I posted on a steroid forum

Yeah im Not gonna stop:lul:
Also I asked some Professional bodybuilders. Was told that your Body needs time to adjust to Synthetic test 1 month on 250 and then go up to 400.

There is a chance you get serious acne. Would look into dutasteride if I was you
Oh ok good luck bro, make some threads here when you finish and show your physique.. so you will be like on TRT all your life ?
But youre right I’ve read that argument by some bodybuilders too so will think ( its brutal to go 500mg/week directly I admit )

My worst fear is hear loss.

• +1
Reactions: foidslayer61
Oh ok good luck bro, make some threads here when you finish and show your physique.. so you will be like on TRT all your life ?
But youre right I’ve read that argument by some bodybuilders too so will think ( its brutal to go 500mg/week directly I admit )

My worst fear is hear loss.
Should be Fine with dut
Also no need to fear of Side effects since you take ai anyways
Yes im getting bloodwork tomorrow :Comfy:
Will maybe Post Natural Levels if interesred

• Love it
Reactions: sadcel
Should be Fine with dut
Also no need to fear of Side effects since you take ai anyways
Yes im getting bloodwork tomorrow :Comfy:
Will maybe Post Natural Levels if interesred
When will you start ?

• +1
Reactions: foidslayer61
Go out lil bro get friends, when you will be my age all your memories will be just posting on a incel forum
i dont spend a ton on here. I play soccer tennis and have friends dw

• Love it
en vrai j'peux comprendre certains tons déplacés j'ai moi même ces moments parfois. En fait c'est parce que la plupart des gens ne s'informent pas du tout et les questions sont trop vagues. Et, non, pour s'informer c'est pas en posant des questions toute basique qu'on s'y prend. J'ai du passer une année à me documenter sans trop poser de questions vu que y'a un peu tout en ligne.

Et ça fait un moment que ces forums existent, et que les mêmes questions y sont posées.

• +1
Steroid forum full of estrogen bombs, that's poetic

• +1
Thanks but I found my reliable source for EU bro,

@Yahya told me too about this source
en vrai lecoq c'est loin d'être la meilleure source gros j'pense c'est overpriced de zinzin mais j'passe sur ca par soucis de praticité et ils sont francais donc oklm et aussi pour les offres spéciales

• +1
en vrai lecoq c'est loin d'être la meilleure source gros j'pense c'est overpriced de zinzin mais j'passe sur ca par soucis de praticité et ils sont francais donc oklm et aussi pour les offres spéciales
No like I will buy hilma source like you told me but from roidbuddy.eu not from Lecoq.to

• +1
Reactions: Yahya
en vrai j'peux comprendre certains tons déplacés j'ai moi même ces moments parfois. En fait c'est parce que la plupart des gens ne s'informent pas du tout et les questions sont trop vagues. Et, non, pour s'informer c'est pas en posant des questions toute basique qu'on s'y prend. J'ai du passer une année à me documenter sans trop poser de questions vu que y'a un peu tout en ligne.

Et ça fait un moment que ces forums existent, et que les mêmes questions y sont posées.
Still they are so arrogant they could just be nice

• +1
Reactions: Yahya