How to cope with the fact that my Sister is married to an unemployed Subhuman?

can someone ban this shameless lowlife scum?

randomly attacking people and changing topics, i try to discuss here something and he attacks me this fagot

@her @Kingkellz @Lorsss

this an looksmaxx site, not some nazi-site or shit, we dont spout hatred here all day
😂😂 Du kleiner Nuttensohn

Just because i called this digusting ugly piece of crap out..

My shit is more worth than your whole fucking shitlife and that of your disgusting family..

May you die a horrible death little worthless literal shit.

SHE IS BETABUXXING HIM BRO; SHE IS WORKING AND HE DOESNT
Then my friend your sister is legit mentally ill srs he doesnt even look good and she is betabuxxing for him lmao

• +1
Reactions: Deleted member 4438
😂😂 Du kleiner Nuttensohn

Just because i called this digusting ugly piece of crap out..

My shit is more worth than your whole fucking shitlife and that of your disgusting family..

May you die a horrible death little worthless literal shit.
dont project your insecurities into me you fagot

junge, ich kann nichts dafür dass du keine weiber abbekommst und mit hässlichen kriminellen arabern abhängen musst

du opfer

• +1
Reactions: Deleted member 1588
dont project your insecurities into me you fagot

junge, ich kann nichts dafür dass du keine weiber abbekommst und mit hässlichen kriminellen arabern abhängen musst

du opfer

Du Hurensohn rede nicht über Araber oder gib mir einen Treffpunkt und die werden nicht nur deine Mutter ficken, die werden such deine Toten rausholen und vielleicht kommt deine Schwester dann mit nem richtigen Mann zusammen.

Und im Gegensatz zu dir habe ich BJ auf der Schultoilette und auf Klassenfahrt bekommen, während du Hurensohn mit deiner Scheiß Familie am copen bist.

And now shut the fuck up you digusting turkish dog shit, you wasted enough of my time today.

• JFL
Reactions: Deleted member 4438
Du Hurensohn rede nicht über Araber oder gib mir einen Treffpunkt und die werden nicht nur deine Mutter ficken, die werden such deine Toten rausholen und vielleicht kommt deine Schwester dann mit nem richtigen Mann zusammen.

Und im Gegensatz zu dir habe ich BJ auf der Schultoilette und auf Klassenfahrt bekommen, während du Hurensohn mit deiner Scheiß Familie am copen bist.

And now shut the fuck up you digusting turkish dog shit, you wasted enough of my time today.
junge verpiss dich einfach, geh dich einfach irgendwo vergraben

junge verpiss dich einfach, geh dich einfach irgendwo vergraben
Halt die Fresse du Hurensohn, bedank dich dich für den Bump , den sonst hätte dieser Scheiß thread nichts erreicht und hör auf zu antworten

Halt die Fresse du Hurensohn, bedank dich dich für den Bump , den sonst hätte dieser Scheiß thread nichts erreicht und hör auf zu antworten
halt die fresse junge, das ist mein thread du pisser. der junge denkt auch der thread gehört jetzt ihm, weil der am spammen ist.

pics? Most people marry people on their level though there are exceptions

pics? Most people marry people on their level though there are exceptions
dont want to spam my sister here

i showed 2 guys pictures, they said my sister is over average and guy is below average

they have like 1-2psl difference

Can't you beat her up or throw acid on her face?

Can't you beat her up or throw acid on her face?
can understand the beating

but why should I acid my own sister

maybe your abla wasn't a degenerate whore. chances are slim but possible, she hot?