I miss my xbox

• +1
Reactions: Conspiracy
for fucks sake i would feel robbed buying a new one when i sold it so cheap

idk if xbox series is better than xbox one x

Its better but there arent really any exclusives on it yet or games that push it to its limits. You will just be paying more to play the same games maybe faster and smoother.

• +1
Reactions: Deleted member 5393

btw om du gillar vampire diaries so borde du kolla på "the originals", det är en spin-off som är riktad till en mer vuxen målgrupp.

• +1
btw om du gillar vampire diaries so borde du kolla på "the originals", det är en spin-off som är riktad till en mer vuxen målgrupp.
Gillade mest damon/stephan med Elena, klaus och hans familj blev så tröttsamma eftersom de var extremt korkade och naiva

Gillade mest damon/stephan med Elena, klaus och hans familj blev så tröttsamma eftersom de var extremt korkade och naiva
Jag gillar de nya karaktärerna i the originals, serien har en lite mörkare och makaber nyans, gött att slippa high school drama också.

• +1
Jag gillar de nya karaktärerna i the originals, serien har en lite mörkare och makaber nyans, gött att slippa high school drama också.
Hmm kan nog inte se utan dem 3, det är som vikings utan Ragnar

Tittade inte ens så mycket för storyn utan mest för att de var så snygga, jag ville leva samma liv som dem med all den kraften. Damon är en stor inspiration för mig..

• +1
Reactions: Deleted member 4310
613C7DB7 B4F1 4BCE 90FD 67EC90C79926

damn i could be playing this rn

Hmm kan nog inte se utan dem 3, det är som vikings utan Ragnar

Tittade inte ens så mycket för storyn utan mest för att de var så snygga, jag ville leva samma liv som dem med all den kraften. Damon är en stor inspiration för mig..
aa, Stephan är dock med i ett avsnitt som gäst och några andra vampire diaries karaktärer dyker upp ibland.

Tycker också att vikings har tappat det utan ragnar, gillar ivar benlös mest dock, kan relatera mycket till honom.

xbox is cope

meeting people>>playing games