D
Deleted
Lurker
Want thoughts
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Häst tjejen bor 35km ifrån stanBil är bra och så men beroende på var du bor så kanske det inte är värt, för mig som bor i Stockholm så köper inte så många bil men om du bor mer i en lite mindre stad eller nåt sånt så är det fett värt
Den är fan jobbig, hur går det med häst tjejen är hon värd att gå för?Häst tjejen bor 35km ifrån stan
Så skulle kosta legit 70-90 kr varje gång jag åker från och tillbaka om man räknar med bilens minskning i värde, soppa mm
Vad jag vet hittils:Den är fan jobbig, hur går det med häst tjejen är hon värd att gå för?
Electric mogs its hassle free.
Yes, where do you live, the more affluent the zone, the better car you need, while in very poor rural areas or 3rd world countries, having any car is sometimes enough.Want thoughts
I want a fun good looking car but i also want fuel economyJustify what? And if you have enough spare change, of course you should get it. It's a HUMONGOUS halo. (Although I drive toyota)
Perfekta tjejen har säker aldrig varit med nån kille, sen om hon är snygg och najs personlighet så är hon 10/10Vad jag vet hittils:
Hon bor i ett billigt område ute på landet
Blyg och introvert samt pluggar natur
Vill bli proffs i hästhoppning och hennes instagram är bara bilder på hennes häst. Ingen snap i bio eller bikini bilder
Inte populär då min kompis inte visste vem jag snackade om och han går i parrarell klassen till hon
Hittils bara gröna flaggor
snackade med hon medans vi delade bil på risk 2an och ville så jävla gärna flörta men kan inte för har tjej. Hennes personlighet är fett bra hittils iallafallPerfekta tjejen har säker aldrig varit med nån kille, sen om hon är snygg och najs personlighet så är hon 10/10
You can't be cheap and want to look cool in the same timeI want a fun good looking car but i also want fuel economy
Den är svår med att du har tjej. men samtidigt du vill inte se nån annan kille gå för bil tjejensnackade med hon medans vi delade bil på risk 2an och ville så jävla gärna flörta men kan inte för har tjej. Hennes personlighet är fett bra hittils iallafall
Min tjej är för ung för studentfest/nattklubben men jag vet att häst tjejen kommer. Kanske kan ta chansen att snacka med hon.Den är svår med att du har tjej. men samtidigt du vill inte se nån annan kille gå för bil tjejen
to justify its insurance and buying priceTo Justify what?
I drive around sometimes in my moms 2019 AUDI RS3 and get multiple IOIs
Depends on what the car looks like and how fast it is that’s all that matters for a carto justify its insurance and buying price
snackade med hon medans vi delade bil på risk 2an och ville så jävla gärna flörta men kan inte för har tjej. Hennes personlighet är fett bra hittils iallafall
Så många svenska killar här. Vad fan?Den är svår med att du har tjej. men samtidigt du vill inte se nån annan kille gå för bil tjejen
Det är värt att lära känna henneMin tjej är för ung för studentfest/nattklubben men jag vet att häst tjejen kommer. Kanske kan ta chansen att snacka med hon.
Vi tar överSå många svenska killar här. Vad fan?
of course lmfaoWant thoughts