D
Deleted member 1476
Kraken
it’s only a quarter inch away from six foot, so as far as i’m concerned i’m six foot. i’m from the uk and never feel tall in public.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
yes jimBarefoot?
its the point at which height isnt a failo but neither is a haloit’s only a quarter inch away from six foot, so as far as i’m concerned i’m six foot. i’m from the uk and never feel tall in public.
Tall in third world countriesyes jim
fuck sake jim i got literally nothing going for meTall in third world countries
Short in white countries, most first world countries, and South Sudan.
Short in white countries, most first world countries, and South Sudan.
Come live in Mexico. I'll bend over when we hang out so you don't get heightmogged. Everyone else is a midget compared to me so you will like it.fuck sake jim i got literally nothing going for me
thx jim honoured that you would do that for me bro i’d like to visit mexico nglCome live in Mexico. Ill hunch over when we hang out so you don't get heightmogged. Everyone else is a midget compared to me so you will like it.
just fraud with insoles and you'll be "tall"fuck sake jim i got literally nothing going for me
wrong zoomers are 6ft averageTall in the uk ngl
below averageIt's average.
181 er gennemsnittet i Danmark din tard. Og vi har nok et højere gennemsnit end England der har mange etniske mennesker.below average
det er ikke gennemsnitligt hos unge danskere lol181 er gennemsnittet i Danmark din tard. Og vi har nok et højere gennemsnit end England der har mange etniske mennesker.
please do not speak arabic in my thread181 er gennemsnittet i Danmark din tard. Og vi har nok et højere gennemsnit end England der har mange etniske mennesker.
kilde: din røvdet er ikke gennemsnitligt hos unge danskere lol
du er 180 ik?kilde: din røv
Hærens gennemsnit for 18 årige er 181cm.
Jeg er 183cm og kender mange der er lavere og højere end mig. Langt, langt de fleste er inden for 1-2cm af min højde.du er 180 ik?
langt de fleste af dine jævnaldrende er sikkert mindst 5cm højere end dig ikke sandt?
jeg kender mange damer på 180+
That's Mandarin broplease do not speak arabic in my thread