Is this shampoo good for hair?

JohnBaza

JohnBaza

Sunny day innit - Parrot of the Narcy Pirates 🦜
Joined
Oct 15, 2023
Posts
2,228
Reputation
2,847
My hair is thinning/damaged and I notice more fallen hairs in the shower. I shampoo 1 time a week so that might be it tho. I still want to take direct measures and I went to the doctor and they gave me this shampoo and told me to use this twice a week alongside a mild shampoo. First mild shampoo and then this shampoo and leave it in for 3 minutes before washing it off. I was wondering if it really works or if its just some kikescam. Ketoconazol shampoo 2%/20 mg/g
1715034518585
1715034545949
 
(OFFTOPIC) Also do I look aryan race based on my fingers. Am I welcome in agartha
 
@ConfusedBolivian Based on my search on this shamoo on this forum I saw you used it as well. Did it give you good results?
 
@PsychoDsk @wsada @sub3cel @pneumocystosis idk who to tag anymore jfl. everyone I know on this forum just shitposts
 
  • JFL
Reactions: wsada
@Bzz @gravlek @NumbThePain @emeraldglass @moreroidsmoredates
tagging dutch bhais
 
  • +1
Reactions: NumbThePain and emeraldglass
I guess you only get reactions if you post BBC or religion threads :feelswhy:
 
  • +1
Reactions: sub3cel
@Bzz @gravlek @NumbThePain @emeraldglass @moreroidsmoredates
tagging dutch bhais
Het is effectief tegen roos, schimmel en grijze haren. Maar, ik weet niet of het daadwerkelijk het haar dikker maakt. Als de dokter het aanbeveelt, kun je het gewoon voor een tijdje proberen.
 
  • +1
Reactions: NumbThePain and JohnBaza
Het is effectief tegen roos, schimmel en grijze haren. Maar, ik weet niet of het daadwerkelijk het haar dikker maakt. Als de dokter het aanbeveelt, kun je het gewoon voor een tijdje proberen.
Ja mn huisarts die zei probeer dit voor een maandje en als je dan geen resultaten ziet dan verwijs ik je door naar de dermatoloog. Ik ga wel dat doen + allemaal olie etc. Ik ben bijna 18 dan regel ik wel finasteride/minoxidil als ik geen resultaten zie. Enige downside van finasteride was depressie toch? Ik ga alleen echt depressief zijn als ik kaal ben :feelshah:
 
  • +1
  • JFL
Reactions: gravlek and emeraldglass
Het is effectief tegen roos, schimmel en grijze haren. Maar, ik weet niet of het daadwerkelijk het haar dikker maakt. Als de dokter het aanbeveelt, kun je het gewoon voor een tijdje proberen.
Maar het is niet schadelijk of zo ook al blijkt het niet effectief te zijn? Mijn pa die gebruikte namelijk head and shoulders antiroos shampoo waardoor hij kaal begon te worden (tenminste claimt hij maar ik zie op internet meerdere gevallen zoals dat)
 
  • +1
Reactions: emeraldglass
But it's not harmful or anything even if it turns out to be ineffective? My dad used head and shoulders anti-dandruff shampoo, which caused him to become bald (at least he claims, but I see several cases like that on the internet)
Your dad is capping lol. Keto shampoo works though to make it thicker, it won't make you bald.
 
  • +1
Reactions: JohnBaza
My hair is thinning/damaged and I notice more fallen hairs in the shower. I shampoo 1 time a week so that might be it tho. I still want to take direct measures and I went to the doctor and they gave me this shampoo and told me to use this twice a week alongside a mild shampoo. First mild shampoo and then this shampoo and leave it in for 3 minutes before washing it off. I was wondering if it really works or if its just some kikescam. Ketoconazol shampoo 2%/20 mg/g
View attachment 2901948View attachment 2901953
Ja. Helpt met bestrijden van dht op de hoofdhuid.

Derek van more plates more dates had hier een artikel gemaakt op zijn website. Neem een kijkje op hairloss prevention.
 
  • +1
Reactions: JohnBaza
Ja. Helpt met bestrijden van dht op de hoofdhuid.

Derek van more plates more dates had hier een artikel gemaakt op zijn website. Neem een kijkje op hairloss prevention.
Dankjewel! Ik zal ff gaan kijken dan.
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates
Your dad is capping lol. Keto shampoo works though to make it thicker, it won't make you bald.
Yeah he probably was coping. He said head and shoulders made him bald, but he might be right tho because he wasnt balding at all before he used it and after he used it his baldness started exponentially. Idk tough, might diffentiate for each person
 
Yeah he probably was coping. He said head and shoulders made him bald, but he might be right tho because he wasnt balding at all before he used it and after he used it his baldness started exponentially. Idk tough, might diffentiate for each person
Maybe head and shoulders laced it with DHT
 
Ja. Helpt met bestrijden van dht op de hoofdhuid.

Derek van more plates more dates had hier een artikel gemaakt op zijn website. Neem een kijkje op hairloss prevention.
Gebruik jij ook deze shampoo of gebruikt? Hoe bevond je het als je het hebt gebruikt
 
  • +1
Reactions: moreroidsmoredates
Gebruik jij ook deze shampoo of gebruikt? Hoe bevond je het als je het hebt gebruikt
Nee heb nog geen ketocanozale shampoo gebruikt. Ga het denk ik wel binnenkort gebruiken sinds ik 23 ben en bang ven voor haaruitval.
 
Maybe head and shoulders laced it with DHT
Could be idk. I dont really have much knowledge on this topic tbh.
 
Nee heb nog geen ketocanozale shampoo gebruikt. Ga het denk ik wel binnenkort gebruiken sinds ik 23 ben en bang ven voor haaruitval.
Weet jij of het negatieve downsides heeft. Had het opgezocht maar verschilt per website wel een beetje
 
Weet jij of het negatieve downsides heeft. Had het opgezocht maar verschilt per website wel een beetje
Kan je haar uitdrogen en daardoor gevoelig maken voor hair breakage. Ook maakt het je haar pluizig en droog. Daarom altijd belangrijk om een goede conditioner en een haarmask (1 keer per week) te gaan gebruiken. Ook olie bv rosemary een paar keer per week moet absoluut helpen en een leave in conditioner.
 
Kan je haar uitdrogen en daardoor gevoelig maken voor hair breakage. Ook maakt het je haar pluizig en droog. Daarom altijd belangrijk om een goede conditioner en een haarmask (1 keer per week) te gaan gebruiken. Ook olie bv rosemary een paar keer per week moet absoluut helpen en een leave in conditioner.
Dus ''conditioner en een haarmask (1 keer per week) te gaan gebruiken. Ook olie bv rosemary een paar keer per week moet absoluut helpen en een leave in conditioner.'' voorkomt de negatieve shit toch? Sorry dat ik zo veel vraag trouwens maar wat is hair breakage
 
Dus ''conditioner en een haarmask (1 keer per week) te gaan gebruiken. Ook olie bv rosemary een paar keer per week moet absoluut helpen en een leave in conditioner.'' voorkomt de negatieve shit toch? Sorry dat ik zo veel vraag trouwens maar wat is hair breakage
Nee haarmask 1 keer per week en conditioner kan je elke dag gebruiken, behalve op de dag dat je een haarmask gebruikt. Een leave in conditioner wanneer je je haar stijlt, kan ook elke dag.

Rosemary oil helpt met hydratatie van je haar en kan helpen met haargroei.

Hair breakage is dat je haar afbreekt omdat het beschadigd is. Het breekt simpelweg af omdat je haar helemaal uitgedroogd en beschadigd is. Proper haircare moet dat doen voorkomen.
 
  • +1
Reactions: JohnBaza
Bro ik was vergeten te zeggen. Scalp massages en rosemary oil helpen om je haar weer dikker te krijgen. Je moet er wel consistent mee zijn.



 
  • +1
Reactions: JohnBaza
Bro ik was vergeten te zeggen. Scalp massages en rosemary oil helpen om je haar weer dikker te krijgen. Je moet er wel consistent mee zijn.




Aii jatochh heb het gebookmarked. Werken die japanse massages ofzo die ik zie ook of is dat gwn cope?
 
Aii jatochh heb het gebookmarked. Werken die japanse massages ofzo die ik zie ook of is dat gwn cope?
Geen idee man, maar is niet echt belangrijk. Aangezien de bovenstaande methodes bewezen zijn dat ze werken. Scalp massages zijn geen cope. Kijk naar threads op org over dit onderwerp.
 
  • +1
Reactions: JohnBaza
Maar het is niet schadelijk of zo ook al blijkt het niet effectief te zijn? Mijn pa die gebruikte namelijk head and shoulders antiroos shampoo waardoor hij kaal begon te worden (tenminste claimt hij maar ik zie op internet meerdere gevallen zoals dat)
Mee is voor de rest gewoon een veilige shampoo gebruik het zelf ook alleen dan met minder hoge dosis. Is volledig veilig.
 
Mee is voor de rest gewoon een veilige shampoo gebruik het zelf ook alleen dan met minder hoge dosis. Is volledig veilig.
DNR but

Open je profiel zodat ik je oude discussies kan lezen
 
  • +1
  • JFL
Reactions: NumbThePain and emeraldglass
@JohnBaza dit is grotendeels cope, 99% van nl huisartsen gaan je geen Fin/min geven. Gewoon zelf sourcen
 
My hair is thinning/damaged and I notice more fallen hairs in the shower. I shampoo 1 time a week so that might be it tho. I still want to take direct measures and I went to the doctor and they gave me this shampoo and told me to use this twice a week alongside a mild shampoo. First mild shampoo and then this shampoo and leave it in for 3 minutes before washing it off. I was wondering if it really works or if its just some kikescam. Ketoconazol shampoo 2%/20 mg/g
View attachment 2901948View attachment 2901953
Don’t use this shampoo if u want a healthy thyroid
It contains Imidazolidinyl urea, which releases formaldehyde
 

Similar threads

Se7en
Replies
6
Views
206
LVZZO
LVZZO
Gerardwayfan
Replies
13
Views
392
gabbeascend
gabbeascend
AromaOfLucifer
Replies
39
Views
2K
MoggsWithBoness
MoggsWithBoness
Hortensia
Replies
16
Views
2K
LevantinePsycho
LevantinePsycho
xorslayer
Replies
10
Views
248
Oxygen
Oxygen

Users who are viewing this thread

Back
Top