milkas
Silver
doesnt mean people are 6'6 everywherethat country is tall asf, 6´6 more common to find there than in america
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
doesnt mean people are 6'6 everywherethat country is tall asf, 6´6 more common to find there than in america
får väl se dåHalva skitet är bajs dem plockat från gatorna
vart hade du tänkt att man ska köpa diuretics å sånt då?Halva skitet är bajs dem plockat från gatorna
Killen la sitt nummer på rktDe bara å swisha mannen. 070 271 1161
hur då om d är ett säkert labb som tillverkar dom. Tvekar på att middleman håller på å fifflar med vialernaBror de spelar visst roll
Shunon leake sig själv ska ge den t min kåta granne han kommer söka up digDe bara å swisha mannen. 070 271 1161
Very commonTitle
Bror ta bort ditt nummer wla det e inte bra271 = 271 000 judar
1161 = AAFA
![]()
De är inte mitt nummer mannennn, d lugntBror ta bort ditt nummer wla det e inte bra
Köp från pct iställethur då om d är ett säkert labb som tillverkar dom. Tvekar på att middleman håller på å fifflar med vialerna

what the flip är pctKöp från pct istället
Ja de inte hans ringde up numren de va en gammal tjej tror ni hon låter mig bazz för 20krDe är inte mitt nummer mannennn, d lugnt
Säg snälla pappa jag söger vem dewhat the flip är pct
Okej men din pajas följ tbx mig och reppa manen neggerDe är inte mitt nummer mannennn, d lugnt
JahaJa de inte hans ringde up numren de va en gammal tjej tror ni hon låter mig bazz för 20kr
as dålig på att reppa asså. Glömmer alltid dOkej men din pajas följ tbx mig och reppa manen negger
du missar 100% av skotten du inte skjutertror ni hon låter mig bazz för 20kr
Följ tbx broras dålig på att reppa asså. Glömmer alltid d
Aboooo jaooooooo wla killen kan inte ens reppa Dette överas dålig på att reppa asså. Glömmer alltid d
Jag skoja han reppa mig 15 gånger tbx nyssAboooo jaooooooo wla killen kan inte ens reppa Dette över
jag reppade nu misterAboooo jaooooooo wla killen kan inte ens reppa Dette över

16 BHur gamla e ni
fyllde nyss 15Hur gamla e ni
Sammafyllde nyss 15
Tänker du ta något roid?16 B
kör du nå roids eller chillar du ba härSamma
Jag ska köra erda och hghkör du nå roids eller chillar du ba här
Nej*Tänker du ta något roid?
Följ tillbacks brorkör du nå roids eller chillar du ba här
aight aight. Själv kör ja 10 iu gh just nu å har beställt var å proviron. Strax kommer även mitt test och tren från toaletterna i indienJag ska köra erda och hgh

Fettaight aight. Själv kör ja 10 iu gh just nu å har beställt var å proviron. Strax kommer även mitt test och tren från toaletterna i indien![]()

Nej wla har inte jag säljer knark iställetHar nån av er bitcoin eller, för helvete vad man blev glad när man vakna imorse. 10% under natten hade d gått upp
Lol bror jag gjorde det ganska snabbt5 posts ifrån att komma ut ur grey hell![]()
nähä, du sitter ju å lökar på .org mannenLol bror jag gjorde det ganska snabbt
A men ja wla har nt ngt att säganähä, du sitter ju å lökar på .org mannen
ja brukar typ ba posta om ja ha nå frågor om de ja ska köra liksom. Bra att få fleras åsikter
Im gonna be htn in 2 years. There’s like 86% chance im gonna get thereTitle
Förståeligt. Men nu är jag inte grey längre iafA men ja wla har nt ngt att säga![]()
Wow så fett @Azi.orgFörståeligt. Men nu är jag inte grey längre iaf![]()
Hur lång tid tar d innan ja får blått namnWow så fett @Azi.org

Kmr ta ksk lite tid tror jagHur lång tid tar d innan ja får blått namn![]()