I fucked a slut from tinder

D

Deleted member 1632

Master
Joined
May 1, 2019
Posts
1,644
Reputation
1,780
JFL
She said my eyes and gaze are" deep"
 
  • +1
Reactions: Deleted member 1464 and Andros
Cope is strong
 
Who fucking cares?
 
  • +1
Reactions: Baller1, BigBiceps, Deleted member 2205 and 6 others
You're lucky I swiped left on your cousin.
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: SayNoToRotting, Deleted member 2205, Deleted member 4645 and 3 others
1576519998423 1
 
  • +1
Reactions: Deleted and Deleted member 4671
DhMeAzK

Truly amazing, I've always wanted to know this. Thanks for sharing.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 5143, Baller1, BigBiceps and 3 others
expected nothing less from the turkroach north indian slayer
 
  • +1
  • JFL
Reactions: Deleted member 4645, didntreadlol, Gengar and 2 others
aspie stare
 
expected nothing less from the turkroach north indian slayer
I Turkished this slut
I cheat on my gf JFL,i will try to have 2 gf at the same time
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Deleted member 906, didntreadlol, Gengar and 9 others
  • JFL
  • +1
Reactions: didntreadlol and Gengar
Cheating on ur gf i see
 
6B907667 9059 4269 98C0 4DB9FA3238FD
 
  • JFL
Reactions: DidntRead
at least put the conversation

basement
 
People still think eyes copers think jaw is law irl. Good job slayer
Bro it's how you are acting too tbh,if you look the ground unless you fix the girl as a pray,she will think you are an autist.You have to fix girls and treat them like shit
 
  • +1
Reactions: turkproducer
Eagle’s me
 
pics ? or didn't happen
 
Okey,while she sucks me
 
  • JFL
  • Woah
Reactions: turkproducer, Pillarman and Deleted member 3043
lucky... i will never have that.
 
Bro it's how you are acting too tbh,if you look the ground unless you fix the girl as a pray,she will think you are an autist.You have to fix girls and treat them like shit
Works for you because you are 6 psl Chadlite. Just be confident bro doesn’t apply when you under 6 psl
 
why did u cheat on ur girlfriend bro
wasnt she a cute virgin?
 
why did u cheat on ur girlfriend bro
wasnt she a cute virgin?
Cause if i don't cheat,i don't enjoy bro,stop being honest with your gf
Yes she was,i took her virginity
 
  • +1
Reactions: Vidyacoper
Cause if i don't cheat,i don't enjoy bro,stop being honest with your gf
Yes she was,i took her virginity
thats fair i guess
youre both muslims right? werent u gonna make her ur wife lol
 
thats fair i guess
youre both muslims right? werent u gonna make her ur wife lol
Yes,and yes but i want to enjoy before wedding and maybe she will cheat on me soo...
 
  • JFL
  • +1
Reactions: turkproducer, Vidyacoper and Deleted member 3043
Yes,and yes but i want to enjoy before wedding and maybe she will cheat on me soo...
she is a normie tho, you mog her hard
 
she is a normie tho, you mog her hard
Yes bro i mog hard,it's why she flirted me...i can do all i want with this girl.
I even left her in front of her girlfriend and jfl i come back easily...
But cute girl don't come to me...
 
  • JFL
  • So Sad
Reactions: turkproducer and Deleted member 3043
Yes bro i mog hard,it's why she flirted me...i can do all i want with this girl.
I even left her in front of her girlfriend and jfl i come back easily...
But cute girl don't come to me...
you have to be gigachad for stacy doing the same to you, it's hypergamy sadly
 
you have to be gigachad for stacy doing the same to you, it's hypergamy sadly
J'ai un pote rebeu ethnic moche qui est avec un francaise très mignonne,je rage en voyant ca mec,des fois je me dis peut etre elles ont peur que je les rejettes...
 
  • Woah
Reactions: Deleted member 3043
J'ai un pote rebeu ethnic moche qui est avec un francaise très mignonne,je rage en voyant ca mec,des fois je me dis peut etre elles ont peur que je les rejettes...
fréro si t'as leur tof en mp je te jure je leak pas je veux juste du suicefuel, j'ai la même que toi
 
fréro si t'as leur tof en mp je te jure je leak pas je veux juste du suicefuel, j'ai la même que toi
Frero ya aucun suicefuel,c'est juste que c'est repandu de ouf,faut juste avoir des potes et surtout de potes meufs et c'est bon mais vu que t'es ici jpense pas tu en as
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 3043
J'ai un pote rebeu ethnic moche qui est avec un francaise très mignonne,je rage en voyant ca mec,des fois je me dis peut etre elles ont peur que je les rejettes...

on peut m'expliquer pourquoi les francaises sont tellement putes bien au-dessus le niveau de chaque groupe de femmes occidental?
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 3043
Frero ya aucun suicefuel,c'est juste que c'est repandu de ouf,faut juste avoir des potes et surtout de potes meufs et c'est bon mais vu que t'es ici jpense pas tu en as
fréro c'est vrai, j'étais NT au lycée. mais là c'est la hass. 0 amis, chad ou pas être NT ça fait des folies. Fuck it en vrai
on peut m'expliquer pourquoi les francaises sont tellement putes bien au-dessus le niveau de chaque groupe de femmes occidental?
Perte de la tradition voir de la foi
 
on peut m'expliquer pourquoi les francaises sont tellement putes bien au-dessus le niveau de chaque groupe de femmes occidental?
Frero c'est pas une histoire de pute mais c'est très etrange ,je comprend rien ,d'un coté je crois au blackpill,mais de l'autre quand j'observe certains cas jdeviens bluepill,80% des gars sont plus moches que leurs meufs...moi je les mogs mais j'ai une vieille meuf lambda,ma seul meuf en 19 ans
Tbh je suis pas deformé,je suis pas étrange,je suis calme et tout les gens avec qui je parle me disent que je m'exprime très bien.
OU EST LE PROBLEME SA MERE LA PUTE ,OU ?
 
Last edited:
Frero c'est pas une histoire de pute mais c'est très etrange ,je comprend rien ,d'un coté je crois au blackpill,mais de l'autre quand j'observe certains ca jdeviens bluepill,80% des gars sont plus moches que leurs meufs...moi je les mogs mais j'ai une vieille meuf lambda,ma seul meuf en 19 ans

je le comprends pas non plus. voila pourquoi je mets plus d'importance sur NT desormais. ce que les gens normaux considerent moche equivaut a notre 2-3 psl je crois. on peut surement choper de la chatte si on est 4 psl mais faut etre neurotypique aussi la
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 3043
je le comprends pas non plus. voila pourquoi je mets plus d'importance sur NT desormais. ce que les gens normaux considerent moche equivaut a notre 2-3 psl je crois. on peut surement choper de la chatte si on est 4 psl mais faut etre neurotypique aussi la
En gros ,il faut etre minimum 4 PSL mais tu vas galerer(faudra parler pendant plusieurs mois...,et la fille developpera de l'affection).
A la difference qu'un PSL 5-6 comme moi aura plus de facilité( la fille deviendra amoureuse en un rien de temps /et/ou aura un coup de foudre)
MAIS si la fille est en couple avec un PSL 4 ,elle me trouvera bg mais elle ne le trompera pas...
 
En gros ,il faut etre minimum 4 PSL mais tu vas galerer(faudra parler pendant plusieurs mois...,et la fille developpera de l'affection).
A la difference qu'un PSL 5-6 comme moi aura plus de facilité( la fille deviendra amoureuse en un rien de temps /et/ou aura un coup de foudre)
MAIS si la fille est en couple avec un PSL 4 ,elle me trouvera bg mais elle ne le trompera pas...

je sais pas mec y a trop de cas particuliers et d'exceptions en general. tout ca commence a me foutre les nerfs. c'est difficile d'en trouver des reponses concretes. le tout se confond encore de plus quand on voit des bombes avec des bolosses et vice versa
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 3043
je sais pas mec y a trop de cas particuliers et d'exceptions en general. tout ca commence a me foutre les nerfs. c'est difficile d'en trouver des reponses concretes. le tout se confond encore de plus quand on voit des bombes avec des bolosses et vice versa
Ca me degoute de la vie sah,j'ai la haine,a croire je suis autiste et je ne merite pas de fillr alors que je suis plutot jolie
 
Ca me degoute de la vie sah,j'ai la haine,a croire je suis autiste et je ne merite pas de fillr alors que je suis plutot jolie

bref, it's over
 
I Turkished this slut
I cheat on my gf JFL,i will try to have 2 gf at the same time
What a stupid fucking cunt. Off yourself, idiot.
 
  • So Sad
Reactions: Deleted member 1632
Enjoy or be cucked
Only degenerate enjoys betraying their loved ones. You sicken me, you sack of shit. You are no different from a cock carousel riding whore who cheats on her boyfriend.
 
  • +1
Reactions: BrendioEEE
Only degenerate enjoys betraying their loved ones. You sicken me, you sack of shit. You are no different from a cock carousel riding whore who cheats on her boyfriend.
Jfl bro,are you bluepilled or what ?
She even doesn't know so no problem
I am dark triad
 
Jfl bro,are you bluepilled or what ?
She even doesn't know so no problem
I am dark triad
No. Common sense and basic level of honor is no bluepill. You're not a dark triad, you are a snake.
 
No. Common sense and basic level of honor is no bluepill. You're not a dark triad, you are a snake.
you’re mad because he cheated on his girlfriend lol?

it is much more natural for a man to sleep around.
 

Similar threads

J
Replies
18
Views
144
Gengar
Gengar
bourgeoizyzz
Replies
3
Views
33
bourgeoizyzz
bourgeoizyzz
borntosuffer
Replies
12
Views
120
imthesupremecel
imthesupremecel
iloveboobs
Replies
17
Views
980
Cristiano RonaIdo
Cristiano RonaIdo
Andremln
Replies
2
Views
95
shizuku11111
shizuku11111

Users who are viewing this thread

Back
Top