Gengar’s Ghost
sub3 sub-admin
Staff
Was it weeks? Months? I lost count.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Truthfully I am too lazy to keep up with the consistency. I tried lifting weights a few years ago when I was leanmaxxing but then I noticed I look like an Auschwitz survivor due to my lack of bones (and a Jew nose on top of that, JFL) and quit. So yeah, not for me.You should try the gym bro
basic fit is ook altijd super druk de enige tijd dat het daar rustig is om 3 uur snachtsTruthfully I am too lazy to keep up with the consistency. I tried lifting weights a few years ago when I was leanmaxxing but then I noticed I look like an Auschwitz survivor due to my lack of bones (and a Jew nose on top of that, JFL) and quit. So yeah, not for me.![]()
I doubt anyone of us has memories of us that young. The earliest memory I have is when I was 3 years old and proud that I didn't wet my bed so I went upstairs to tell everyone.I can’t even remember the day I was born tbh
Ja, er is een Basic Fit in de buurt van Centraal Station en praktisch gezien in de stad. Ik ging er vroeger wel naartoe. Trainen is niks voor mij.basic fit is ook altijd super druk de enige tijd dat het daar rustig is om 3 uur snachts
I can remember when I was a baby and would cry out of anger because of the diapers I hated them so fkn much.I doubt anyone of us has memories of us that young. The earliest memory I have is when I was 3 years old and proud that I didn't wet my bed so I went upstairs to tell everyone.![]()
WTF.I can remember when I was a baby and would cry out of anger because of the diapers I hated them so fkn much.
Don't blame her bhai, she was new to motherhood. Parents learn from raising the firstborn mostly.And my dumb fuck mother took hours to find out I was crying because of the godamn diapers
I do remember it I got it later when I was 6 my father came in with a knife and just cut that shit offWTF.I hope you don't remember your circumcision.
ben ook al 1 maand ofzo niet meer geweest natty zie je zo traag vooruitgang mischien binnekort ga ik sarms ofzo gebruikenJa, er is een Basic Fit in de buurt van Centraal Station en praktisch gezien in de stad. Ik ging er vroeger wel naartoe. Trainen is niks voor mij.![]()
What the fuck, your father did that?I do remember it I got it later when I was 6 my father came in with a knife and just cut that shit off
Maybe it’s better when it’s done a bit laterWhat the fuck, your father did that?Mirin his confidence in himself. Is it normal for your people to do it at age 6? I know that Turks do it around 10/12 years old. I was circumcised when I was three months old. Not by a religious person, but by a Dutch person, I think.
Yep, duurt altijd een tijdje voordat je wat ziet en zodra er verandering is, merk je het nauwelijks maar anderen merken het wel. Ik ben ook heel ongeduldig. Je ziet het namelijk meteen al. Mijn vriend traint al sinds zijn 12e en dankzij goede genen (hij is half Afrikaans) had ie al een goed, gespierd lichaam op zijn 13e. Nu is hij al 27,5 jaar oud en ik heb hem werkelijk nog nooit zonder een gespierd lichaam gezien; altijd onder de 10% lichaamsvet geweest. Hij wordt altijd door meisjes afgewezen omdat hij "te aardig" is. Clown wereld.ben ook al 1 maand ofzo niet meer geweest natty zie je zo traag vooruitgang mischien binnekort ga ik sarms ofzo gebruiken
Can you elaborate on why you think this is? I think it's better to do it asap, since you won't know any better when you grow up. It'd be traumatic to realize you have a foreskin, then go under the knife and then seeing your different-looking penis. I'm glad it was done at a time I could not remember it at all.Maybe it’s better when it’s done a bit later
ShfwhaushfhsvwrhdusiqbevrjxisbrvgkxsowbYep, duurt altijd een tijdje voordat je wat ziet en zodra er verandering is, merk je het nauwelijks maar anderen merken het wel. Ik ben ook heel ongeduldig. Je ziet het namelijk meteen al. Mijn vriend traint al sinds zijn 12e en dankzij goede genen (hij is half Afrikaans) had ie al een goed, gespierd lichaam op zijn 13e. Nu is hij al 27,5 jaar oud en ik heb hem werkelijk nog nooit zonder een gespierd lichaam gezien; altijd onder de 10% lichaamsvet geweest. Hij wordt altijd door meisjes afgewezen omdat hij "te aardig" is. Clown wereld.
The memories with the foreskinCan you elaborate on why you think this is? I think it's better to do it asap, since you won't know any better when you grow up. It'd be traumatic to realize you have a foreskin, then go under the knife and then seeing your different-looking penis. I'm glad it was done at a time I could not remember it at all.
jaa afrikanen hebben meestal goede genen voor spiermassa bij te komen en ik ben ook lang zo duurt nog langer om resultaat te zien will sarms gebruiken maar ben bang dat ik mijn haar verlies te aardig hoor die ook vaak tegenwoordig hoe slechter je en foid behandelt hoe beter ze u gaat behandelenYep, duurt altijd een tijdje voordat je wat ziet en zodra er verandering is, merk je het nauwelijks maar anderen merken het wel. Ik ben ook heel ongeduldig. Je ziet het namelijk meteen al. Mijn vriend traint al sinds zijn 12e en dankzij goede genen (hij is half Afrikaans) had ie al een goed, gespierd lichaam op zijn 13e. Nu is hij al 27,5 jaar oud en ik heb hem werkelijk nog nooit zonder een gespierd lichaam gezien; altijd onder de 10% lichaamsvet geweest. Hij wordt altijd door meisjes afgewezen omdat hij "te aardig" is. Clown wereld.
learn dutch broShfwhaushfhsvwrhdusiqbevrjxisbrvgkxsowb
The memories with the foreskin
Ik fook your moerlearn dutch bro
that is not dutch broIk fook your moer
Mirin explanation.Shfwhaushfhsvwrhdusiqbevrjxisbrvgkxsowb
The memories with the foreskin
Ben je toevallig Belgisch? Ik zie dat je "u" gebruikt i.p.v. "jou/jouw/je." Meer testosteron betekent meer dihydrotestosteron wat betekent dat je je haar zal gaan verliezen, want de reden dat een man zijn haar verliest is de niveau van dihydrotestosteron in zijn lichaam. Dus ik snap wel waarom je zegt dat je bang bent je haar te verliezen.jaa afrikanen hebben meestal goede genen voor spiermassa bij te komen en ik ben ook lang zo duurt nog langer om resultaat te zien will sarms gebruiken maar ben bang dat ik mijn haar verlies te aardig hoor die ook vaak tegenwoordig hoe slechter je en foid behandelt hoe beter ze u gaat behandelen
He can speak German. So it's sort of Dutch.learn dutch bro
jaa ik woon op de grens belgie/nederland maar ben altijd naar school gegaan in belgieBen je toevallig Belgisch? Ik zie dat je "u" gebruikt i.p.v. "jou/jouw/je." Meer testosteron betekent meer dihydrotestosteron wat betekent dat je je haar zal gaan verliezen, want de reden dat een man zijn haar verliest is de niveau van dihydrotestosteron in zijn lichaam. Dus ik snap wel waarom je zegt dat je bang bent je haar te verliezen.
He can speak German. So it's sort of Dutch.![]()
Interessant! Ik dacht dat je in de Randstad woonde. Waar is het leuker, Belgie of Nederland?jaa ik woon op de grens belgie/nederland maar ben altijd naar school gegaan in belgie
ben meer in belgie omdat ik hier ook naar school ga en mensen in belgie zijn ook kleiner en lelijker zo mogg ik meer mensen ik denk dat belgie leuker is zeker antwerpenInteressant! Ik dacht dat je in de Randstad woonde. Waar is het leuker, Belgie of Nederland?
Shit, dan moet ik ook naar Belgie als ze daar lelijker zijn.ben meer in belgie omdat ik hier ook naar school ga en mensen in belgie zijn ook kleiner en lelijker zo mogg ik meer mensen ik denk dat belgie leuker is zeker antwerpen
jaa en foids in belgie zijn niet zo en grote hoeren als in nederland en u competitie is hier veel laager omdat mannen hier kleiner zijn en zien er veel slechter uit (belgen zijn wel veel racistischer als nederlanders)Shit, dan moet ik ook naar Belgie als ze daar lelijker zijn.Ik ben alleen maar 1x in Belgie geweest, toen ging de politie ons nog eens achteraan.
![]()
Ik merk het, want blijkbaar is "makaken" een scheldwoord voor Marokkanen. Wij hebben dat niet hier in Nederland behalve de klassieker "kankermarokkanen."jaa en foids in belgie zijn niet zo en grote hoeren als in nederland en u competitie is hier veel laager omdat mannen hier kleiner zijn en zien er veel slechter uit (belgen zijn wel veel racistischer als nederlanders)
mensen zijn ook veel racistischer in het openbaar makaken zijn marokanen en vuil zwetten zijn zwarten in nederland is da veel minder ergIk merk het, want blijkbaar is "makaken" een scheldwoord voor Marokkanen. Wij hebben dat niet hier in Nederland behalve de klassieker "kankermarokkanen."![]()
Ik kan er eerlijk gezegd wel om lachen.mensen zijn ook veel racistischer in het openbaar makaken zijn marokanen en vuil zwetten zijn zwarten in nederland is da veel minder erg
jaa meeste van mijn vrienden kunnen daar ook wel met lachen zijn ook meestal sub 5 witte jongens die onzeker zijn of oude mensenIk kan er eerlijk gezegd wel om lachen.Misschien heb ik een demente type humor.
![]()
Wie kan er niet om lachen?jaa meeste van mijn vrienden kunnen daar ook wel met lachen zijn ook meestal sub 5 witte jongens die onzeker zijn of oude mensen