OP I somehow look whiter with black hair

RODEBLUR

RODEBLUR

moyracel
Joined
Jun 20, 2020
Posts
19,006
Reputation
18,181
Time online
65d 11h 15m
buckchadley31 said:
The irony...
 
Bvnny.

Bvnny.

Pray to Jesus
Joined
Jul 2, 2021
Posts
1,549
Reputation
1,610
Time online
13d 22h 46m
RODEBLUR said:
yeah you'd know brazillian who's never seen a white person in their life just fucking lol
Exactly, you look like some pardo-brazilian friends of mine
 
RODEBLUR

RODEBLUR

moyracel
Joined
Jun 20, 2020
Posts
19,006
Reputation
18,181
Time online
65d 11h 15m
Bvnny. said:
Exactly, you look like some pardo-brazilian friends of mine
The fuck is a pardo?

Anyways, this thread was specifically about me when i have black hair, obviously i don't look north atlantid with my natural hair colour rofl.
 
Bvnny.

Bvnny.

Pray to Jesus
Joined
Jul 2, 2021
Posts
1,549
Reputation
1,610
Time online
13d 22h 46m
RODEBLUR said:
The fuck is a pardo?

Anyways, this thread was specifically about me when i have black hair, obviously i don't look north atlantid with my natural hair colour rofl.
Pardo = mixed
 
RODEBLUR

RODEBLUR

moyracel
Joined
Jun 20, 2020
Posts
19,006
Reputation
18,181
Time online
65d 11h 15m
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
gamma @gamma

Why do you always do this :hnghn: I hate u kys
 
andy9432

andy9432

Elementalist
Joined
Jul 16, 2019
Posts
844
Reputation
708
Time online
102d 21h 35m
Do i look whiter with stubble?
 
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
WontStopNorwooding said:
whats the problem?
I'm not talking to u but u keep asking me whats the problem.. u got a problem with me?
 
WontStopNorwooding

WontStopNorwooding

Iconic and funny user
Joined
Aug 9, 2021
Posts
11,539
Reputation
35,540
Time online
76d 2h 35m
Big Nosecel said:
I'm not talking to u but u keep asking me whats the problem.. u got a problem with me?
who hurt u sweetheart?
 
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
Ethereal said:
Eye color is cope
its not cope, unless its dark.. no one cares about his dark green eyes and think its brown :feelskek:
 
Ethereal

Ethereal

Zephir
Joined
Aug 25, 2021
Posts
3,087
Reputation
4,381
Time online
48d 8h 27m
Big Nosecel said:
its not cope, unless its dark.. no one cares about his dark green eyes and think its brown :feelskek:
Contrast is what matters, honestly hair color is more important than eye color tbh
 
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
Ethereal said:
Contrast is what matters, honestly hair color is more important than eye color tbh
are you gonna dye your hair?
 
Ethereal

Ethereal

Zephir
Joined
Aug 25, 2021
Posts
3,087
Reputation
4,381
Time online
48d 8h 27m
Big Nosecel said:
are you gonna dye your hair?
If I were to dye my hair, it would be to dark brown. I don't think I should tho
Snapchat-1426971312.jpg
 
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
Ethereal said:
If I were to dye my hair, it would be to dark brown. I don't think I should tho
View attachment 1416634
you don't think it would halo you if you had hazel or green eyes?
 
Big Nosecel

Big Nosecel

Hesitation is defeat. -Sword Saint
Joined
Jul 24, 2021
Posts
1,180
Reputation
1,265
Time online
21d 23h 1m
Ethereal

Ethereal

Zephir
Joined
Aug 25, 2021
Posts
3,087
Reputation
4,381
Time online
48d 8h 27m
Big Nosecel said:
you don't think it would halo you if you had hazel or green eyes?
Maybe hazel, green eyes would look uncanny
 
weebcel

weebcel

Apprentice
Joined
Jan 7, 2021
Posts
297
Reputation
405
Time online
9d 15h 22m
RODEBLUR said:
i'm paler than most ''white guys'' on this forum (and i'm white myself so eh) and i have red undertones so ???
You're a mestizo :ogre:
 
Last edited:
RODEBLUR

RODEBLUR

moyracel
Joined
Jun 20, 2020
Posts
19,006
Reputation
18,181
Time online
65d 11h 15m
weebcel said:
Nah you're brown.
I'm literally death-tier pale And who tf are you bitch i've never sent you a picture of me for you to bark
 
weebcel

weebcel

Apprentice
Joined
Jan 7, 2021
Posts
297
Reputation
405
Time online
9d 15h 22m
RODEBLUR said:
I'm literally death-tier pale And who tf are you bitch i've never sent you a picture of me for you to bark
Cat killer :what:
 

Similar threads

PubertyMaxxer
  • Poll
Replies
23
Views
561
chaddyboi66
chaddyboi66
Crowz
Replies
10
Views
189
AlexChase89
AlexChase89

Users who are viewing this thread

Top