HOLY SHIT RATE COPEMAXXING IN MOTION (ABSOLUTE SLAYER I’M MIRIN).

Not having a hot JB record you and show you off = it’s over
THANKS FOR THE LAST NAIL IN THE COFFIN
P3z2l7q
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 6723 and Taylorswift
  • JFL
Reactions: Deleted member 6723, SadnessWYJ and Taylorswift
skickar inte fulla bilder till nån här men det är inte det som är problemet men blir för nån anleding så fucking arg när jag ser andra snubbar ha ett bra liv tex. Har nåt grovt jävla mental problem tbh , känns som om jag hade fullt ut nt maxxat för o ligga med så många som möjligt så hade jag hade ändå varit samma person i slutändan. Fucking bög planet jag har 0 copes left ingen hobby längre och inget som är kul , det ända som e lite kul är allt med looksmaxxing o utseende resten är fan mög
Du kan också ha ett bra liv då du är ung och antar att du ser helt ok ut. Känns som du nojjar i onödan. Du lever den bästa/enklaste tiden i ditt liv på gymnasiet med massa snygga kåta jb och inga krav på dig.

jag gillar egentligen inte andra killar heller och känner att jag måste dominera/mogga dem men försöker att tänka bort det

önskar själv jag gick på gymnasiet nu när jag är looksmaxxad, är så avundsjuk på dig 😿
 
  • +1
Reactions: Deleted member 7863
looks like a chechen shitskin
 
  • JFL
Reactions: Taylorswift
Du kan också ha ett bra liv då du är ung och antar att du ser helt ok ut. Känns som du nojjar i onödan. Du lever den bästa/enklaste tiden i ditt liv på gymnasiet med massa snygga kåta jb och inga krav på dig.

jag gillar egentligen inte andra killar heller och känner att jag måste dominera/mogga dem men försöker att tänka bort det

önskar själv jag gick på gymnasiet nu när jag är looksmaxxad, är så avundsjuk på dig 😿
 
  • +1
  • JFL
  • WTF
Reactions: lutte, Deleted member 6273, Warlow and 5 others
Du kan också ha ett bra liv då du är ung och antar att du ser helt ok ut. Känns som du nojjar i onödan. Du lever den bästa/enklaste tiden i ditt liv på gymnasiet med massa snygga kåta jb och inga krav på dig.

jag gillar egentligen inte andra killar heller och känner att jag måste dominera/mogga dem men försöker att tänka bort det

önskar själv jag gick på gymnasiet nu när jag är looksmaxxad, är så avundsjuk på dig 😿
jag gick-om maxxade. går i trean nu men skulle egentligen ha pluggat på uni nu (01a) :feelshah: :feelshah:planerar dessutom att gå fjärde tekniskt år för att skjuta upp vuxenansvaret ännu ett år
 
  • Love it
Reactions: TUSSELEIF, lutte, Deleted member 5393 and 1 other person
Du kan också ha ett bra liv då du är ung och antar att du ser helt ok ut. Känns som du nojjar i onödan. Du lever den bästa/enklaste tiden i ditt liv på gymnasiet med massa snygga kåta jb och inga krav på dig.

jag gillar egentligen inte andra killar heller och känner att jag måste dominera/mogga dem men försöker att tänka bort det

önskar själv jag gick på gymnasiet nu när jag är looksmaxxad, är så avundsjuk på dig 😿
synd att man e mentalcel o inte gillar något egentligen som andra gillar , även o gå på fest for tjejer är tråkigt imo men måste ändå göra sånt då o då för o inte bli isolerad. Men mitt största problem är att jag känner jag måste va bäst inom allt det drar som fan på mentalen att alltid tänka på sånt
 
  • +1
Reactions: lutte, TUSSELEIF and Deleted member 5393
@Copemaxxing how did you find this site? tbh
 
  • +1
Reactions: Warlow, Deleted member 6723, SadnessWYJ and 2 others
larper

@SubhumanCurrycel expose the rat already
Can't wait for another banger evisceration thread. Too many people lost in the darkness
 
  • JFL
  • Hmm...
Reactions: Mongrelcel, Lolcel, Taylorswift and 1 other person
Can't wait for another banger evisceration thread. Too many people lost in the darkness
Muh evisceration. He already posted verification and those shitskins just have a personal problem with him.
 
  • +1
Reactions: Copemaxxing
I AM INDEED ADMIRING THIS MALE HUMAN SPECIMEN, NOT IN A GAY WAY
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 6723, AutisticBeaner and Taylorswift
jag gick-om maxxade. går i trean nu men skulle egentligen ha pluggat på uni nu (01a) :feelshah: :feelshah:planerar dessutom att gå fjärde tekniskt år för att skjuta upp vuxenansvaret ännu ett år
Haha smart ändå, gymnasietiden är bäst (om man är någorlunda populär). Blir helt galen av alla jailbaits jag ser, 80% är snygga och ser så glada ut

synd att man e mentalcel o inte gillar något egentligen som andra gillar , även o gå på fest for tjejer är tråkigt imo men måste ändå göra sånt då o då för o inte bli isolerad. Men mitt största problem är att jag känner jag måste va bäst inom allt det drar som fan på mentalen att alltid tänka på sånt
tror du måste göra något åt din situation på ngt sätt då du slösar bort din potential. är riktigt avundsjuk på dig.

@Truthmirrorcoper
jag bor bredvid ett gymnasium, har lust att gå och ragga på tjejerna där på rasten men hade varit bättre om det var varmt och vårtider så man kan gå i tshirt och visa kroppen/tatueringarna
 
  • +1
Reactions: Deleted member 7863
this isn't him tho? Doesn't look like it
 
  • +1
Reactions: nastynas, Deleted member 4416 and Deleted member 4563
  • +1
Reactions: Deleted member 6723
Foken copemaxxer
 
  • +1
Reactions: Taylorswift
Haha smart ändå, gymnasietiden är bäst (om man är någorlunda populär). Blir helt galen av alla jailbaits jag ser, 80% är snygga och ser så glada ut


tror du måste göra något åt din situation på ngt sätt då du slösar bort din potential. är riktigt avundsjuk på dig.

@Truthmirrorcoper
jag bor bredvid ett gymnasium, har lust att gå och ragga på tjejerna där på rasten men hade varit bättre om det var varmt och vårtider så man kan gå i tshirt och visa kroppen/tatueringarna
vet inte om det finns nåt o göra , jag nu
D1B7rkLW0AAPQef
:lul: :lul: :lul: :lul: :lul: :lul: det är över
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 5393
It is, look at the pic I posted in the first page (even though it has a filter).
It isn't you retard. The lips are totally different. Jesus christ this forum is low IQ as fuck.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Sikkunt23, xefo, Deleted member 4416 and 5 others
It is, look at the pic I posted in the first page (even though it has a filter).
well yes, it doesn't look like him. Wasn't there someone that looks very similar like him that people used to post thinking it's him? Idk
 
  • +1
  • Hmm...
Reactions: Sikkunt23 and Taylorswift
Him and Arvid are like the 2 biggest mongs on this site throwing away all their potential

i dont know if they are larping or not tho.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6723, lutte and Taylorswift
This is a good thread to check iq level of the average forum user.
 
  • JFL
  • +1
Reactions: HeavenAdmιn, Be_ConfidentBro, MugzLePew and 14 others
  • JFL
Reactions: Deleted member 4416 and Taylorswift
M

Maybe its me maybe not who knows
:whatfeels: :feelstrash: :feelstrash:
Are u a larper brother? I like you as a user but if u looked like the pics you would be the biggest slayer in school.
 
  • +1
Reactions: Copemaxxing
Are u a larper brother? I like you as a user but if u looked like the pics you would be the biggest slayer in school.
How is the guy in the pictures 15? Also, the pictures are clearly morphed.
 
  • +1
Reactions: Sikkunt23 and SubhumanCurrycel
Good for him.
 
He mogs amnesia and salludon imo





inb4 angry coping ethnics
 
  • +1
Reactions: Deleted member 6723
  • JFL
  • +1
Reactions: 5'8manlet, Warlow, Deleted member 6723 and 1 other person
He is ethnic himself
deathnic confirmed @Copemaxxing over for you no more copemaxxing for ur face :lul: :lul: :lul: :lul:

 
  • JFL
Reactions: Deleted member 6723
Lol @Copemaxxing, you're not even a normie.

What are you doing on this site?

Other than TubOfLard and may be Sikkunt, you're the only Chad-lite or above on this place.

And they are ethnic lol.

You're WHITE and VERY GOOD LOOKING.

The fuck you on here for dude? You worried about losing pretty boy looks so getting all the collagen advice on how to maintain it after 25? Worried you'll go all Chico and descend by late 20s?
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 6403, Deleted member 6723, SubhumanCurrycel and 1 other person
So he magically got a lip reduction? And among that other things aswell? Congrats!
Lol I kinda know whats happening here but idc so whatever
 
  • JFL
Reactions: Deleted member 6217, SubhumanCurrycel, Taylorswift and 1 other person
So he magically got a lip reduction? And among that other things aswell? Congrats!
Lol I kinda know whats happening here but idc so whatever
It’s over for many especially myself
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 6723 and RecessedPrettyboy
Him and Arvid are like the 2 biggest mongs on this site throwing away all their potential

i dont know if they are larping or not tho.
I mog both of them
 
so the video is larp? i just assumed in his other pics he puffed up his lips on purpose cause he thought it looked good. the eyes and cheekbones look the same idk doesnt really matter i guess
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Sikkunt23 and Taylorswift
Perfect thread to farm low IQ brainlets on ignore
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 5746, Warlow, Deleted member 6723 and 1 other person
explain wtf is going on
Just claim to be 5 different guys at once theory
Unironically need a brain transplant if you don’t understand
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Sikkunt23, 5'8manlet, kuroro and 2 others
Just claim to be 5 different guys at once theory
Unironically need a brain transplant if you don’t understand
looks like the same person just frauding in different lighting
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 7580, RecessedPrettyboy, Deleted member 6217 and 1 other person
looks like the same person just frauding in different lighting
You are right tbh and idk why everyone is trying to act so high IQ by pretending they look totally different. I myself would have been suspicious because of the slight differences but would still give it benefit of the doubt since they have the same overall face.
 
  • +1
Reactions: Deleted member 3573 and justadude
@Copemaxxing you wearing eyeliner?
 
You are right tbh and idk why everyone is trying to act so high IQ by pretending they look totally different. I myself would have been suspicious because of the slight differences but would still give it benefit of the doubt since they have the same overall face.
yes based on the pics ive seen of him it does look like the guy in the video but apparently there are other pics/ people hes larped as thats why everyone knows its fake
 
Holy fuck how can I cope. Mogs me to oblivion when I was 15 and will probably mog everyone on PSL ever once he's in his prime. FUCK!!!
 
  • So Sad
  • +1
Reactions: HowAmIAlive123 and Taylorswift
7 psl holy shit.

Can't get much more gl irl based on that gif.
 
  • +1
Reactions: HowAmIAlive123

Similar threads

AlbinoMaxxer
Replies
49
Views
368
AlbinoMaxxer
AlbinoMaxxer
Zenis
Replies
2
Views
33
Zenis
Zenis
cromagnon
Replies
8
Views
96
glaruz
glaruz
Imretarded?
Replies
12
Views
109
Imretarded?
Imretarded?
U
Replies
31
Views
2K
NekotronXD
NekotronXD

Users who are viewing this thread

Back
Top