D
Deleted member 5189
Banned
viken part of sweden u live?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Svealandviken part of sweden u live?
fam i was literally gonna guess thatSvealand
@lutte funny how?fam i was literally gonna guess that
do u live near the big lake?
like half of the country@lutte funny how?
ded srs? does no one live north or south then?like half of the country
north barelyded srs? does no one live north or south then?
ynorth barely
I guess, kinda. There's several big lakesfam i was literally gonna guess that
do u live near the big lake?
he's not even swedish he's bulgarianI guess, kinda. There's several big lakes
@lutte tillhör du svearna elr götarna?
that depends.@Carolus @lutte im going to sweden in augusti lets meetup ye
nothat depends.
are you jabbed?
Legit ?I make 8k a month by developing games on roblox
It kind of fluctuates every month but on average it’s 4k I could make way more if I developed a high effort game for older audiencesLegit ?
I remember you asking for how to learn coding like 2 weeks ago tho ?It kind of fluctuates every month but on average it’s 4k I could make way more if I developed a high effort game for older audiences
Relearn I made the game over 8 months ago literally haven’t touched it since April because of examsI remember you asking for how to learn coding like 2 weeks ago tho ?
götalandI guess, kinda. There's several big lakes
@lutte tillhör du svearna elr götarna?
where pewdiepie grew up!!!!götaland
where is your mother fromohhhh
so you live in malmo?
just so you know the svear conquered the götar around 500adgötaland =! göteborg
View attachment 1240162
apparently they also have balkan and russian ancestryjust so you know the svear conquered the götar around 500ad
but that's all behind us
who?apparently they also have balkan and russian ancestry
nvm I confused you with someone elsewho?
who?
nvm I confused you with someone else
Ville ge han en örfil men han har inte helt fel. Har lite balkan blod samt ryskt/tyskt. Men ca 70/80% skandinavisk. Svensk/norsk majoritet
Inget danskt blod tack gode gud
norrlandwhere is your mother from
varför vill du vara dansk!?@StrangerDanger jag önskar jag hade danskt blod
danmark er bedre end sverige på alle mådervarför vill du vara dansk!?
Jag vågar inte tänk om man har finnskt påbrå eller judiskt@StrangerDanger
@lutte
Ska göra ett dna prov för att se hur mycket slaviskt trälblod som finns, gör ni detsamma så kan den med mest trälblod ta livet av sig sen
en bekants farsa träffade danskar häromdagen som påstod att de flytt danmark då de inte kan handla mat utan ett ''speciellt pass''danmark er bedre end sverige på alle måder
jag böjer mig inför den danska överlägsenheten
Jag har kanske lite finnblodJag vågar inte tänk om man har finnskt påbrå eller judiskt
då är det över
vad är din åsikt om stockholms blodbaddanmark er bedre end sverige på alle måder
jag böjer mig inför den danska överlägsenheten
det er måske sandt sverige er bedre i coronahenseendeen bekants farsa träffade danskar häromdagen som påstod att de flytt danmark då de inte kan handla mat utan ett ''speciellt pass''
Jag har kanske lite finnblod
vadan allt detta utlänningablod herr kalergien bekants farsa träffade danskar häromdagen som påstod att de flytt danmark då de inte kan handla mat utan ett ''speciellt pass''
Jag har kanske lite finnblod
Det kanske är finlandssvenskt blod. Har inte du arabiskt blod flytande i ådrorna?vadan allt detta utlänningablod herr kalergi
kristian kanske tog i lite för hårtvad är din åsikt om stockholms blodbad
vad får du det ifrån?Det kanske är finlandssvenskt blod. Har inte du arabiskt blod flytande i ådrorna?
Jag anar det ocksåDet kanske är finlandssvenskt blod. Har inte du arabiskt blod flytande i ådrorna?
Jag hörde ryktesvägen mången månar sedan att fader din var syriervad får du det ifrån?
nej han är ljus som solen ögonbrynen syns ens knappt på honomJag hörde ryktesvägen mången månar sedan att fader din var syrier
förresten är de flesta finlandssvenskar försvenskade finnarDet kanske är finlandssvenskt blod. Har inte du arabiskt blod flytande i ådrorna?
Vart fick du dina bruna ögon ifrånnej han är ljus som solen ögonbrynen syns ens knappt på honom
Jaha vad är han, albino kurd elrnej han är ljus som solen ögonbrynen syns ens knappt på honom
Inte ålandförresten är de flesta finlandssvenskar försvenskade finnar
Några i min släkt hävdar påbrå från belgien aka vallonerna. Har bruna ögonVart fick du dina bruna ögon ifrån
Har du utländskt påbrå ifrån vallonerna eller hansan
inget öht jag är så pursvensk som det blirVart fick du dina bruna ögon ifrån
Har du utländskt påbrå ifrån vallonerna eller hansan
Det är bara vad du troringet öht jag är så pursvensk som det blir