gewoon omdat ik geen belg ben en de enige buitenlander ben van mijn studiejaar. en voordat ik het ben vergeten te zeggen, ik ben verandert van school omdat mijn rapport niet zo goed was. ik kon blijven maar dan moest ik herexamens maken en riskeerde ik een c-attest en moest ik dan dubbelen, dus hebben mijn ouders beslist om te veranderen van school. opzich is er geen groot verschil tussen mijn vorige school en die van nu, mijn vorige school was meer racistischer dan deze, je had zelf leerkrachten die extra streng waren voor me gewoon omdat ik geen belg ben en de leerlingen maakten alleen racistische grappen als ze de kans hadden. nu ja ik zeg het woord racistisch vaak maar eigenlijk is iedereen wel een "beetje" racistisch.
(en nee ik ben niet de typische straat marokkaan die je meestal in nederland of belgie ziet)
niemand leest dit bro 🙏

• JFL
  • +1
Reactions: rik, Aviddegree40571, iBlameWilly and 4 others
ja ik weet het het is echt kut, ik ben geboren in belgië maar ik ben eigenlijk een marokkaan, ik ben eigenlijk best wel wit voor een marokkaan (omdat mijn moeder zeer wit is) maar je ziet wel dat ik er een ben (omdat mn vader een zuid marokkaan is en lijkt op de typische marokkaan) het is niet zo dat je niet zou kunnen zeggen waar ik vandaan ben.
ja mensen maken daar een te groot probleem van. ik snap wat je bedoelt. een vriend van mij is ook een witte marrokkaan maar je kan wel zien dat hij marokkaan is door zijn haar. in nederland wordt hij niet bepaald anders behandelt behalve zoals jij ook zegt in jouw verhaal in de les dat hij er vaker wordt uitgepikt, ik en behandelde hem niet anders en mijn vriendengroep ook niet. maar klinkt alsof belgie een flink kut land is man. ik voel je. hij was ook mega NT ik weet niet hoe het met jou zit, maar als je op deze forum zit vreeg ik het ergste.
Het maakt niet uit of je getint of niet getint bent als buitenlander, als je een witte buitenlander bent zal je altijd als een buitenlander gezien worden. bv. mijn broer had vroeger blond haar en hij is ook best wel wit maar hij wordt op school gezien als een buitenlander.
ja je kan meestal wel altijd zien wanneer iemand niet nederlander is
ikzelf krijg minstens elke dag racistische opmerkingen gewoon omdat ik geen belg ben en de enige buitenlander ben van mijn studiejaar. en voordat ik het ben vergeten te zeggen, ik ben verandert van school omdat mijn rapport niet zo goed was.
dat is fk kut man, in Nederland zou dat echt niet geaccepteerd wanneer je mensen uitscheld worden teminste waar ik woon, maar dat kan ook komen omdat hier best wel veel marokanen zijn en dus zijn ze niet echt anders, en rapport is taai ouwe maarja gebeurd soms geen stress
ik kon blijven maar dan moest ik herexamens maken en riskeerde ik een c-attest en moest ik dan dubbelen, dus hebben mijn ouders beslist om te veranderen van school.
geen idee wat c-attest is maar herexamens is niet zo erg toch? en dubbelen al ga je naar andere school moet dat toch sowieso gewoon? sorry als ik dom klink maarja
opzich is er geen groot verschil tussen mijn vorige school en die van nu, mijn vorige school was meer racistischer dan deze, je had zelf leerkrachten die extra streng waren voor me gewoon omdat ik geen belg ben en de leerlingen maakten alleen racistische grappen als ze de kans hadden. nu ja ik zeg het woord racistisch vaak maar eigenlijk is iedereen wel een "beetje" racistisch.
ja het is ook racistisch ouwe :lul::lul: als jij belachelijk wordt gemaakt voor je huidskleur is het racistisch :lul::lul: maarjaracisme zit jammer genoeg in iedereen maar ik snap hoe fk kut het is ouwe, nouja ik snap t niet echt want ik ben fk blank maar nogsteeds snap t gevoel
:lul::lul: dat verwachte ik al toen ik zag dat je aan het typen was op .org bro, betekent tenminste dat je wat inzicht hebt. klinkt fk racistisch maar whitewashed marokanen zijn niet erg:lul::lul:
ja boeie ik lees m gwn en antwoord haha geen stres

• +1
Reactions: AverageMoroccan, Ray0n and DarkAscender
hoe is jullie ervaring als een nederlandstalige blackpiller in het dagelijkse leven? Ken je nog andere blackpilled mensen of ben je de enige? Hoe ga je om met andere mensen op school? Vertel ff want ik verveel me
HNG (heb niet gelezen) :feelsokman::lul::lul:

• JFL
Reactions: AverageMoroccan, Ray0n and gangiewangie
Volgensmij maakt t eig totaal ni uit of je buitenlander bent of wel. Het gaat uiteindelijk vooral om je uiterlijk. Ik ben zelf Afrikaan (mensen denken altijd dat ik Surinamer of Curaçaoënaar ben) en heb eigenlijk nooit moeite gehad met daten. Was gewoon altijd al een beetje verlegen van mezelf.

• +1
Reactions: JohnBaza, moggerofhumanity, AverageMoroccan and 1 other person
ja mensen maken daar een te groot probleem van. ik snap wat je bedoelt. een vriend van mij is ook een witte marrokkaan maar je kan wel zien dat hij marokkaan is door zijn haar. in nederland wordt hij niet bepaald anders behandelt behalve zoals jij ook zegt in jouw verhaal in de les dat hij er vaker wordt uitgepikt, ik en behandelde hem niet anders en mijn vriendengroep ook niet. maar klinkt alsof belgie een flink kut land is man. ik voel je. hij was ook mega NT ik weet niet hoe het met jou zit, maar als je op deze forum zit vreeg ik het ergste.
mn "vrienden" op m'n nieuwe school maken racistische grappen maar soms excuseren ze zich, op school probeer ik me zo nt mogelijk te gedragen, ik praat zelfs wat west-vlaams om er "bij" te horen maar ja, ngl ik weet niet hoe het zit met nederlanders zelf maar ik heb nog nooit met een hollander in het echt gepraat. btw ik kwam te weten over deze forum nadat ik te ver zocht op google over mijn onzekerheden, toen besliste ik om een account te maken. reden wrm ik niet zoveel posts heb is omdat ik me meestal bezig houd met andere zaken.
dat is fk kut man, in Nederland zou dat echt niet geaccepteerd wanneer je mensen uitscheld worden teminste waar ik woon, maar dat kan ook komen omdat hier best wel veel marokanen zijn en dus zijn ze niet echt anders, en rapport is taai ouwe maarja gebeurd soms geen stress
ik weet niet of dit echt zo is want ikzelf heb ook niet zoveel marokkaanse vrienden,
en ja ik weet het is was een flauwe reden ik had echt betere punten kunnen halen als ik minder afgeleid was
geen idee wat c-attest is maar herexamens is niet zo erg toch? en dubbelen al ga je naar andere school moet dat toch sowieso gewoon? sorry als ik dom klink maarja
kwn met welk systeem jullie werken in nederland maar wij werken met attesten, a-attest = geslaagd c-attest=niet geslaa
ja het is ook racistisch ouwe :lul::lul: als jij belachelijk wordt gemaakt voor je huidskleur is het racistisch :lul::lul: maarjaracisme zit jammer genoeg in iedereen maar ik snap hoe fk kut het is ouwe, nouja ik snap t niet echt want ik ben fk blank maar nogsteeds snap t gevoel

eerlijk gezegd word ik niet belachelijk gemaakt over mijn huidskleur, welja een beetje ik werd soms "spook" genoemd door een paar gasten omdat ze zeiden dat ik fkn wit ben (sommige dachten zelf dat ik niet volledig marokkaan was) het is gwn mn afkomst
:lul::lul: dat verwachte ik al toen ik zag dat je aan het typen was op .org bro, betekent tenminste dat je wat inzicht hebt. klinkt fk racistisch maar whitewashed marokanen zijn niet erg:lul::lul:

ja boeie ik lees m gwn en antwoord haha geen stres
hahah ja begrijp ik, ik denk niet dat de gemiddelde straatmarokkaan op org zit, trouwens bedankt dat je de moeite deed om het te lezen bro :feelsgood:

• +1
Reactions: AverageMoroccan and gangiewangie
Volgensmij maakt t eig totaal ni uit of je buitenlander bent of wel. Het gaat uiteindelijk vooral om je uiterlijk. Ik ben zelf Afrikaan (mensen denken altijd dat ik Surinamer of Curaçaoënaar ben) en heb eigenlijk nooit moeite gehad met daten. Was gewoon altijd al een beetje verlegen van mezelf.
je hebt gelijk, als je een buitenlander bent met bv. chad status, zal je amper racistische opmerkingen krijgen. mensen zullen je alleen complimenteren

• +1
Reactions: gangiewangie, moggerofhumanity, AverageMoroccan and 1 other person
Je moet je hoofd omhoog houden. Zoek afleiding in dingen die je leuk vindt als je denkt dat je minder bent dan anderen. Zorg goed voor je familie en ouders etc

• +1
Reactions: Ray0n, mangacel, AverageMoroccan and 3 others
Dr worden hier boeken geschreven bro

• JFL
Reactions: Ray0n, AverageMoroccan and gangiewangie
Ik ken niemand persoonlijk, maar ik heb wel in mijn klas in de hbo mensen termen zoals looksmaxxen horen gebruiken lol. Maar denk niet dat zij bp'ed zijn, maar ken ze ook niet persoonlijk.

• +1
Reactions: AverageMoroccan, Ray0n and BimaxLaser
Ik ken niemand persoonlijk, maar ik heb wel in mijn klas in de hbo mensen termen zoals looksmaxxen horen gebruiken lol. Maar denk niet dat zij bp'ed zijn, maar ken ze ook niet persoonlijk.
ja dat was ook hetzelfde bij ik rond 2022-2023, toen die sea salt spray gast looksmaxing populariseerde en chico en jordan enz.
dan hoorde ik overal "mewing" "looksmaxing" "it's over" "yoo chico" terwijl ze niks wisten over bp :lul:

• JFL
Reactions: AverageMoroccan and mangacel
Je moet je hoofd omhoog houden. Zoek afleiding in dingen die je leuk vindt als je denkt dat je minder bent dan anderen. Zorg goed voor je familie en ouders etc
je hebt gelijk, maar het is niet zo dat ik er de hele tijd denk dat ik waardeloos ben ofz, soms als ik bij m'n familie ben vergeet je je problemen dat is wrs bij iedereen zo. voor de rest probeer ik me een beetje te focussen op mezelf enz

• +1
Reactions: AverageMoroccan and NumbThePain
vreselijk. mensen zien er goed uit hier. dus word oprecht dagelijks gemogged. En niemand die ik ken is blackpilled, maar ik heb het er ook liever niet over met kenissen, want ik weet niet hoe ik daarover begin.

• +1
Reactions: Ray0n
woon je in nederland? of belgië

ja kbegrijp je, je hoeft het niet te vertellen, khoop voor je gwn het beste
ik woon in Nederland.

• +1
opzich wel. Alleen heb helaas de slechte genen gepakt.
ah, dat is echt kut man, ik heb ook alleen de slechte genen genomen (kun je me terug reppen bhai 🙏)

• +1
Reactions: Deleted member 136042
we komen er wel🥰🥰🥰 en anders brainwashen we iedereen dat wij mtn's de wereld overnemen🥀

• Love it