Hoe komen jullie aan peptides in Nederland?

BustusNL

BustusNL

Iron
Ik ben een normie en heb eergister een fles GHKCU besteld hij komt vandaag aan. het koste mij 40 euro bij fit peptides. is dit een normale prijs?

• +1
Reactions: Yani
1 flesje?
Je bent kkr hard gescamd niffo

• JFL
Reactions: Yani and rik
hahahaha lol ben te normie IG

Vraag ik mij dus ook af zag wel een site peptidekoning maar ziet er een beetje vaag uit

Ik ben een normie en heb eergister een fles GHKCU besteld hij komt vandaag aan. het koste mij 40 euro bij fit peptides. is dit een normale prijs?
Update? Heb je wel je peptide gekregen en heeft het gewerkt??

Nee ik was aan het pussy maxen en wouw geen GHKCu injecteren lol dus heb het weg gegooid onder groepsdruk 😭😭😭 ik denk dat ik de topical versie ga kopen (als het niet cope is) omdat daar minder sociale stigma op zit

Nee ik was aan het pussy maxen en wouw geen GHKCu injecteren lol dus heb het weg gegooid onder groepsdruk 😭😭😭 ik denk dat ik de topical versie ga kopen (als het niet cope is) omdat daar minder sociale stigma op zit
Broooo stuur me op telegram @trenjoyer69 of voeg snap @yzl.adam aubbb 😭😭

gebruik indiamart ze bestellen peptides direct naar nl maar kijk vooral naar recensies

• +1
Reactions: BustusNL
Kanker sukkel