Is a good looking car enough of a halo to justify?

Bil är bra och så men beroende på var du bor så kanske det inte är värt, för mig som bor i Stockholm så köper inte så många bil men om du bor mer i en lite mindre stad eller nåt sånt så är det fett värt

• +1
Reactions: Deleted
Bil är bra och så men beroende på var du bor så kanske det inte är värt, för mig som bor i Stockholm så köper inte så många bil men om du bor mer i en lite mindre stad eller nåt sånt så är det fett värt
Häst tjejen bor 35km ifrån stan :feelswah:

Så skulle kosta legit 70-90 kr varje gång jag åker från och tillbaka om man räknar med bilens minskning i värde, soppa mm

• +1
Reactions: Romeo1111
Häst tjejen bor 35km ifrån stan :feelswah:

Så skulle kosta legit 70-90 kr varje gång jag åker från och tillbaka om man räknar med bilens minskning i värde, soppa mm
Den är fan jobbig, hur går det med häst tjejen är hon värd att gå för?

• +1
If you can afford the maintenance. Electric mogs its hassle free.

• +1
Reactions: TUSSELEIF
Den är fan jobbig, hur går det med häst tjejen är hon värd att gå för?
Vad jag vet hittils:
Hon bor i ett billigt område ute på landet
Blyg och introvert samt pluggar natur
Vill bli proffs i hästhoppning och hennes instagram är bara bilder på hennes häst. Ingen snap i bio eller bikini bilder
Inte populär då min kompis inte visste vem jag snackade om och han går i parrarell klassen till hon

Hittils bara gröna flaggor

Last edited by a moderator:
  • +1
  • JFL
Reactions: Tallooksmaxxer, ChristianChad, n0rthface and 3 others
Want thoughts
Yes, where do you live, the more affluent the zone, the better car you need, while in very poor rural areas or 3rd world countries, having any car is sometimes enough.

Justify what? And if you have enough spare change, of course you should get it. It's a HUMONGOUS halo. (Although I drive toyota)

• +1
Vad jag vet hittils:
Hon bor i ett billigt område ute på landet
Blyg och introvert samt pluggar natur
Vill bli proffs i hästhoppning och hennes instagram är bara bilder på hennes häst. Ingen snap i bio eller bikini bilder
Inte populär då min kompis inte visste vem jag snackade om och han går i parrarell klassen till hon

Hittils bara gröna flaggor
Perfekta tjejen har säker aldrig varit med nån kille, sen om hon är snygg och najs personlighet så är hon 10/10

• +1
Perfekta tjejen har säker aldrig varit med nån kille, sen om hon är snygg och najs personlighet så är hon 10/10
snackade med hon medans vi delade bil på risk 2an och ville så jävla gärna flörta men kan inte för har tjej. Hennes personlighet är fett bra hittils iallafall

• +1
snackade med hon medans vi delade bil på risk 2an och ville så jävla gärna flörta men kan inte för har tjej. Hennes personlighet är fett bra hittils iallafall
Den är svår med att du har tjej. men samtidigt du vill inte se nån annan kille gå för bil tjejen

• +1
Den är svår med att du har tjej. men samtidigt du vill inte se nån annan kille gå för bil tjejen
Min tjej är för ung för studentfest/nattklubben men jag vet att häst tjejen kommer. Kanske kan ta chansen att snacka med hon.

• +1
To Justify what?

I drive around sometimes in my moms 2019 AUDI RS3 and get multiple IOIs

to justify its insurance and buying price
Depends on what the car looks like and how fast it is that’s all that matters for a car

My Moms RS3 is fast and gets me multiple compliments from strangers when I drive it

Så många svenska killar här. Vad fan?

• +1
Reactions: Romeo1111 and Deleted
Min tjej är för ung för studentfest/nattklubben men jag vet att häst tjejen kommer. Kanske kan ta chansen att snacka med hon.
Det är värt att lära känna henne

• +1