True aryan
boss niiku hugo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yeah I was born 18 years ago?18 ?
18 years ago you mean?
Lymecycline nussi mun ihon kokonaaView attachment 3541358
Im 18 yrs old from Finland, currently using lymecycle and epiduo bcs my skin is raped also my hyoid is low as fuck WHAT TO DO???!!
Ratings would be good and also tips for raising hyoid bone, ik I should cut bcs im at like 17-20 bf. Be brutally honest please![]()
Mul on day 4 menos ja on parempaa suuntaa kokoaja menos tosi pient kyl mut toimiiLymecycline nussi mun ihon kokonaa
Sul on vast day 4 ite otin vuos sit puol vuotta. Toimii mut tuli heti 10x oahempana takas. Se on antibiootti ni se vaa puhistaa sun suoliston mut jos et syö hyvin sen jälkee nii tulee vitusti oahempana takas. Ite suna vaa söisin sillee et suolisto puhistuis niin ite ainaki tein. Mutta ei sun iho kovin pahalle näytä. Jos ny ryyppäät paljo jne ni kannattaa ottaa isotretinoini kosk se on salee paras lääkeMul on day 4 menos ja on parempaa suuntaa kokoaja menos tosi pient kyl mut toimii
En saanu reseptil isotretii koitan saada epiduon jälkee ja siis kannattaa jatkaa tot kuurii jos meinaa 100% sit syyä puhtaasti? Käytän risiiniöljyy kulmakarvoihi ja ripsii mut pitäs varmaa värjää ne ku nii vaaleetSul on vast day 4 ite otin vuos sit puol vuotta. Toimii mut tuli heti 10x oahempana takas. Se on antibiootti ni se vaa puhistaa sun suoliston mut jos et syö hyvin sen jälkee nii tulee vitusti oahempana takas. Ite suna vaa söisin sillee et suolisto puhistuis niin ite ainaki tein. Mutta ei sun iho kovin pahalle näytä. Jos ny ryyppäät paljo jne ni kannattaa ottaa isotretinoini kosk se on salee paras lääke
No siis oletan et kannattaa mul ainaki kävi nii et lopetin sen kuurin ni sit ryyppäsin tyylii kaks kertaa ja mun naama kirjaimellisesti räjähti. Et kannattaa vrm joku puol vuotta syödä hemo kliinisti sen kälkee ja sit elää ns normi elämää. Mut toi on vaa mun kokemusEn saanu reseptil isotretii koitan saada epiduon jälkee ja siis kannattaa jatkaa tot kuurii jos meinaa 100% sit syyä puhtaasti? Käytän risiiniöljyy kulmakarvoihi ja ripsii mut pitäs varmaa värjää ne ku nii vaaleet
En saanu reseptil isotretii koitan saada epiduon jälkee ja siis kannattaa jatkaa tot kuurii jos meinaa 100% sit syyä puhtaasti? Käytän risiiniöljyy kulmakarvoihi ja ripsii mut pitäs varmaa värjää ne ku nii vaaleet
Joo oon lukenukki et alkoholii pitäs ehdottomasti välttää ton kuurin kaa ja oon yrittäny ny kokoaja syödä kliinimmi sit en kans käytä päihteit nii on saa nähä sit miten käyNo siis oletan et kannattaa mul ainaki kävi nii et lopetin sen kuurin ni sit ryyppäsin tyylii kaks kertaa ja mun naama kirjaimellisesti räjähti. Et kannattaa vrm joku puol vuotta syödä hemo kliinisti sen kälkee ja sit elää ns normi elämää. Mut toi on vaa mun kokemus
Eei mitään hajuu mul on valmiiks tosi paksut kulmakarvat mul on ongelma et en lsaa trimmaa niitJoo oon lukenukki et alkoholii pitäs ehdottomasti välttää ton kuurin kaa ja oon yrittäny ny kokoaja syödä kliinimmi sit en kans käytä päihteit nii on saa nähä sit miten käytiiäks miten sais kulmakarvoi kasvatettuu? Oon kattony et oral minoxidil sais mut raiskaa kollageeni tasot kuulemma
Joo kiitti pitää kattoo miten sais tuuheemmaksEei mitään hajuu mul on valmiiks tosi paksut kulmakarvat mul on ongelma et en lsaa trimmaa niitkyl täält jostai löytyy joku hyvä vinkki, toi on ehk sulle helpoin tapa näyttää paremmalle mitä nopeesti keksin.
Dye beowsView attachment 3541358
Im 18 yrs old from Finland, currently using lymecycle and epiduo bcs my skin is raped also my hyoid is low as fuck WHAT TO DO???!!
Ratings would be good and also tips for raising hyoid bone, ik I should cut bcs im at like 17-20 bf. Be brutally honest please![]()
Yeah I should I look like a different person wtfDye beows
U do morhps?Dye beows
No ei oikestaa varmaa kaikki on copeJoo kiitti pitää kattoo miten sais tuuheemmaksonks mitää muut mitä vois parantaa?
Joo ei oo plääneis mitää hardmaxx nyNo ei oikestaa varmaa kaikki on copejotai hardmaxxeja on mut et tarvi ellet haluu näyttää tosi hyvält textbook mtn sanoisin riippuu kans kui pitkä oot
No toivo jotain myöhästä pituuskasvua mun serkkuki kasvo joku 4cm intin aikanaJoo ei oo plääneis mitää hardmaxx nyoon 179… mun broidi 194 oon kokattu
![]()
Jenkeis toi ois pitkäNo toivo jotain myöhästä pituuskasvua mun serkkuki kasvo joku 4cm intin aikanaMut 179 on tarpeeks hyvä et sua ei kiusata lyhyeks
Joo riippuu kyl tosi paljo maast esim alankomais mediaani on yli 182 miehil ja mun toine broidi kasvo intis vähä kans toivon et mäkiJenkeis toi ois pitkä
Mut blessattiin faijan geeneilJoo riippuu kyl tosi paljo maast esim alankomais mediaani on yli 182 miehil ja mun toine broidi kasvo intis vähä kans toivon et mäkija siel ainaki laihtuu iha hyvi
196cmKelpais kyl olla 190+![]()
Huhhuh, mun luokal on pari ketkä on kans lähel 2m tuntuu iha goblinilt sii vieres196cmmut mut tiedetään vaan sils et oon pitkä
![]()
Must sun kannattais hiuksii kasvattaa vähä muute hyväkuntosilt näyttää ja öööäääööö en ees oikee keksi mut tyylii mandible lihakset vähä läckkää sama ku mul et lower third näyttää ohuemmaltView attachment 3545814View attachment 3545816View attachment 3545815Ratee mut tho ja kerro mitä tekis et ascendaa (ei aknest kosk tiedän jo)
Joo kasvatan atm näyttää vitun assMust sun kannattais hiuksii kasvattaa vähä muute hyväkuntosilt näyttää ja öööäääööö en ees oikee keksi mut tyylii mandible lihakset vähä läckkää sama ku mul et lower third näyttää ohuemmalt![]()
Ja kuitenki sanon aknest sen verran et jos haluut cheatcode miten peittää se nii yks parhaist bb cream on avenen bb voide mis on spf30, ite ostin sen tos ja sil saa peitettää hyvi kohtii mitkä punottaa tai näyttää epätasasiltView attachment 3545814View attachment 3545816View attachment 3545815Ratee mut tho ja kerro mitä tekis et ascendaa (ei aknest kosk tiedän jo)
Ja ite sanoisin et meet johku htn välii oon aik newgen tääl nii en osaa kunnol ratee xDJoo kasvatan atm näyttää vitun assmul on vaa suht ohut leuka ei oo lihaksist niinkää mut vois koittaa kasvatta
Okok testaanJa kuitenki sanon aknest sen verran et jos haluut cheatcode miten peittää se nii yks parhaist bb cream on avenen bb voide mis on spf30, ite ostin sen tos ja sil saa peitettää hyvi kohtii mitkä punottaa tai näyttää epätasasilt![]()
Joo juuJa ite sanoisin et meet johku htn välii oon aik newgen tääl nii en osaa kunnol ratee xD
Zetaki käyttää jotain bb voidet ja kannattaa kattoo onskin sovelluksest mitä aineit siin käytetää ja tukkiiks se tuote ihohuokosii yms, netist on varmaa helpompi tilaa jotain koska kaupois oli toi avenen 10-15€ kalliimpiOkok testaan
Orjamaksimointi ja kirurgimaksimointiView attachment 3541358
Ratings would be good and also tips for raising hyoid bone, ik I should cut bcs im at like 17-20 bf. Be brutally honest
HltnView attachment 3541358
Ltn, get lip filler and implantsView attachment 3541358
mogs the dudeView attachment 3545814View attachment 3545816View attachment 3545815Ratee mut tho ja kerro mitä tekis et ascendaa (ei aknest kosk tiedän jo)
Tips?Hltn
Do you have experience with implants?Ltn, get lip filler and implants
No I don't need them my bones are fine except my under eye area and the browridgeDo you have experience with implants?
Well what implants I should get?No I don't need them my bones are fine except my under eye area and the browridge
you look good tho my finn ugor brotherView attachment 3541358
show me side firstWell what implants I should get?
Thank you I appreciate ityou look good tho my finn ugor brother
Ramus implant, chin and zygosView attachment 3546213
Is it good or bad?
My summer car languageJoo kiitti pitää kattoo miten sais tuuheemmaksonks mitää muut mitä vois parantaa?
Ramus implant for width or length?, can I do anything about them naturally?Ramus implant, chin and zygos
keep going forward in life man, good wishes from hungaryThank you I appreciate it![]()
Width, no you can'tRamus implant for width or length?, can I do anything about them naturally?
Your only hope naturally is to grow a beardWidth, no you can't