Is Elliot Hulse a Chad?

no
 
  • +1
Reactions: dude bro man
tyronelite
 
  • JFL
  • +1
Reactions: Linoob and goat2x
he have physic of a chad
 
brutelite

he has lite version of Rich Piana primitive monkey archetype

there is a niche for men like him

but he has ugly wife

elliott_colleen_hulse.jpg


You usually imagine Jershey Shore girls with guys like this.

Why is his wife so ugly? My theory - he has a tiny dick and self esteem issues from it.
 
  • +1
  • JFL
Reactions: dude bro man, Zeta ascended and sloopnoob
Probably was in his youth
 
brutelite

he has lite version of Rich Piana primitive monkey archetype

there is a niche for men like him

but he has ugly wife

elliott_colleen_hulse.jpg


You usually imagine Jershey Shore girls with guys like this.

Why is his wife so ugly? My theory - he has a tiny dick and self esteem issues from it.
Maybe she was cute when younger?
They like married for 18 years already with that woman. And she had to endure birthing 4 kids already.
But with age, women can go down much more then man that age well (like this dude does).

Yep found it.
This is what he and she looked like in hiegh school when they became a couple.
She looked better then him, back then. But now, he moggs her by alot.
sweet16.jpg
 
  • JFL
Reactions: Kenickie
Maybe she was cute when younger?
They like married for 18 years already with that woman. And she had to endure birthing 4 kids already.
But with age, women can go down much more then man that age well (like this dude does).

Yep found it.
This is what he and she looked like in hiegh school when they became a couple.
She looked better then him, back then.
sweet16.jpg
Look at how those jeans fit on him :lul:
 
  • +1
Reactions: eduardkoopman
Maybe she was cute when younger?
They like married for 18 years already with that woman. And she had to endure birthing 4 kids already.
But with age, women can go down much more then man that age well (like this dude does).

Yep found it.
This is what he and she looked like in hiegh school when they became a couple.
She looked better then him, back then. But now, he moggs her by alot.
sweet16.jpg
Agreed, women age like shit. She was somewhat above his looksmatch in youth.

Hey, bless him, maybe she isn't a whore and they love each other.

Rare to see couples remain from time of high school sweethearts to old age.
 
  • +1
  • So Sad
Reactions: Norwooder, eduardkoopman and RAITEIII
Agreed, women age like shit. She was somewhat above his looksmatch in youth.

Hey, bless him, maybe she isn't a whore and they love each other.

Rare to see couples remain from time of high school sweethearts to old age.
Yeah. It's rare.
I can kinda understand the loyalty, such 2 people can feel for one and another.
She got with him, when she likely had other options as well. And mogged his SMV. Now that he moggs her, he might feel obligated to return her previous "generousity" by staying with her. Plus obvioulsy, shared kids is a thing also.
 
Agreed, women age like shit. She was somewhat above his looksmatch in youth.

Hey, bless him, maybe she isn't a whore and they love each other.

Rare to see couples remain from time of high school sweethearts to old age.
Sweethearts lol. Triggering word
 
  • JFL
Reactions: ChaddeusPeuterschmit and OCDMaxxing
He can get any girl u retards stop coping

Basically Tyler 1 if he tanned and wasnt manlet

serious
 
not really but masculinity and decent pheno carries him
 

Similar threads

News
Replies
8
Views
293
heightmaxxing
heightmaxxing
6"4 Tyrone(I'm not)
Replies
5
Views
68
hypernormie
hypernormie
Lokki
Replies
14
Views
360
Lokki
Lokki
Z
Replies
11
Views
157
InnerVoid
InnerVoid

Users who are viewing this thread

Back
Top