I can't believe it's February already

• +1
  • JFL
Reactions: StacyAttractant, etherwake and Bugmaxxed
Goed idee, dat verspreiden van wat je eet. En dat je aan het proteïnemaxxen bent. Meestal als ik een dieet doe, let ik niet eens op proteïne, en dat is niet goed. En wat drink je erbij, bhai?
Ik let normaal ook niet op proteïne eigenlijk, maar er zit dan toevallig wel in die magere kwark/yoghurt omdat het de minste kcal heeft. En proteïne repen ja geen idee, ik vind ze gewoon lekker, haha. Maar altijd mooi meegenomen zodat je je misschien wat sterker voelt en spiermassa bouwt, maar ik betwijfel het over de spiermassa want je verliest ook gewicht en eet eigenlijk te weinig daarvoor

Ik drink alles zero. Meestal energiedrank (Red Bull zero of eigen merk energie van Jumbo) Die Albert Heijn energie zero is echt smerig en smaakt naar auto olie. En cola zero/light, zit 0.5 kcal per blikje in. En wat drink jij meestal op een dag?

• +1
Reactions: Gengar’s Ghost
Ik let normaal ook niet op proteïne eigenlijk, maar er zit dan toevallig wel in die magere kwark/yoghurt omdat het de minste kcal heeft. En proteïne repen ja geen idee, ik vind ze gewoon lekker, haha. Maar altijd mooi meegenomen zodat je je misschien wat sterker voelt en spiermassa bouwt, maar ik betwijfel het over de spiermassa want je verliest ook gewicht en eet eigenlijk te weinig daarvoor

Ik drink alles zero. Meestal energiedrank (Red Bull zero of eigen merk energie van Jumbo) Die Albert Heijn energie zero is echt smerig en smaakt naar auto olie. En cola zero/light, zit 0.5 kcal per blikje in. En wat drink jij meestal op een dag?
Hi head admin NumbThePain

• +1
Reactions: Gengar’s Ghost, vevcred and NumbThePain
  • +1
Reactions: StacyAttractant and etherwake

Gebaseerde zero genieter. Ik drink geen energiedrankjes, daar zit toch stierenpis in of is dat een mythe? Ik drink meestal wat er beschikbaar is. Laatste dagen vaak chocolademelk met slagroom, normaliter elke dag chai alleen is mijn slaapritme naar de klote. En ik drink meestal coke zero. Vandaag niet naar de supermarkt geweest dus heb ik chocolademelk en groene Fernandes gedronken. Zit 84 kcal per 100 ml in die chocolademelk en dan nog slagroom erbovenop. Geen wonder dat ik niet zoveel kan afvallen als ik paar kopjes per dag drink, wat ik doe.