I'm tired of the same posts every day

ZygoRR

ZygoRR

Fallen Angel
I'm tired of having to go into Offtopic every day just to see 40 posts saying the forum is dead

The fact that the forum simply has its ups and downs on days that are literally school or work days doesn't mean the forum has "died", its basic logic: if you’re active at a time when most people can’t be, then naturally the forum will look "dead" to you.

And it just bothers me to see those posts when they know perfectly well that the forum hasn't died, nor is it anywhere near dying.

@Mai Sakurajima. @j1gga @ESR @Mogs Me

• +1
  • JFL
Reactions: Mai Sakurajima., ESR, Mogs Me and 1 other person
Niggas be getting on just to complain and call the forum dead

IMG 0098

• +1
  • JFL
Reactions: Mai Sakurajima. and ZygoRR
I'm tired of having to go into Offtopic every day just to see 40 posts saying the forum is dead

The fact that the forum simply has its ups and downs on days that are literally school or work days doesn't mean the forum has "died", its basic logic: if you’re active at a time when most people can’t be, then naturally the forum will look "dead" to you.

And it just bothers me to see those posts when they know perfectly well that the forum hasn't died, nor is it anywhere near dying.

The forum will never dead
And still mog .net :feelsautistic:
And will 4ver
And one day I will be mod and legend here (kinda excited a little bit :Comfy:)

• +1
Reactions: Mai Sakurajima. and ZygoRR
The forum will never dead
And still mog .net :feelsautistic:
And will 4ver
And one day I will be mod and legend here (kinda excited a little bit :Comfy:)
hopefully

• +1
  • Love it
Reactions: Mai Sakurajima., ESR and j1gga

WATER:love::love::love::love::love:
idk how people dont understand it
tbh without stalker and sub3gooncel org is not the same for me so:
forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is deadforum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead forum is dead

• +1
  • JFL
Reactions: Mai Sakurajima., ESR and ZygoRR
Forums only funny when there’s beef

• JFL
Reactions: ZygoRR