JFL Is there anything funnier than indians sucking white dick?

Deleted member 15338

Deleted member 15338

DONT COME TO MY FUNERAL IF YOU LIKE @2000 SLIGHTLY
Joined
Sep 15, 2021
Posts
18,205
Reputation
26,474
Indians are lowest tier ethnics
 
WontStopNorwooding

WontStopNorwooding

Balding Chadpreet
Joined
Aug 9, 2021
Posts
15,240
Reputation
52,965
> /pol/
1631946963759
 
Shrek2OnDvD

Shrek2OnDvD

I dont really care
Joined
Jun 3, 2020
Posts
9,981
Reputation
25,901
White worship is fucking pathetic and unfortunately many Indians are brainwashed by this shit after being occupied for 400 years. Thank God my ancestors slaughtered any European colonists trying to control our lands
 
Shrek2OnDvD

Shrek2OnDvD

I dont really care
Joined
Jun 3, 2020
Posts
9,981
Reputation
25,901
it's so fucking bad now. legit shills and redditors everywhere

And I don't even think most people there are white now lmao. so many indians and hispanics kek
Half the people with the ‘America flag’ are legit Mexican immigrants and mixed race people who think they’re white. Ironically they’re also the most racist users on their lol
 
Deleted member 15338

Deleted member 15338

DONT COME TO MY FUNERAL IF YOU LIKE @2000 SLIGHTLY
Joined
Sep 15, 2021
Posts
18,205
Reputation
26,474
White worship is fucking pathetic and unfortunately many Indians are brainwashed by this shit after being occupied for 400 years. Thank God my ancestors slaughtered any European colonists trying to control our lands
Whats your ethnicity
 
delusionalretard

delusionalretard

Wise beyond all measure
Joined
Dec 20, 2020
Posts
2,807
Reputation
7,554
I just went on /pol/ for the first time in a while because I'm bored and I saw multiple Indians sucking off europeans there thinking they're the same as them because they also hate muslims.

cringey ass hindpoos
Fuck you cumskin! this hatred will not stand!

Tagging supreme Indian soldiers of Vishnu (declaring holy war)
@StrangerDanger @IncelsBraincels @OldVirgin @subhuman incel @Preston @WontStopNorwooding
 
Patient A

Patient A

PAI&N&KOI1488
Joined
Aug 22, 2019
Posts
10,303
Reputation
15,527
it's so fucking bad now. legit shills and redditors everywhere

And I don't even think most people there are white now lmao. so many indians and hispanics kek
Its an unproductive time sink and the people there are similar to the people on here

bunch of dumb race bait threads and posts

just like this forum

im logging out peace
 
D

Deleted member 9568

Master
Joined
Sep 7, 2020
Posts
1,503
Reputation
1,167
lol they ain't shit compared to persians in EU, they are the biggest assimilate maxxers
 
reptiles

reptiles

I share knowledge freely.
Joined
May 19, 2019
Posts
27,708
Reputation
23,823
I just went on /pol/ for the first time in a while because I'm bored and I saw multiple Indians sucking off europeans there thinking they're the same as them because they also hate muslims.

cringey ass hindpoos


Only the indian numales do this and they need to be hanged.
 
Darkthrone

Darkthrone

Fat Of Obese
Joined
Dec 3, 2021
Posts
2,770
Reputation
2,170
#generalplanostforsouthasia

1654013454944
 

Similar threads

UglyGod360
Replies
15
Views
625
Ramzan is fire
Ramzan is fire
O'Pry Reincarnation
Replies
29
Views
772
AscensionMan98
A
BigJimsWornOutTires
Replies
2
Views
145
aBetterMii
aBetterMii

Users who are viewing this thread

Top