Johan
6’ MTN
I’m 16 in 4 months
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6000 för kläderI’m 16 in 4 months
Måste bli redo inför gymnasiet brush6000 för kläder![]()
Fashion is cope spend it on your face instedI’m 16 in 4 months
But I want a new nice stylenigga in what world is it not
nice vetefan ganska nöjd med mina garderob nu mycket vintage 1980s kostymbyxor dom är väldigt nice att ha påMåste bli redo inför gymnasiet brush
4000 för reps som ja ska köpa
Runt 900kr för 2 nya Levis 517 jeans (skit bra pris för denna model kostar 1050 i Sverige)
Och sen kanske typ 1000 på tröjor osv
De som e bra med repsen e att jag kan legit ha på mig den hur länge som helst och sen ba resella den för mer än vad jag köpte, så om man tänker på det så vinner jag genom att köpa klädernanice vetefan ganska nöjd med mina garderob nu mycket vintage 1980s kostymbyxor dom är väldigt nice att ha på
jo de är santDe som e bra med repsen e att jag kan legit ha på mig den hur länge som helst och sen ba resella den för mer än vad jag köpte, så om man tänker på det så vinner jag genom att köpa kläderna
Föräldrarna kommer nog betala för det mesta men kan ba jobba av det hos pappa sen så de e lugntjo de är sant
chill livFöräldrarna kommer nog betala för det mesta men kan ba jobba av det hos pappa sen så de e lugnt
Plus kan sälja alla mina gamla kläder
I'd spend 25$ MAXI’m 16 in 4 months