g4rlic
manlets should rope
i always do things wrong unless i do things unreasonably slowly
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ppl in genral yes. me, not so muchyour more than your iq my friend, never give up![]()
lowkey i should just become bgmbecome a janitor and live a bliss life sweeping floors while listening to music
iq=lifei always do things wrong unless i do things unreasonably slowly
A vida para quem tem QI abaixo de 100 é monótona e você se vira como pode, a menos que seja talentoso ou superespecializado.
Sim, eu gostaria de melhorar minha cognição e estabilizar minha memória. Você sabe se o Notropicos realmente funciona? Ou é apenas mais uma mentira dos judeus?A vida para quem tem QI abaixo de 100 é monótona e você se vira como pode, a menos que seja talentoso ou superespecializado.
luckily IQ is trainable to an extent but not if ur base IQ is too lowEverything needs IQ. Being low IQ is a death sentence
random nigga speaking chineseSim, eu gostaria de melhorar minha cognição e estabilizar minha memória. Você sabe se o Notropicos realmente funciona? Ou é apenas mais uma mentira dos judeus?
negro aleatório falando chinês
ND is not a good thing actual fucking retardfor me getting diagnosed as ND for some reason just made me more aware of my potential, made me start iqmaxxing properly
I fucking know thatND is not a good thing actual fucking retard