emeraldglass
6'1" Gymmaxed Moroccan
Staff
- OP
In plaats van dat paard Amerigo heet, heet hij Amina KoyimWanneer hij van dak slipt zegt ie “amk.”
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
In plaats van dat paard Amerigo heet, heet hij Amina KoyimWanneer hij van dak slipt zegt ie “amk.”
Heet die paard Amerigo, JFL? Oh ja, je hebt nog niet gereageerd op een draadje waarin ik jou had getagged.In plaats van dat paard Amerigo heet, heet hij Amina Koyim
Ja man, wist je dat niet?Heet die paard Amerigo, JFL?
Serieus? Kun je me opnieuw taggen.Oh ja, je hebt nog niet gereageerd op een draadje waarin ik jou had getagged.
Nee ik wist dat niet haha.Ja man, wist je dat niet?
Serieus? Kun je me opnieuw taggen.
Wat een copeBeide zijn nodig. Een mooie gezich is niks zonder een sterk karakter.
Het vertrouwen op uiterlijk alleen is een vorm van cope.Wat een cope
Blauwe pil.Het vertrouwen op uiterlijk alleen is een vorm van cope.
Broer, op dit forum zijn er zo veel pillen te vinden, het is net alsof je in een apotheek staat. Welke moet je slikken?Blauwe pil.
De witte pil werkt het best.Broer, op dit forum zijn er zo veel pillen te vinden, het is net alsof je in een apotheek staat. Welke moet je slikken?
Voor sommige mensen zou dat wellicht een betere keuze kunnen zijn dan de zwarte pil. Af en toe is het beter om een verlies te aanvaarden dan nutteloos door te blijven vechten. Niettemin is dit afhankelijk van individu tot individu, MAAR ik ben van mening dat de witte pil alleen is bedoeld voor degenen onder ons die werkelijk lelijk en afschuwelijk zijn.De witte pil werkt het best.
Jij en ik zitten eigenlijk aan de witte pil. De witte pil is in principe acceptatie van je situatie zonder gevoelens van hopeloosheid en andere negatieve kenmerken die erbij komen kijken. Je accepteert dingen hoe ze zijn en leert ermee te leven.Voor sommige mensen zou dat wellicht een betere keuze kunnen zijn dan de zwarte pil. Af en toe is het beter om een verlies te aanvaarden dan nutteloos door te blijven vechten. Niettemin is dit afhankelijk van individu tot individu, MAAR ik ben van mening dat de witte pil alleen is bedoeld voor degenen onder ons die werkelijk lelijk en afschuwelijk zijn.
Klopt, als je het op die manier bekijkt, zou je kunnen zeggen dat ik aan de witte pil vastzit. Het enige wat me ervan weerhoudt om er volledig aan gebonden te zijn, is dat ik nog steeds geloof in de mogelijkheid om je situatie te veranderen.Jij en ik zitten eigenlijk aan de witte pil. De witte pil is in principe acceptatie van je situatie zonder gevoelens van hopeloosheid en andere negatieve kenmerken die erbij komen kijken. Je accepteert dingen hoe ze zijn en leert ermee te leven.
Dus je bent merendeels iemand van de witte pil en deels de rode pil.Klopt, als je het op die manier bekijkt, zou je kunnen zeggen dat ik aan de witte pil vastzit. Het enige wat me ervan weerhoudt om er volledig aan gebonden te zijn, is dat ik nog steeds geloof in de mogelijkheid om je situatie te veranderen.
Welke kleur krijg je als je rood met wit mengt?Dus je bent merendeels iemand van de witte pil en deels de rode pil.
Roze.Welke kleur krijg je als je rood met wit mengt?
Ik ken een chick dus die met hem had, 5/10 op zn hoogst xd.Cope. Verlegen knappe jongen die op Thom Strijd lijkt krijgt 10/10 stacy. Zelfverzekerde kleine buitenlander krijgt 5/10 LTR Rebecca
But so is the male competition.Are dutch incels really? I thought they were moggers tall and broad
Grote feitBut so is the male competition.
And one is competing locally against other men, not worldwide.
When on holiday, my local smv usually gets a nice boost.