D
Deleted member 6939
Zephir
South Park is the shitWatch some shows
Specifically some animated comedy shows
Example: South Park, Bojack, KOTH
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
South Park is the shitWatch some shows
Specifically some animated comedy shows
Example: South Park, Bojack, KOTH
Watch the Pandemic Special if you haven'tSouth Park is the shit
Its better but there arent really any exclusives on it yet or games that push it to its limits. You will just be paying more to play the same games maybe faster and smoother.for fucks sake i would feel robbed buying a new one when i sold it so cheap
idk if xbox series is better than xbox one x
btw om du gillar vampire diaries so borde du kolla på "the originals", det är en spin-off som är riktad till en mer vuxen målgrupp.for fucks sake i would feel robbed buying a new one when i sold it so cheap
idk if xbox series is better than xbox one x
Gillade mest damon/stephan med Elena, klaus och hans familj blev så tröttsamma eftersom de var extremt korkade och naivabtw om du gillar vampire diaries so borde du kolla på "the originals", det är en spin-off som är riktad till en mer vuxen målgrupp.
Jag gillar de nya karaktärerna i the originals, serien har en lite mörkare och makaber nyans, gött att slippa high school drama också.Gillade mest damon/stephan med Elena, klaus och hans familj blev så tröttsamma eftersom de var extremt korkade och naiva
Hmm kan nog inte se utan dem 3, det är som vikings utan RagnarJag gillar de nya karaktärerna i the originals, serien har en lite mörkare och makaber nyans, gött att slippa high school drama också.
aa, Stephan är dock med i ett avsnitt som gäst och några andra vampire diaries karaktärer dyker upp ibland.Hmm kan nog inte se utan dem 3, det är som vikings utan Ragnar
Tittade inte ens så mycket för storyn utan mest för att de var så snygga, jag ville leva samma liv som dem med all den kraften. Damon är en stor inspiration för mig..