Is there still hope?

blackpilled18182

blackpilled18182

Iron
I’m 14 years old turning 15 in November. I completely hate the way I look even though I see progression. Will i be able to look better as I grow up and stay locked in? I still have babyfat but lately i finally see my mandibles growing. I’ve been training my jaw a lot. My lips and eye area are completely cooked though.

• JFL
  • +1
Reactions: Ray0n, test monster, fazehamster and 3 others
ur other thread is killing me man thank you ur funny asf

• +1
Reactions: Lemur and GoErOnFoids
no hope for you, never been more over

• +1
Reactions: JustasG, Ahmed88, fazehamster and 3 others
I’m 14 years old turning 15 in November. I completely hate the way I look even though I see progression. Will i be able to look better as I grow up and stay locked in? I still have babyfat but lately i finally see my mandibles growing. I’ve been training my jaw a lot. My lips and eye area are completely cooked though.
View attachment 4152476
nga you're 14, just imagine what u looked like at 18-20 probably chadlite so shut your fucking mouth

• JFL
  • +1
Reactions: Final Fantasy, fazehamster, calvinc and 3 others
lmao ur retarded

• +1
  • JFL
Reactions: JustasG, Lemur, jjitkilledme and 2 others
No. Now repent and get right with Christ bc living without Him leads to emptiness and brokenness. Turn to Him now before it too late.

• +1
Reactions: Lemur and solus
View attachment 4152476
Yes you look so shit holy shit keep ldaring and crying sooo shitt lookingg ltnn!!! Definitely

• +1
Reactions: Lemur, jjitkilledme, motionmantris and 1 other person
No. Now repent and get right with Christ bc living without Him leads to emptiness and brokenness. Turn to Him now before it too late.
DNR turn to Allah or its over for u

• +1
Reactions: Arabica and Cinnamon fan64
Jesus is a pedophile, lil bro.

• JFL
  • Ugh..
Reactions: ijustwannaascendlol and iabsolvemason
View attachment 4152476
Yes

Can't tell if you're actually this retarded or if you're feigning to approvalbait from us

• +1
Reactions: jjitkilledme
Ur annoying asf but yeah it’s over, horrendous lower thirds.

• +1
Reactions: JustasG
attention seeking go slay beckys

View attachment 4152476
thanks for representing looksmaxxers in a good way, on Dutch TV. Mirin you dared to do that.
i dunno wtf people calling yo ugly. You are not that. Obviously, no Chad either and some flaws like most all of us have.

• +1
Reactions: macedonpsycho and anthrocellogy
View attachment 4152476

yes if u want to ascend do premolar chewing masai jump and larp as a six foot 5 grape lord

View attachment 4152476
Bro zit op nieuwsuur

• +1
Reactions: Ray0n, eduardkoopman and anthrocellogy
@Hernan @Ghost Philosophy @tuberculosisinmybal

Ban this faggot he exposed the forum on national news

• +1
Reactions: nazario_lmao, Ray0n, Gengar’s Ghost and 2 others

lol.
this forum is mainstream since Clav.
he was a pretty good spokesperson, tbh.

View attachment 4152476
Wait this is from the video where the Dutch guy exposed the forum

View attachment 4152476
Smiling while looking at an ugly face in the mirror jfl:lul:

Yeah he does look better after the news video but he just looks really childish
dude is 15, so that is normal to not look old. and better so.

• +1
Reactions: fazehamster

They interviewed a 14 year old? Onverantwoordelijk! :FeelsPepoMan:

• +1
Reactions: fazehamster, Yani and HtnceI
View attachment 4152476
I cant tell if he's compliment fishing

Yeah he does look better after the news video but he just looks really childish
Thats a great way to put it! some people just look childish

• +1
Reactions: fazehamster
Hey je bent er nog. Kwam je terug door de docu?
lol. nee, niet daardoor. Ik ben hier af en toe nog, maar niet vaak. Ik denk sinds 2023 ofzo nog zelden. Had niet gevoel hier nog echt dingen te leren, en weet wat ik ongeveer moet/kan doen looksmaxxen en anti-aging dingen.

Met jouw alles goed?

• +1
Reactions: Gengar’s Ghost
lol. nee, niet daardoor. Ik ben hier af en toe nog, maar niet vaak. Ik denk sinds 2023 ofzo nog zelden. Had niet gevoel hier nog echt dingen te leren, en weet wat ik ongeveer moet/kan doen looksmaxxen en anti-aging dingen.

Met jouw alles goed?
Ahh okay, ik dacht al want ik heb je echt lange tijd geleden gezien hier. Dacht misschien je zat rustig het nieuwsuur te kijken en je zag die uitzending ineens haha.

Ikzelf looksmax niet maar ik ben hier voornamelijk om te shitposten. Daarnaast ben ik weer terug gegaan naar school om docent te worden! Ik doe nu mijn stage op een middelbare school, ik zit met eerste klassers.

Hoe gaat het met jou verder? Heb je al een relatie?

Ahh okay, ik dacht al want ik heb je echt lange tijd geleden gezien hier. Dacht misschien je zat rustig het nieuwsuur te kijken en je zag die uitzending ineens haha.
F*ck nieuwsuur, veel te veel maintream propaganda.
Ikzelf looksmax niet maar ik ben hier voornamelijk om te shitposten. Daarnaast ben ik weer terug gegaan naar school om docent te worden! Ik doe nu mijn stage op een middelbare school, ik zit met eerste klassers.
leuk, hopelijk haal je er naast salaris ook nog andere positieve dingen uit.
Hoe gaat het met jou verder?
goed. veel sporten, beetje gymcoping, en proberen plezier te maken/hebben.
Heb je al een relatie?
pril nog, sinds een paar maanden. maar lijkt voor langere termijn zeker potentie in te zitten. Wel vrij groot leeftijdsverschil, dus dat zou bij lange termijn doorzetten ervan vast wel uitmonden in nog aan kinderen en gezin enzo beginnen.

• Love it
View attachment 4152476
fym is there hope for u, u already look good, stop stressing about ts, i was completley fucked when i was ur age youll be chill bruh

F*ck nieuwsuur, veel te veel maintream propaganda.

leuk, hopelijk haal je er naast salaris ook nog andere positieve dingen uit.

goed. veel sporten, beetje gymcoping, en proberen plezier te maken/hebben.

pril nog, sinds een paar maanden. maar lijkt voor langere termijn zeker potentie in te zitten. Wel vrij groot leeftijdsverschil, dus dat zou bij lange termijn doorzetten ervan vast wel uitmonden in nog aan kinderen en gezin enzo beginnen.
Goed nieuws! Haha die anti-aging dingen hebben allemaal goed geholpen van hoe ik het hoor! Laten we hopen dat alles goed verloopt! Deel zeker het goede nieuws met me als het moment aanbreekt. :)

Klopt, te veel propaganda bij het nieuws. Ik kijk er nooit naar.

Ik ben nog pas een eerstejaarsstudent, gaat nog wel even duren voordat ik mag beginnen als zelfstandig docent. Maar bedankt! En vind het ook fijn dat het voor de rest ook goed met je gaat. Inderdaad, we moeten proberen om plezier te hebben/maken, want de wereld gaat alleen maar verder achteruit.

Goed nieuws! Haha die anti-aging dingen hebben allemaal goed geholpen van hoe ik het hoor! Laten we hopen dat alles goed verloopt! Deel zeker het goede nieuws met me als het moment aanbreekt. :)
ja, anti-aging dingen, levenstijl, enz.. helpt zeker. en misschien geluk met genen ook. Maar, klopt wel, je wordt behandeld naar hoe oud je er uit ziet en niet hoe oud je bent.
Ik ben nog pas een eerstejaarsstudent, gaat nog wel even duren voordat ik mag beginnen als zelfstandig docent. Maar bedankt! En vind het ook fijn dat het voor de rest ook goed met je gaat. Inderdaad, we moeten proberen om plezier te hebben/maken, want de wereld gaat alleen maar verder achteruit.
mooi, een nieuwe fase om in te gaan. Ja, fuck dat depri gedoe. Ik weet ook wel, dat plezier maken "copen" is, maar de andere optie van depri doomer is een te zwaar leven.

• +1
"Is there still hope" Looks better than 90% of us

• JFL
Reactions: eduardkoopman
ja, anti-aging dingen, levenstijl, enz.. helpt zeker. en misschien geluk met genen ook. Maar, klopt wel, je wordt behandeld naar hoe oud je er uit ziet en niet hoe oud je bent.

mooi, een nieuwe fase om in te gaan. Ja, fuck dat depri gedoe. Ik weet ook wel, dat plezier maken "copen" is, maar de andere optie van depri doomer is een te zwaar leven.
Klopt, het is een mix van dingen. Levensstijl, anti-aging dingen, zulke dingen helpen je allemaal daarbij. Hoe oud was je ook alweer, en hoe oud wordt je ingeschat door anderen? Ben al helemaal vergeten hoe je eruitziet. Misschien heb je nooit eens foto’s geplaatst.

Je hebt gelijk! Ik was een aantal jaren geleden extreem depressief, maar ik dacht ik moet hier een eind aan maken. Makkelijker gezegd dan gedaan maar we zijn er eindelijk! En als je het mij vraagt… we copen allemaal. Ook de gelukkige mensen.

ur other thread is killing me man thank you ur funny asf
the-i-require-context-reaction-image-soyjak-is-an-edit-over-v0-k7l971d3fk0f1.jpg

• +1
Reactions: pashtunnigga1
Thanks! I needed a laugh today.

Attachments

• table-mess-lmao.gif
    table-mess-lmao.gif
    9.1 MB · Views: 0
Klopt, het is een mix van dingen. Levensstijl, anti-aging dingen, zulke dingen helpen je allemaal daarbij. Hoe oud was je ook alweer, en hoe oud wordt je ingeschat door anderen?
begin 40. hopelijk zie er 10 jaar jonger uit.
Ben al helemaal vergeten hoe je eruitziet. Misschien heb je nooit eens foto’s geplaatst.
vaak wel foto's geplaatst, lang geleden. Hier heb je er wel een paar staan. https://looksmax.org/threads/how-hard-did-your-life-change-when-you-ascended.248375/
Je hebt gelijk! Ik was een aantal jaren geleden extreem depressief, maar ik dacht ik moet hier een eind aan maken. Makkelijker gezegd dan gedaan maar we zijn er eindelijk! En als je het mij vraagt… we copen allemaal. Ook de gelukkige mensen.
Depressief zijn, is zwaar leven.
De waarheid is nihilisme, shitshow, lijden, en het is allemaal zonder doel en nut. Door copen, maken we dat dragelijk. Althans, dat is mijn kijk hierop. Dat is ook het enige doel en nut van cope dingen, om het leven beter te laten voelen en dragelijker te maken.
Mooi wel, als mensen beseffen dat copes niet de waarheid zijn, maar vaak het tegenovergestelde van de waarheid. Maar het heeft een andere functie

• Woah
begin 40. hopelijk zie er 10 jaar jonger uit.

vaak wel foto's geplaatst, lang geleden. Hier heb je er wel een paar staan. https://looksmax.org/threads/how-hard-did-your-life-change-when-you-ascended.248375/

Depressief zijn, is zwaar leven.
De waarheid is nihilisme, shitshow, lijden, en het is allemaal zonder doel en nut. Door copen, maken we dat dragelijk. Althans, dat is mijn kijk hierop. Dat is ook het enige doel en nut van cope dingen, om het leven beter te laten voelen en dragelijker te maken.
Mooi wel, als mensen beseffen dat copes niet de waarheid zijn, maar vaak het tegenovergestelde van de waarheid. Maar het heeft een andere functie
Wow, zo voel ik me er dus ook bij, jammer genoeg. Ik had graag gewild dat ik dezelfde mentaliteit had als andere mensen die zo zeker zijn dat er een leven na dit leven is maar ondanks dat ik zelf religieus ben, voelt het allemaal als een cope aan. Ik hoop verkeerd te zijn maar ik denk vaak dat ik gewoon gelijk heb hierin. Ik ben een pessimistische nihilist dus ja. Ik denk trouwens dat als de hele wereld als ons dacht, dan zou het leven een nog grotere shitshow zijn geworden. Oh ja, je hebt het recht om 5 threads te mogen verwijderen, zonder kosten. Dus als je dat wil, laat maar weten en dan verwijder ik 5 threads voor je.

Net naar die thread gekeken, nu herinner ik me weer! Ja je ziet er goed uit bhai, in begin 30 leek je al jonger. Denk dat je vooral ook geluk heb gehad met goede genen! Die anti-aging dingen enzo zijn eerder een kers op de taart dan de taart zelf.

• +1
Reactions: eduardkoopman
Dnr go post this on some religious forum not here

View attachment 4152476
there is always hope, wait until your pre frontal cortex develops ffs

@AverageMoroccan @Blackpillirony @Zagro @Yani @emeraldglass
neem een lading van deze gast :lul::ROFLMAO:

"dit is een forum die ik heb gevonden 2-3 jaar geleden"

en wat is bro zijn post geschiedenis
1776588172442

Last edited:
  • JFL
  • +1
Reactions: eduardkoopman, nazario_lmao, AverageMoroccan and 4 others
  • JFL
Reactions: AverageMoroccan and Ray0n
:lul:

Last edited:
  • JFL
Reactions: Ray0n
@AverageMoroccan @Blackpillirony @Zagro @Yani @emeraldglass
neem een lading van deze gast :lul::ROFLMAO:

"dit is een forum die ik heb gevonden 2-3 jaar geleden"

en wat is bro zijn post geschiedenis
View attachment 4934319

Bro is minderjarig en ze blurren zijn gezicht niet eens.

• +1
  • JFL
Reactions: eduardkoopman, AverageMoroccan, Ray0n and 1 other person